علی اصغر کیاء
فعالیتها
-
کاربردهای بالقوه داده کاوی کلان داده ها در کسب و کار سازمان رسانه ای صداوسیمای ج.ا.ایران
-استاد راهنما
-
بازتاب کمک های بشردوستانه بین المللی در مطبوعات ایران(تحلیل محتوای روزنامه های ایران،کیهان و شرق)
-استاد راهنما
-
مدل
-استاد راهنما
-
نقش اپلیکیشن شاد در مشارکت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
-استاد راهنما
-
جایگاه برنامه های استعداد یابی تلویزیون در جامعه و پیامدهای آن در میزان امید به زندگی جوانان، از دیدگاه دانشجویان
-استاد راهنما
-
طراحی مدل کسب و کار پلتفرمی برای راه اندازی رسانه های اجتماعی بومی در حوزه سلامت
-استاد راهنما
-
بررسی نقش دانش فناوری اطلاعات بر عملکرد نوآورانه در شرکت های تولید و توزیع اپلیکیشن های موبایلی
-استاد راهنما
-
قدرت موبایل ژورنالیسم به عنوان رسانه شهروندی تاثیر موبایل بر ۳ رویداد اخیر در پاکستان و ایران
-استاد راهنما
-
بررسی فیلم های سینمایی ایران با تحلیل فیلم های اصغر فرهادی با استفاده از نظریه های روایت
-استاد راهنما
-
تدوین مدل مطلوب اقناع در برنامه های سیاسی صداو سیما
-استاد راهنما
-
اقتصاد سیاسی سیاستگذاری جریان تماشای تلویزیون در ایران
-استاد راهنما
-
مدل کسب و کار در حوزه استارتاپ های ...با تاکید بر پلتفرم تیوا
-استاد راهنما
-
موانع توسعه کسب و کارهای آنلاین در ایران از نظر کارشناسان (مورد مطالعه؛ سکوهای کسب و کار آنلاین )
-استاد راهنما
-
عوامل مرتبط در فراگیری محتوای ویدیویی در شبکه های اجتماعی از دیدگاه کارشناسان: مورد مطالعه پلتفرم ایرانی روبیکا
-استاد راهنما
-
بررسی نقش تبلیغات بازرگانی بر سبک زندگی دانشجویان دانشگاه عالمه طباطبایی تهران در سال ۱۴۰۲ مطالعه موردی: شبکه سه و نسیم
-استاد راهنما
-
بررسی نقش استرس شغلی بر تفکر خلاق خبرنگاران مورد مطالعه خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا،ایسنا و ایکنا
-استاد راهنما
-
مدل روابط عمومی کارآمد مجلس شورای اسلامی و چالش های پیش روی آن
-استاد راهنما
-
بررسی نقش رسانه های اجتماعی در جلب اعتماد عمومی در زمان بحران با محوریت اینستاگرام در رویدادهای اتفاقات آبان ماه ۹۸ و سقوط هواپیمایی اوکراینی و کرونا
-استاد راهنما
-
بازنمایی اخبار سیاسی ایران و عراق در سایت کانال (مکان)
-استاد راهنما
-
شناسایی میزان اعتماد عمومی به رسانه ملی در مدیریت بحران حوادث طبیعی، مطالعه موردی دیدگاه شهروندان استان گلستان به رسانه ملی در حوادث سیل ۱۳۹۸
-استاد راهنما
-
چگونگی استفاده و نحوه حضور زنان طلبه در فضای مجازی
-استاد راهنما
-
بررسی مطالب مربوط به زنان در روزنامه نگاری داده (دیتاژورنالیسم)
-استاد راهنما
-
بازتاب پوشش اخبار مربوط به اعلام پایان داعش در سوریه و عراق در سایت های خبری داخلی و خارجی (تحلیل محتوای ایرنا، بی بی سی فارسی، صدای آمریکا و سانا)
-استاد راهنما
-
بررسی تطبیقی مطالب غیر خبری روز در روزنامه های شرق و کیهان
-استاد راهنما
-
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در آسیب های اجتماعی دانش آموزان مورد مطالعه دانش آموزان مدارس شاهد مقطع دوره دوم متوسطه شهرستان سمنان
-استاد راهنما
-
شناسایی عوامل موثر بر بازنشر اخبار در سایت های خبری فارسی
-استاد راهنما
-
بررسی آسیب های روحی و روانی پوشش رویدادهای ناگوار حوادث طبیعی و غیرطبیعی بر روزنامه نگاران ایرانی
-استاد راهنما
-
مدل مطلوب تولید خبر در اپراتورهای تلفن همراه با رویکرد ارتقای اعتماد اجتماعی مشترکین
-استاد راهنما
-
قاب بندی تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۹۶و آمریکا در سال ۲۰۲۰
-استاد راهنما
-
گفتمان شناسی ویژه برنامه های انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در شبکه های یک سیما ج.ا و بی بی سی فارسی
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه رهبری خدمتگزار و رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای رسانه ای (مطالعات موردی - مجلات شهر تهران)
-استاد راهنما
-
بررسی نحوه پوشش مطالب خبرگزاری ها در بحران تحلیل محتوای اخبار فارس و ایرنا در بحران بورس تابستان۹۹
-استاد راهنما
-
نقش رسانه ها در ترغیب به سرمایه گذاری در بازار سرمایه
-استاد راهنما
-
مفاهیم ارتباطی در ادبیات داستانی ایران زمین، مطالعه موردی داستان های کوتاه هدایت
-استاد راهنما
-
بازتاب اخبار همه گیری کرونا در رسانه های جمعی مورد مطالعه کارنمای شبکه خبر در بی بی سی فارسی اسفند ۹۸ تا شهریور ۹۹
-استاد راهنما
-
نقش اینستاگرام در تغییر نگرش جوانان تهرانی به ازدواج
-استاد راهنما
-
الزامات اجتماعی دستیابی به مرجعیت خبری در رسانه ملی از دیدگاه شهروندان تهرانی در سال۱۴۰۲-بازه سنی۶۵-۱۸سال
-استاد راهنما
-
تئاتر برای آموزش بهداشت و سلامت به مثابه ابزار ارتباطی، دیدگاه صاحب نظران حوزه ارتباطات و تئاتر
-استاد راهنما
-
بازنمایی نحوه نمایش الگوی رفتاری و سبک زندگی مادران اینفلوئنسر در دروارن بارداری تا تولد یک سالگی فرزندشان در اینستاگرام
-استاد راهنما
-
نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان اقلیم کردستان عراق
-استاد راهنما
-
بررسی نحوه پوشش رسانه ای اعتراضات سال ۱۴۰۱: (مطالعه تحلیل محتوای اعتراضات سال۱۴۰۱ در وب سایت ایران اینترنشنال و فارس)
-استاد راهنما
-
نقش رسانه های غربی در دیپلماسی رسانه ای
-استاد راهنما
-
سطح سواد رسانه ای اساتید دانشگاه شیراز(مطالعه مقایسه ای میان اساتید علوم انسانی و فنی و مهندسی)
-استاد راهنما
-
بازنمایی روایت تصویر ایران در شبکه های اجتماعی توسط فعالان رسانه ای و فضای مجازی خارجی
-استاد راهنما
-
نقش شبکه های اجتماعی در موضوع مهاجرت دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف
-استاد راهنما
-
نحوه انعکاس زلزله آذربایجان شرقی در شبکه اجتماعی توییتر
-استاد راهنما
-
تحلیل ساختار و محتوای مطبوعات محلی از حیث توجه به اصول روزنامه نگاری حرفه ای و توسعه ای (مورد مطالعه: نشریات استان البرز(
-استاد راهنما
-
نقش نوآوری در ایجاد تاب آوری در سازمان های رسانه ای در مواجهه با فناوری های مخرب
-استاد راهنما
-
اصول تکنیک های ترغیب و اقناع کاربران اینستاگرام به خرید آنلاین در ایران
-استاد راهنما
-
میزان و علل بهره مندی دانشجویان تهرانی از وبلاگ (خوانندگان وبلاگ)
-استاد راهنما
-
شیوه های بازتاب اخبار مربوط به ورود زنان به ورزشگاه در رسانه ها
-استاد راهنما
-
بازنمایی تصویر خبرنگار در سینمای پس از انقلاب
-استاد راهنما
-
تولیدات رسانه ای کره ای و ذائقه سازی نوجوانان
-استاد راهنما
-
انتظارات اجتماعی انتشار یافته در صفحات پر مخاطب اینستاگرام
-استاد راهنما
-
نقش رسانه ها در القای ایدئولوژی داعش در کشور سوریه: واکاوی و تحلیل چگونگی القای ایدئولوژی تفکر داعش بر مردم
-استاد راهنما
-
تحلیل تجربه کاربردی در بازیهای آنلاین ، رهیافتی به ارزشیابی محتوای بازیهای درون پرداخت
-استاد راهنما
-
شناسایی فرهنگ سازمانی شبکه جهانی سحر بر اساس مدل دینسون
-استاد راهنما
-
بازنمایی بحران آب اصفهان در نشریات محلی اصفهان در بازده زمانی ۱۴۰۱تا۱۴۰۲
-استاد راهنما
-
نقش سلبریتی ها بر شکل گیری تصور از بدن دختران نوجوان تهرانی در شبکه های اجتماعی
-استاد راهنما
-
بررسی موانع استفاده از پیام رسان داخلی از دیدگاه کاربران
-استاد راهنما
-
نقش تلویزیون اینترنتی کتاب در ترویج کتاب خوانی؛ فرصت ها و الزامات سیاست گذاری
-استاد راهنما
-
نشانه شناسی آیین تشییع شهدا؛ مطالعه موردی: کتاب عکس شهید آوردند (روایت تصویری تشییع شهدای شهرستان سبزوار در دهه ۱۳۶۰ شمسی)
-استاد راهنما
-
اشتراک گذاری بیش از حد اطلاعات در شبکه های اجتماعی؛ مورد مطالعه: کاربران ایرانی اینستاگرام و ایکس در سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳
-استاد راهنما
-
سواد رسانه ای خبرنگاران شهرستان بهارستان
-استاد راهنما
-
نقش اساتید در ترویج ارزش های فرهنگی غرب و پسماندگی ایران با تمرکز بر حوزه ارتباطات از دیدگاه دانشجویان
-استاد مشاور
-
مدیریت تصویر خود در بین کاربران اینستاگرام تحلیل فرایند برند سازی شخصی کاربران ایرانی
-استاد مشاور
-
تبلیغات مزاحم تلفن همراه و خوانش کاربران تحلیل تجربیات مخاطبان شهر تهران
-استاد مشاور
-
بررسی دیدگاه کارشناسان و نخبگان پیرامون مرجعیت شبکه ها اجتماعی در انتخابات ۱۳۹۶
-استاد مشاور
-
بازتاب دوستی ایران و تاجیکستان در دولت های احمدی نژاد و حسن روحانی در خبرگزاری های دولتی دو کشور ایران و تاجیکستان
-استاد مشاور
-
نقش فناوری های نوین ارتباطی در از خودبیگانگی فرهنگی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه تهران
-استاد مشاور
-
گونه شناسی تولید محتوای نفوذداران با تاکید بر بازاریابی نفوذداران در اینستاگرام
-استاد مشاور
-
پوشش خبری سیلاب فروردین ۱۳۹۸ در شبکه خبر تحلیل محتوای اخبار سیلاب در سه گلستان، لرستان و خوزستان در شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران
-استاد مشاور
-
نقش سبک رهبری تحول گرا در مدیریت دانش سازمان های خبری (مطالعه تطبیقی خبرگزاری های مهر، ایرنا، فارس، ایسنا و خبرگزاری در صدا و سیما
-استاد مشاور
-
آینده نگاری سواد رسانه ای در کشور
-استاد مشاور
-
قاب بندی عناصر فرهنگ ایرانی - اسلامی در رسانه های ترکیه
-استاد مشاور
-
نقش تماشای انیمیشن های کودکانه تلویزیون در از خودبیگانگی فرهنگی آنان(از دیدگاه والدین کودکان)
-استاد مشاور
-
نقش و قابلیت های شبکه های اجتماعی اینستاگرام در بازی وارسازی آموزش مواجهه با بحران های طببعی مورد مطالعه سیل
-استاد مشاور
-
نشانه شناسی صفحات بلاگرهای زندگی روزمره اینستاگرام با تاکید بر مصرف گرایی
-استاد مشاور
-
مدل پوشش خبری بحران ناشی از بیماری همه گیر کرونا کوید ۱۹ در صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران
-استاد مشاور
-
نحوه چیدمان کنداکتور اخبار سیاسی در بخش های خبری ۲۰:۳۰ و ۱۴سیما
-استاد مشاور
-
آینده پژوهی ارتباطات میان فردی در متاورس
-استاد مشاور
-
آینده نگاری کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا در افق ۱۴۱۰ ایران
-استاد مشاور
-
ارتباطات علم و فناوری در فضای مجازی مطالعه موردی دانشگاه های ام آی تی،برکلی،استنفورد و صنعتی شریف
-استاد مشاور
-
بررسی سطح سواد رسانه ای معلمین مکاتب استان بلخ دوره ابتدایی و متوسطه شهر مزار شریف
-استاد مشاور
-
بررسی قابلیت استفاده از داده های کاربران توئیتر در ارزیابی اثر بخشی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
-استاد مشاور
-
شناسایی محدودیت های موانع پیاده سازی سیاست خود تنظیمی در پلتفرم های رسانه ای ایرانی
-استاد مشاور
-
عوامل مرتبط با مرجعیت خبری رسانه های داخلی و خارجی از دیدگاه مخاطبان
-استاد مشاور
-
استراتژیهای تبلیغات سیاسی در رسانه های اجتماعی همراه محبوب در ایران
-استاد مشاور
-
عناصر فرهنگی پرمصرف بازار محصولات کودک مبتنی بر نمادهای انیمیشن های خارجی
-استاد مشاور
-
علل گرایش دانشجویان دانشگاه قم به شبکه های ماهواره ای فارسی زبان
-استاد مشاور
-
اثرات شناختی پیام در قالب های متنوع رسانه ای بر مخاطبان ایرانی(با محتوای کودک آزاری)
-استاد مشاور
-
بررسی سیاستگذاری حضور کودکان در فضای مجازی در عصر همگرایی رسانه ای
-استاد مشاور
-
نقش پروپاگاندا در پوشش اخبار شبکه های اجتماعی با تحلیل محتوای کانال های تلگرام صدای آمریکا ، العربیه(کانال فارسی) ، بی بی سی فارسی
-استاد مشاور
-
مدل مطلوب بازاریابی فیلم از طریق رسانه های اجتماعی
-استاد مشاور
-
تحلیل روایت تلویزیون بی بی سی فارسی از بحران در ایران مطالعه برنامه ۶۰ دقیقه از آبان ۹۸ تا آبان ۹۹
-استاد مشاور
-
تحلیل اخبار کرونا در سایت های خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و بی بی سی
-استاد مشاور
-
شناسایی نقش دروازه بانی الگوریتمی در پلتفرم های رسانه ای بر منافع عمومی کاربران
-استاد مشاور
-
تبیین شایستگی مجریان تلویزیونی در صدا و سیما از نگاه کارسناسان
-استاد مشاور
-
نگاشت شبکه سیاستگذاری محافظت از داده ها در پلتفرم های رسانه ای
-استاد مشاور
-
نقش رسانه های اجتماعی در بهبود کسب و کار افراد دارای آسیب شنوایی
-استاد مشاور
-
نحوه انعکاس مطالب محیط زیست در مطبوعات افغانستان
-استاد مشاور
-
امکان سنجی و طراحی الگوی سرمایه گذاری های خطر پذیر از سوی سازمان های رسانه ای ایران
-استاد مشاور
-
بازنمایی خاندان پهلوی در شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد مشاور
-
بازنمایی فمنیسم در فیلم های کمپانی والت دیزنی
-استاد مشاور
-
تاثیر شبکه اجتماعی مجازی اینستاگرام بر آسیب های اجتماعی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
-استاد مشاور
-
نقش شبکه های اجتماعی همراه در شکاف بین نسلی دانش آموزان و والدین (مقطع متوسط ۳ تهران)
-استاد مشاور
-
چارچوب بندی پوشش اخبار جعلی در اعتراضات ۱۴۰۱ در صفحات اینستاگرامی دو رسانه ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی
-استاد مشاور
-
نقش رسانه ملی در ترویج اسلام ناب از دیدگاه اساتید حوزه و دانشگاه
-استاد مشاور
-
گفتمان شناسی تاویل گرایانه گفتمان های شبکه های اجتماعی در خصوص لایحه حجاب
-استاد مشاور
-
انگیزه های تولید و اشتراک گذاری اخبار جعلی مربوط به واکسن در رسانه های اجتماعی کاربران ایرانی از نگاه کارشناسان
-استاد مشاور
-
پوشش خبری اقوام ایرانی، سنجش نگرش دانشجویان دانشگاه های شهر تهران در خصوص پوشش خبری اقوام ایران
-استاد مشاور
-
آسیب شناسی سردبیری برنامه گفتگو محور تلویزیون مصاحبه عمیق
-استاد مشاور
-
واکاوی موانع اجرای سیاست های فرهنگی در سینمای ایران
-استاد مشاور
-
مطالعه سرانه ی مصرف رسانه ای والدین دانش آموزان ممتاز
-استاد مشاور
-
الزامات بهره برداری از هوش مصنوعی در فعالیت های روابط عمومی (مطالعه موردی : سازمان های دولتی شهر تهران)
-استاد مشاور
-
معیارهای چیدمان نشریات در کیوسک های مطبوعاتی شهر تهران
-استاد مشاور
-
شیوه های درگیرسازی مخاطب در شبکه های اجتماعی(مطالعه موردی صفحات فارسی اینستاگرام)
-استاد مشاور
-
شناسایی و تحلیل راهبردی عوامل موثر بر بهبود عملکرد حکمرانی فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر روش تحلیل اهمیت - عملکرد
-استاد مشاور
-
نقش روزنامه نگاری راه حل کسب آب
-استاد مشاور
-
نقش شبکه های اجتماعی در شکل دهی افکار سیاسی دانشجویان عراقی
-استاد مشاور
-
نقش رسانه های جدید در تاب آوری فرهنگی افکار عمومی (مطالعه موردی زنان در مشهد)
-استاد مشاور
-
تحلیل تطبیقی اخبار کرونا در تلویزیون: مقایسه شبکه های دو و خبر
-استاد مشاور
-
بازنمایی اخبار خشونت آمیز در شبکه های خبری افغانستان(تحلیل محتوای اخبار۱۸-طلوع نیوز-و ۲۲-آریا نیوز)
-استاد مشاور
-
ارائه الگوی مدیریت بومی روایتگری بحران در رسانه ها (اخبار جنگ غزه در سی ان ان و الجزیره)
-استاد مشاور
-
نحوه انعکاس خبر موشک ابرصوت فتاح در مطبوعات داخلی
-استاد مشاور
-
بازنمایی آسیب های کرونا به صنعت گردشگری در مطبوعات(مطالعه مطبوعات محلی فارسی)
-استاد مشاور
-
روایتگری جرم در فیلم های سینمایی پس از انقلاب اسلامی ایران
-استاد مشاور
-
چالش های اخبار جعلی برای روابط عمومی ها و راه های مقابله با آن؛ مطالعه دیدگاه مدیران روابط عمومی سازمان های دولتی و خصوصی
-استاد مشاور
-
نحوه ی بازنمایی ترور در مطبوعات ایران، تحلیل گفتمان ترور ناصرالدین شاه، محمدرضا پهلوی و آیت ا.. هاشمی رفسنجانی
-استاد مشاور
-
نحوه بازتاب اخبار دانشگاه ها در زمان اعتراضات ۱۴۰۱ در خبرگزاری های ایران
-استاد مشاور
-
تحلیل نشانه شناختی دینداری در سریال های عامه پسند دهه نود تلویزیون
-استاد مشاور
-
ترجیحات محتوایی رسانه ای مخاطبان نسبت به برنامه های تولید شده در صدا و سیما و رسانه های تصویری تعامل ( VOD)
-استاد مشاور
-
چارچوب بندی اخبار جام جهانی ۲۰۲۲ (بررسی مقایسه ای شبکه های تلویزیونی بین المللی بی بی سی ورلد، سی ان ان اینترنشنال و الجزیره انگلیسی)
-استاد مشاور
-
بازنمایی دین در سریال های تلویزیونی ماه رمضان مطالعه موردی سریال مدینه و ملکوت
-استاد مشاور
-
جایگاه هوش مصنوعی در پاسخ به سوالات دینی
-استاد مشاور
-
میزان رضایت دانش آموزان پایه یازدهم از محتوای کتاب تفکر و سواد رسانه ای(نظرسنجی از هنرجویان پایه یازدهم هنرستان شهر کرج)
-استاد مشاور
-
نشانه شناسی فرهنگی شمایل زن مدرن در ایران: مطالعه موردی فروغ فرخزاد
-استاد مشاور
-
الگوی نشانه شناختی بیانگری دیالکتیک امید و یأس در ناآرامی های ایران: مطالعه متون تولید شده توسط کاربران ایرانی در توییتر فارسی در بازه پاییز ۱۴۰۱
-استاد مشاور
-
تحلیل بازنمایی نقش زنان در سریال های تلویزیونی ایران، مطالعه موردی سریال ستایش
-استاد مشاور
-
چالش های روزنامه نگاری الکترونیک از دیدگاه روزنامه نگاران خبرگزاری های ایرنا و ایسنا
-استاد مشاور
-
گفتمان شناسی آرایه های زبانی پوشش خبر در عملکرد رسانه های داخلی و خارجی فارسی زبان
-استاد مشاور
-
نقش مگس های الکترونیکی بر افکار عمومی دانشجویان : مطالعه دانشجویان رشته علوم ارتبطات دانشگاههای تهران و علامه طباطبایی
-استاد مشاور
-
نقش شبکه های اجتماعی در شرایط بحران شیوع همه گیری کرونا در بین شهروندان تهرانی
-استاد مشاور
-
ارایه الگوی حکمرانی کارا با کاربست پلتفرم های آنلاین ایرانی
-استاد مشاور
-
مطالعه ی تغییرات رویکرد به تولید محتوا توسط روزنامه نگاران از نگاه صاحب نظران و متخصصان
-استاد مشاور
-
طرح مدل مطلوب هدایت رسانه ای افکار عمومی در شرایط بحران های اجتماعی
-استاد مشاور
-
بازنمایی درگیری ایران و اسرائیل در تلگرام فارسی (مطالعه موردی سلسله عملیات وعده صادق)
-استاد مشاور
-
نقش روابط عمومی در مراکز صنعتی و تجاری افغانستان
-استاد مشاور
-
نظام مطلوب...
-استاد مشاور
-
نقش، ساختار و جایگاه روابط عمومی در مطبوعات (سنجش نگرش مدیران روابط عمومی مطبوعات )
-استاد مشاور
-
سلبریتی های فضای مجازی و اخبار جعلی در عصر پساحقیقت؛ مورد مطالعه: چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران
-استاد مشاور
-
میزان استفاده و رضایتمندی دانشجویان عرب مقیم ایران از نحوه انتشار اخبار غزه در تلویزیون ایران شبکه یک(مورد مطالعه: دانشجویان عرب دانشگاه های تهران(
-استاد مشاور
-
بررسی میزان تاثیرگذاری مستندسازان ایرانی در جنگ اخیر جبهه مقاومت حصوصا فلسطین، لبنان و سوریه با رژیم صهیونیستی
-استاد مشاور
-
وضع موجود و مطلوب سیاست گذاری تولید محتوا در خبرگزاری های ایران(خبرگزاری های ایرنا، ایسنا و فارس)
-استاد مشاور
-
نحوه انعکاس فرزندآوری در صفحات اول روزنامه های کیهان، جوان، شرق و اعتماد پس از کرونا(۱۴۰۰-۱۴۰۲)
-استاد مشاور
-
نحوه بازنمایی حقوق زنان افغانستان در مطبوعات افغانستان، تحلیل محتوای موردی روزنامه هشت صبح در دو دوره ی زمانی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و ۱۴۰۱-۱۴۰۲
-استاد مشاور
-
روایت های جنسیتی در ورزش: تحلیل مضمون کامنت های کاربران اینستاگرامی درباره ورزشکاران ایرانی المپیک ۲۰۲۴
-استاد مشاور
-
ارزیابی شیوه های عملکرد روابط عمومی ها در فضای مجازی
-استاد مشاور
-
امر دینی و فرهنگ شهرت، نشانه شناسی کنش های مشاهیر روحانی در اینستاگرام
-استاد داور
-
تاثیر هوش مصنوعی بر آینده روزنامه نگاریاز دیدگاه متخصصان و صاحب نظران
-استاد داور
-
استفاده کاربران از ایموجی ها / استیکرها در تبادل معنا در شبکه های اجتماعی
-استاد داور
-
ارزیابی کیفیت محتوای تولید شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی بر اساس معیارهای ارزشمندی اعتبار و جذابیت برای کاربران فضای مجازی
-استاد داور
-
نحوی بازتاب اخبار جنبش های اجتماعی کشورهای اروپایی در مطبوعات ایران (با تاکید بر جنبش جلیقه زردها)
-استاد داور
-
بررسی عوامل موثر بر مصرف رسانه ای تحریم کنندگان شبکه های ماهواره ای بیگانه در تهران
-استاد داور
-
نحوه مصرف توییتر فارسی در برساخت هویت جنسی نوجوانان
-استاد داور
-
مطالعه تطبیقی درون مایه فیلم ها و سریال های پرمخاطب آمریکایی و ایرانی در ژانر داستان بلوغ
-استاد داور
-
روایت گری هویت نوجوانان در فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی دهه ۲۰۱۰-۹۰
-استاد داور
-
نقش رسانه های جدید در بازاریابی و توسعه فروش کالاهای مصرفی کم دوام
-استاد داور
-
بدن به مثابه رسانه ای امیدبخش، مطالعه صفحات اینفلوئنسرهای توانیاب در اینستاگرام
-استاد داور
-
بازتاب اعتراضات ۱۴۰۱ در مطبوعات کشور (تحلیل محتوای روزنامه های هم میهن، اعتماد، ایران و کیهان)
-استاد داور
-
میزان استفاده ورضایتمندی دانشجویان عرب زبان مقیم ایران از کارکرد سرویس عربی خبرگزاری "مهر" و"ایرنا"(بامحوریت دانشجویان سوری فلسطینی لبنانی عراقی)
-استاد داور
-
نحوه بازتاب اخبار حوزه کتاب در سایت های خبرگزاری های ایران(مهر، فارس، ایسنا و ایرنا)
-استاد داور
-
تاثیر رسانه بر تحکیم مبانی فکری اسلامی کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی
-استاد داور
-
مطالعه ی تطبیقی ساختار و محتوای شبکه ی اجتماعی اینستاگرام، مورد مطالعه کاربران ایرانی
-استاد داور
-
نقش هوش مصنوعی در تحلیل اخبار اقتصادی
-استاد داور
-
کاربرد هوش مصنوعی در روزنامه نگاری طراحی راهبردی در اتاق صدا وسیما
-استاد داور