جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۱۰ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
"تحلیل استراتژی های روابط عمومی در برندسازی ملی: مطالعه موردی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر"پارمیس پاسبانقدسی بیاتسارا ابوطالب جولا(تنظیم نشده)
کمپین های مجازی در بستر اینستاگرام و مواجهه نسل x,y, و zسوگل رزاقیحسینعلی افخمیقدسی بیات(تنظیم نشده)
ارزیابی شیوه های عملکرد روابط عمومی ها در فضای مجازیسعید جلالیعلی اصغر کیاءسیدرضا نقیب السادات(تنظیم نشده)
نقش روابط عمومی در تصویرسازی مثبت از سازمان (مطالعه موردی دانشگاه های دولتی شهر تهران)زهرا علی پورکفاشقدسی بیاتسیدرضا نقیب السادات(تنظیم نشده)
نقش روابط عمومی در مدیریت برند کسب و کارهای دیجیتالحامد ابوالحسنی کولانی جدیدقدسی بیاترضا صابری(تنظیم نشده)
استفاده از الگوهای تبلیغات پنهان در فیلم های سینمایی (مطالعه موردی بازنمایی مامور مخفی در فیلم های جیمز باند در بریتانیا)سعید کوچک زادهقدسی بیاتعلیرضا عبداللهی نژاد(تنظیم نشده)
بازتاب اخبار دیپلماسی علم و فناوری در مطبوعات باتأکید بر نقش روابط عمومیمعصومه فریادرسقدسی بیاتحسینعلی افخمی(تنظیم نشده)
نقش، ساختار و جایگاه روابط عمومی در مطبوعات (سنجش نگرش مدیران روابط عمومی مطبوعات )محدثه صادقی نیکعلی اصغر کیاءحسینعلی افخمی(تنظیم نشده)
نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف مراکز صنعتی و تجاری افغانستانفرهاد اکبریعلی اصغر کیاءسیدرضا نقیب السادات(تنظیم نشده)
الزامات بهره برداری از هوش مصنوعی در فعالیت های روابط عمومی (مطالعه موردی : سازمان های دولتی شهر تهران)حامد موسوی گرمیانهعلی اصغر کیاءسیدرضا نقیب السادات(تنظیم نشده)