علیرضا عبداللهی نژاد
فعالیتها
-
شناخت تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی جناح های پیروز در سه دوره انتخابات ریاست جمهوری (دوره هفتم ، نهم، یازدهم ریاست جمهوری)
-استاد راهنما
-
ارتباطات
-استاد راهنما
-
تحولات ارزش های خبری در رسانه ها ( از رسانه های سنتی تا رسانه های جدید)
-استاد راهنما
-
ذائقه رسانه ای نوجوانان: از مصرف متن تا مشارکت در تولید و انتشار
-استاد راهنما
-
آسیب شناسی و ضعیت فعالیت حرفه ای مطبوعات محلی(مطالعه موردی: استان مازندران)
-استاد راهنما
-
تحلیل روایت تلویزیون بی بی سی فارسی از بحران در ایران مطالعه برنامه ۶۰ دقیقه از آبان ۹۸ تا آبان ۹۹
-استاد راهنما
-
مطالعه ی تغییرات رویکرد به تولید محتوا توسط روزنامه نگاران از نگاه صاحب نظران و متخصصان
-استاد راهنما
-
خودبازنمایی زنان بلاگر ورزشی در فضای مجازی تحلیل محتوای کاربر ساخته در صفحات
-استاد راهنما
-
مطالعه زمینه ها و موانع استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی در روابط عمومی های سازمان های دولتی ایران
-استاد راهنما
-
مطالعه نحوه پوشش مطالب خبری مرتبط با کودکان کار در روزنامه های ایران، همشهری،شرق،کیهان در سال ۱۳۹۸
-استاد راهنما
-
ساخت تصویر سازمانی از مسیر کمپین های رسانه های اجتماعی (تحلیل نشانه شناختی ویدئوهای منتخب اینستاگرام سه شرکت اسنوا، تولیپس و سامسونگ)
-استاد راهنما
-
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی در نهاد روابط عمومی ایران زمینه ها، الزام ها و چالش ها با تاکید بر آراء و نظرات صاحب نظران جامعه شناسان
-استاد راهنما
-
طراحی مدل مفهومی مدیریت عملکرد سازمانی در خبرگزاری های ایران مطالعه موردی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا
-استاد راهنما
-
بازنمایی اعراب در مطبوعات ایران
-استاد راهنما
-
بازنمایی تحولات مرتبط بامناسبات ایران و آمریکا در رسانه های بین المللی انگلیسی زیان تحلیل محتوای ساختار و نحوه پوشش مطالب خبری مرتبط با مناسبات روابط ایران و آمریکا (سال ۲۰۱۹) در وب سایتهای سی ان ان ، فاکس نیوز، الجزیره و پرس تی وی
-استاد راهنما
-
تصویر ایران در دیدگاه دانشجویان غیرایرانی دانشگاه های تهران دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه های بزرگ دولتی تهران
-استاد راهنما
-
تتت
-استاد راهنما
-
بررسی نقش آموزش کارکنان روابط عمومی در بهبود عملکرد سازمانی روابط عمومی ها در نظام بانکی ایران
-استاد راهنما
-
رسانه های اجتماعی و تحقق ایده صداها در ایران، از منظر خبرگاران، صاحبنظران و متخصصان حوزه ارتباطات ایران
-استاد راهنما
-
مطالعه استراتژی های تبلیغاتی و ارتباطی کسب و کارهای موفق آنلاین (مطالعه موردی شرکت های کوچک و متوسط در ایران)
-استاد راهنما
-
ممم
-استاد راهنما
-
استفاده از الگوهای تبلیغات پنهان در فیلم های سینمایی (مطالعه موردی بازنمایی مامور مخفی در فیلم های جیمز باند در بریتانیا)
-استاد راهنما
-
گغتمان سیاسی مهاجران افغان در مطبوعات تبعیدی چاپ ایران
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای پوشش خبری بازار سرمایه
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی برنامه درسی رشته های روزنامه نگاری و روابط عمومی در خاورمیانه ( بررسی برنامه های اموزشی دانشگاه های ایران و ترکیه
-استاد مشاور
-
تحول نقش و کارکردهای روزنامه نگاری علم در مواجهه با رسانه های نوین
-استاد مشاور
-
تحلیل وضعیت و نقش سواد رسانه ای و اطلاعاتی مدیران در ارتقای کیفیت مدیریت رهبری گروه های آموزشی
-استاد مشاور
-
سیاست جامعه و فرهنگ در عصر پساحقیقت (تحلیل محتوای کیفی و تحلیل شبکه ی اخبار جعلی مربوط به ایران دربهار ۱۴۰۰
-استاد مشاور
-
بازتاب احزاب و تشکل ها در مطبوعات سراسری
-استاد مشاور
-
ارزیابی و بررسی علل رضایت یا عدم رضایت خوانندگان از مطبوعات مطالعه موردی ارزیابی میزان رضایت استادان و دانشجویان رشته ارتباطات و روزنامه نگاری
-استاد مشاور
-
نقش آموزش دانشگاهی در اشتغال دانش آموختگان روابط عمومی(بررسی دیدگاه شاغلان حوزه روابط عمومی دولتی)
-استاد داور
-
کاربرد هوش مصنوعی در روزنامه نگاری طراحی راهبردی در اتاق صدا وسیما
-استاد داور
-
بازنمایی کلیشه های جنسیتی در سریال های شبکه نمایش خانگی، مطالعه موردی سریال های زخم کاری و خاتون
-استاد داور
-
ارتباطات میان فردی والدین و فرزندان زیز ۱۰ سال در دوران تلفن همراه
-استاد داور