سیدرضا نقیب السادات
فعالیتها
-
نقش اساتید در ترویج ارزش های فرهنگی غرب و پسماندگی ایران با تمرکز بر حوزه ارتباطات از دیدگاه دانشجویان
-استاد راهنما
-
بازتاب دوستی ایران و تاجیکستان در دولت های احمدی نژاد و حسن روحانی در خبرگزاری های دولتی دو کشور ایران و تاجیکستان
-استاد راهنما
-
نقش فناوری های نوین ارتباطی در از خودبیگانگی فرهنگی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه تهران
-استاد راهنما
-
آینده نگاری سواد رسانه ای در کشور
-استاد راهنما
-
قاب بندی عناصر فرهنگ ایرانی - اسلامی در رسانه های ترکیه
-استاد راهنما
-
مطالعه تطبیقی پوشش خبری حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد در سایتهای خبری فارسی زبان داخلی و خارجی مطالعه موردی خبرگزاری فاا
-استاد راهنما
-
چهارچوب شخصیت برند در قاب انیمیشن های فروزن و شاهزاده روم
-استاد راهنما
-
بازنمایی خشونت علیه مهاجرین افغانستانی در سینمای ایران
-استاد راهنما
-
موانع چالشهای گزارشگری تحقیقی در افغانستان
-استاد راهنما
-
نقش پیام های سلامت محور اینستاگرام در تغییر نگرش کاربران به سبک زندگی سلامت محور
-استاد راهنما
-
مدل مطلوب فعالیت های حرفه ای رادیو ایران از منظر کارشناسان و محققان ارتباطات
-استاد راهنما
-
روایتگری انتظار در سینمای دفاع مقدس
-استاد راهنما
-
عوامل مرتبط با مرجعیت خبری رسانه های داخلی و خارجی از دیدگاه مخاطبان
-استاد راهنما
-
استراتژیهای تبلیغات سیاسی در رسانه های اجتماعی همراه محبوب در ایران
-استاد راهنما
-
مدل مطلوب بازاریابی فیلم از طریق رسانه های اجتماعی
-استاد راهنما
-
بازنمایی فمنیسم در فیلم های کمپانی والت دیزنی
-استاد راهنما
-
نقش شبکه های اجتماعی همراه در شکاف بین نسلی دانش آموزان و والدین (مقطع متوسط ۳ تهران)
-استاد راهنما
-
گفتمان شناسی تاویل گرایانه گفتمان های شبکه های اجتماعی در خصوص لایحه حجاب
-استاد راهنما
-
پوشش خبری اقوام ایرانی، سنجش نگرش دانشجویان دانشگاه های شهر تهران در خصوص پوشش خبری اقوام ایران
-استاد راهنما
-
الزامات بهره برداری از هوش مصنوعی در فعالیت های روابط عمومی (مطالعه موردی : سازمان های دولتی شهر تهران)
-استاد راهنما
-
شیوه های درگیرسازی مخاطب در شبکه های اجتماعی(مطالعه موردی صفحات فارسی اینستاگرام)
-استاد راهنما
-
روایت گری هویت نوجوانان در فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی دهه ۲۰۱۰-۹۰
-استاد راهنما
-
نقش رسانه های جدید در تاب آوری فرهنگی افکار عمومی (مطالعه موردی زنان در مشهد)
-استاد راهنما
-
نقش رسانه های جدید در بازاریابی و توسعه فروش کالاهای مصرفی کم دوام
-استاد راهنما
-
میزان استفاده ورضایتمندی دانشجویان عرب زبان مقیم ایران از کارکرد سرویس عربی خبرگزاری "مهر" و"ایرنا"(بامحوریت دانشجویان سوری فلسطینی لبنانی عراقی)
-استاد راهنما
-
تاثیر رسانه بر تحکیم مبانی فکری اسلامی کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی
-استاد راهنما
-
روایتگری جرم در فیلم های سینمایی پس از انقلاب اسلامی ایران
-استاد راهنما
-
چالش های اخبار جعلی برای روابط عمومی ها و راه های مقابله با آن؛ مطالعه دیدگاه مدیران روابط عمومی سازمان های دولتی و خصوصی
-استاد راهنما
-
ترجیحات محتوایی رسانه ای مخاطبان نسبت به برنامه های تولید شده در صدا و سیما و رسانه های تصویری تعامل ( VOD)
-استاد راهنما
-
بازنمایی دین در سریال های تلویزیونی ماه رمضان مطالعه موردی سریال مدینه و ملکوت
-استاد راهنما
-
چالش های روزنامه نگاری الکترونیک از دیدگاه روزنامه نگاران خبرگزاری های ایرنا و ایسنا
-استاد راهنما
-
گفتمان شناسی آرایه های زبانی پوشش خبر در عملکرد رسانه های داخلی و خارجی فارسی زبان
-استاد راهنما
-
نقش شبکه های اجتماعی در شرایط بحران شیوع همه گیری کرونا در بین شهروندان تهرانی
-استاد راهنما
-
طرح مدل مطلوب هدایت رسانه ای افکار عمومی در شرایط بحران های اجتماعی
-استاد راهنما
-
مدل مطلوب مدیریت روابط عمومی در روابط عمومی تجاری افغانستان
-استاد راهنما
-
قاب بندی تکنیک های تبلیغات سیاسی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ی ریاست جمهوری در مطبوعات
-استاد راهنما
-
اربعین ، نظام ارتباطی شیعی، دیدگاههای سرآمدان عرصه ارتباطات و علمای دینی نسبت به اربعین
-استاد راهنما
-
نقش رسانه های امنیتی عراق در توسعه اقتصادی کشور
-استاد راهنما
-
قاب بندی اخبار و مطالب محیط زیست، منابع طبیعی و مواد غذایی پایدار در رسانه های داخلی
-استاد راهنما
-
بازنمایی جامعه ایرانی در فیلمهای آمریکایی، مطالعه فیلمهای سه دهه قبل و سه دهه بعد از انقلاب
-استاد راهنما
-
بازنمایی خانواده و نقش های خانوادگی در انیمیشن های پرفروش از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰
-استاد راهنما
-
ارائه مدل مطلوب تبلیغات فرهنگی در ایران
-استاد راهنما
-
بازنمایی عناصر فرهنگ ایرانی در شبکه های جام جم و نسیم
-استاد راهنما
-
گفتمان شناسی کودک همسری در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام،توییتر ،تلگرام )
-استاد راهنما
-
نقش کافی شاپ ها در شکل گیری ارتباطات اجتماعی نسل زد، شهر تهران
-استاد راهنما
-
تحلیل تطبیقی شر مداری در انیمیشن های هالیوودی در بازه زمانی ۱۹۷۰ تا ۲۰۲۴
-استاد راهنما
-
نقش تبلیغات تجاری بر رفتار هصرفی نسل آلفا
-استاد راهنما
-
مدل مطلوب مدیریت بحران در رسانه های امنیتی عراق، مشروط به انجام اصلاحات ( تعریف وتحدید رسانه های امنیتی عراقی
-استاد راهنما
-
بررسی پوشش خبری تحولات افغانستان از زمان به قدرت رسیدن طالبان در خبرگزاری تسنیم
-استاد راهنما
-
مدل مطلوب تدوین سرفصل ها و عناوین کتاب درسی سواد رسانه ای آموزش و پرورش با تاکید بر مصونیت بخشی دانش آموزان نسبت به جنگ رسانه ای
-استاد راهنما
-
نقش رسانه های امنیتی دولتی در مدیریت بحران های امنیتی در عراق
-استاد راهنما
-
پیاده روی اربعین به مثابه یک رسانه از دیدگاه متخصصان ارتباطات
-استاد راهنما
-
نقش جنگ روانی رسانه ای در سلامت روان نیروهای امنیتی عراق
-استاد راهنما
-
نقش رسانه های امنیتی در گسترش آگاهی امنیتی در بین دانشجویان بغداد
-استاد راهنما
-
قاب بندی آگاهی سیاسی در رسانه های عراقی
-استاد راهنما
-
نقش تلویزیون های ملی و بین المللی افغانستان در پوشش اخبار جنگ داخلی از دیدگاه مخاطبان ( بررسی نگرش مخاطبان نسبت به پوشش اخبار جنگ داخلی افغانستان در سه شبکه تلویزیونی طلوع نیوز بی بی سی فارس و صدای آمریکا -فارس)نقیب
-استاد راهنما
-
ساختار دیپلماسی رسانه ای سیاستمداران ایرانی و آمریکایی در شبکه اجتماعی توئیتر (تحلیل صفحه ی توئیتر وزرای امور خارجه ایران و آمریکا)
-استاد راهنما
-
تصویر کودک در آگهی های تجاری تلویزیون با تاکید بر سلامت اجتماعی
-استاد راهنما
-
نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایجاد احساس نابرابری اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه های شهر تهران
-استاد راهنما
-
تصویر ایران در قاب اخبار گردشگری سایت های خبری خارجی مورد پژوهشی وورد بی بی سی، فرانسه ۲۴، سی ان ان اینترنشنال
-استاد راهنما
-
بازتاب آثار شاخص ابراهیم حاتمی کیا در فضای مجازی از منظر مخاطبان
-استاد راهنما
-
ننننن
-استاد راهنما
-
ارتباطات بازاریابی و نقش آن در رضایتمندی مشتری
-استاد راهنما
-
گردشگری
-استاد راهنما
-
الزامات
-استاد راهنما
-
نقش بازیهای رایانه ای
-استاد راهنما
-
بازنمایی الگوهای سبک زندگی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۴
-استاد راهنما
-
نقش روابط عمومی در مراکز صنعتی و تجاری افغانستان
-استاد راهنما
-
نظام مطلوب...
-استاد راهنما
-
شیوه های مدیریت ارتباطات رسانه ای در شرکت بیمه آسیا و ایران
-استاد راهنما
-
نقش عوامل مرتبط با جذب مخاطبان صنعت نمایش خانگی
-استاد راهنما
-
مدل مطلوب
-استاد راهنما
-
تحلیل گفتمان های خبری محور مقاومت در شبکه های تلویزیونی جریان اصلی عربی( مطالعه موردی طوفان الاقصی)
-استاد راهنما
-
نقش روابط عمومی در تصویرسازی مثبت از سازمان (مطالعه موردی دانشگاه های دولتی شهر تهران)
-استاد راهنما
-
ارزیابی شیوه های عملکرد روابط عمومی ها در فضای مجازی
-استاد راهنما
-
۶۵۴۵۶
-استاد راهنما
-
نقش اپلیکیشن شاد در مشارکت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
-استاد مشاور
-
بررسی نقش دانش فناوری اطلاعات بر عملکرد نوآورانه در شرکت های تولید و توزیع اپلیکیشن های موبایلی
-استاد مشاور
-
تدوین مدل مطلوب اقناع در برنامه های سیاسی صداو سیما
-استاد مشاور
-
ارتباطات و عرفان: چگونه عرفان از طریق وسائل جمعی می تواند به بهتر شدن روابط انسانی کمک کند
-استاد مشاور
-
نقش تولیدات رسانه ای کره ای در تغییر سبک زندگی نوجوانان ایرانی
-استاد مشاور
-
بازنمایی اخبار سیاسی ایران و عراق در سایت کانال (مکان)
-استاد مشاور
-
شناسایی میزان اعتماد عمومی به رسانه ملی در مدیریت بحران حوادث طبیعی، مطالعه موردی دیدگاه شهروندان استان گلستان به رسانه ملی در حوادث سیل ۱۳۹۸
-استاد مشاور
-
مدل مطلوب تولید خبر در اپراتورهای تلفن همراه با رویکرد ارتقای اعتماد اجتماعی مشترکین
-استاد مشاور
-
قاب بندی تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۹۶و آمریکا در سال ۲۰۲۰
-استاد مشاور
-
بررسی نحوه پوشش مطالب خبرگزاری ها در بحران تحلیل محتوای اخبار فارس و ایرنا در بحران بورس تابستان۹۹
-استاد مشاور
-
نقش رسانه ها در ترغیب به سرمایه گذاری در بازار سرمایه
-استاد مشاور
-
بازتاب اخبار همه گیری کرونا در رسانه های جمعی مورد مطالعه کارنمای شبکه خبر در بی بی سی فارسی اسفند ۹۸ تا شهریور ۹۹
-استاد مشاور
-
نقش اینستاگرام در تغییر نگرش جوانان تهرانی به ازدواج
-استاد مشاور
-
الزامات اجتماعی دستیابی به مرجعیت خبری در رسانه ملی از دیدگاه شهروندان تهرانی در سال۱۴۰۲-بازه سنی۶۵-۱۸سال
-استاد مشاور
-
نقش شبکه های اجتماعی در موضوع مهاجرت دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف
-استاد مشاور
-
تحلیل ساختار و محتوای مطبوعات محلی از حیث توجه به اصول روزنامه نگاری حرفه ای و توسعه ای (مورد مطالعه: نشریات استان البرز(
-استاد مشاور
-
نقش نوآوری در ایجاد تاب آوری در سازمان های رسانه ای در مواجهه با فناوری های مخرب
-استاد مشاور
-
اصول تکنیک های ترغیب و اقناع کاربران اینستاگرام به خرید آنلاین در ایران
-استاد مشاور
-
میزان و علل بهره مندی دانشجویان تهرانی از وبلاگ (خوانندگان وبلاگ)
-استاد مشاور
-
شیوه های بازتاب اخبار مربوط به ورود زنان به ورزشگاه در رسانه ها
-استاد مشاور
-
بازنمایی تصویر خبرنگار در سینمای پس از انقلاب
-استاد مشاور
-
تولیدات رسانه ای کره ای و ذائقه سازی نوجوانان
-استاد مشاور
-
انتظارات اجتماعی انتشار یافته در صفحات پر مخاطب اینستاگرام
-استاد مشاور
-
مدل مطلوب روابط عمومی برای توسعه سازمانی شرکت سنگ آهن گهر زمین
-استاد مشاور
-
میزان اعتماد دانشجویان دانشگاه دمشق به فیسبوک و میزان استفاده آنها از مطالب آن درباره سوریه
-استاد مشاور
-
آسیب شناسی طرح های اداره صدا و سیما مطالعه موردی ارزیابی طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا وسیما
-استاد مشاور
-
عملیات روانی در فیلمهای هالیوودی مطالعه موردی فیلمهای ضد ایرانی
-استاد مشاور
-
مطالعه نقش زنان در آثار مردانه شبکه نمایش خانگی (مطالعه موردی سریال های رهایم کن، یاغی و گناه فرشته)
-استاد مشاور
-
نقش روزنامه نگاری صلح در کاهش خشونت در افغانستان، بررسی دیدگاه روزنامه نگاران و خبرنگاران شاغل در کابل
-استاد مشاور
-
موانع حرفه ای رسانه های افغانستان در نظارت بر عملکرد دولت این کشور
-استاد مشاور
-
نحوه انعکاس نقد سیاسی در مطبوعات افغانستان مورد مطالعه تحلیل محتوای روزنامه های ۸ صبح، اطلاعات روز و ماندگار سال ۱۳۹۷
-استاد مشاور
-
بررسی صلاحیت ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا
-استاد مشاور
-
راهبردهای دستیابی به مرجعیت رسانه های داخلی
-استاد مشاور
-
بازنمایی بحران آب اصفهان در نشریات محلی اصفهان در بازده زمانی ۱۴۰۱تا۱۴۰۲
-استاد مشاور
-
نقش تبلیغات دیجیتال بر فروش محصولات کارخانه تولید لوازم خانگی آرویک کاشان
-استاد مشاور
-
تحلیل مصرف رسانه ای زنان شاغل در صنعت(مطالعه زنان شاغل در ایران خودروی تهران)
-استاد مشاور
-
بازنمایی هویت دخترانه در انیمیشن های کودکانه
-استاد مشاور
-
نظام طبقه بندی موضوعی مفاهیم ارتباطاتی قرآن کریم
-استاد مشاور
-
بازنمایی اولویت های فرهنگی سند مهندسی فرهنگی کشور در بخش خبری ۲۰ شبکه چهار سیما
-استاد مشاور
-
بررسی نقش تبلیغات بازرگانی بر سبک زندگی دانشجویان دانشگاه عالمه طباطبایی تهران در سال ۱۴۰۲ مطالعه موردی: شبکه سه و نسیم
-استاد داور
-
نحوه ی بازنمایی ترور در مطبوعات ایران، تحلیل گفتمان ترور ناصرالدین شاه، محمدرضا پهلوی و آیت ا.. هاشمی رفسنجانی
-استاد داور
-
چالش های روزنامه نگاری سایبر در مطبوعات محلی مازندران
-استاد داور
-
تحلیل نشانه شناختی کی پاپ معانی و مضامین
-استاد داور