قدسی بیات
فعالیتها
-
تبلیغات مزاحم تلفن همراه و خوانش کاربران تحلیل تجربیات مخاطبان شهر تهران
-استاد راهنما
-
زنان و مشارک مدنی مجازی در ایران تحلیل کیفی مسائل و راهبردهای بر خط فعالان مدنی
-استاد راهنما
-
معناکاوی مصرف اخبار اقتصادی در میان کاربران شبکه های اجتماعی مطالعه بحران ارزی ایران در تابستان ۱۳۹۷
-استاد راهنما
-
بهره گیری از شبکه های اجتماعی مجازی و حفاظت از سلامت عمومی در همه گیری کرونا(مطالعه دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان تایباد)
-استاد راهنما
-
مجازی شدن مناسک دینی و مواجهه دین باوران تحلیل تجربه زیسته کاربران تهرانی از عزاداری حسینی در دوران کرونا
-استاد راهنما
-
شبکه های اجتماعی و بازنمایی دین در دوران کرونا مطالعه بر ساخت کاربران ایرانی اینستاگرام از معنای دیدن در صفحات منتخب
-استاد راهنما
-
چالش های مطالبات مدنی در فضای مجازی ایران تحلیل تجربیات فعالان رسانه ای موسسین کمپین ها
-استاد راهنما
-
اخبار بحران در شبکه های اجتماعی مجازی و کاربران جوان با مطالعه میزان استفاده از اخبار کرونا و رابطه آن با درک خطر شهروندان تهرانی
-استاد راهنما
-
فن آوریهای ارتباطی و تحولات ارتباط با مخاطبان در سازمان های دولتی ایران، تحلیل تجربیات کارگزاران روابط عمومی
-استاد راهنما
-
پلتفرمی شدن زیبایی در اینستاگرام: تحلیل دلایل و پیامدهای بکارگیری فیلتر های زیبایی در بین کاربران زن شهر شیراز
-استاد راهنما
-
شبکه های اجتماعی مجازی و بازنمو حریم خصوصی، تحلیل تجربه های زوج های جوان تبریزی از به اشتراک گذاری رویدادهای خانوادگی اینستاگرام
-استاد راهنما
-
استرینگ مدیا (رسانه جاری) دوزندگی روزمره زنان
-استاد راهنما
-
جوانان و مصرف بازی های انلاین، تحلیل معانی ، کارکردها و الگوهای کابری کاربران شهر تهران.
-استاد راهنما
-
بازی های آنالوگ و زندگی روزمره جوانان مطالعه موردی کافه بازیهای شهر تهران
-استاد راهنما
-
بازنمایی هویت های جنسی در وبسایت های خبری بین المللی فارسی زبان:مطالعه وبسایت های بی بی سی، ایران اینترنشنال، یورونیوز و دویچه وله
-استاد راهنما
-
زمینه ها و الزامات پذیرش خدمات آنلاین آموزش روابط عمومی ؛ تحلیل تجربیات کاربران
-استاد راهنما
-
تبلیغات اینستاگرامی اینفلوئنسرهای گیم و تحلیل مصرف کاربران تهرانی نسل زد
-استاد راهنما
-
نقش و کارکرد روابط عمومی در نئوبانک های ایرانی
-استاد راهنما
-
کنش های ارتباطی زنان صاحبان کسب و کارهای اینستاگرامی: مطالعه صفحات منتخب
-استاد راهنما
-
روابط عمومی و تولید قدرت نمادین در میدان برند های لوکس در ایران: تحلیل تجربیات مدیران روابط عمومی نمونه های منتخب
-استاد راهنما
-
کمپین های مجازی در بستر اینستاگرام و مواجهه نسل x,y, و z
-استاد راهنما
-
شخصی سازی دولت همراه در ایران: تحلیل دیدگاه خبرگان و کارشناسان
-استاد مشاور
-
کنش نمادین در شبکه های اجتماعی: بازنمایی هویت نوجوانان ایرانی در اینستاگرام
-استاد مشاور
-
نگرش شهروندان بزرگسال ایرانی درباره اثربخشی پیام های سلامت با تاکید بر همه گیری ویروس کرونا
-استاد مشاور
-
برساخت هویت نسل دوم و سوم مهاجران افغانستانی ساکن تهران در رسانه اجتماعی اینستاگرام
-استاد مشاور
-
•مطالعه داستان سرایی اینفلوئنسرها در قصد خرید کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد مشاور
-
بازتاب اخبار دیپلماسی علم و فناوری در مطبوعات باتأکید بر نقش روابط عمومی
-استاد مشاور
-
استفاده از الگوهای تبلیغات پنهان در فیلم های سینمایی (مطالعه موردی بازنمایی مامور مخفی در فیلم های جیمز باند در بریتانیا)
-استاد مشاور
-
چگونگی بازنمایی ارزش های فرهنگی در پویانمایی های ایرانی و والت دیزنی ( مورد مطالعه پویانمایی های دو دهه اخیر)
-استاد مشاور
-
نقش روابط عمومی در مدیریت برند کسب و کارهای دیجیتال
-استاد مشاور
-
نقش روابط عمومی در تصویرسازی مثبت از سازمان (مطالعه موردی دانشگاه های دولتی شهر تهران)
-استاد مشاور
-
معنا پردازی چادر در فرهنگ شفاهی زنان شهر قم
-استاد مشاور
-
اقتصاد سیاسی سیاستگذاری جریان تماشای تلویزیون در ایران
-استاد داور
-
آینده نگاری کاربردهای بلاک چین در صنعت رسانه و سرگرمی
-استاد داور
-
میزان اعتماد جوانان همدان به رسانه های خبری
-استاد داور
-
مقایسه تاریخی- انتقادی جنبش من هم می تو در فضای توئیتر ایرانی و غربی
-استاد داور
-
نفش شبکه های اجتماعی همراه در خیانت همسران، مطالعه تجارب زیسته زنان خیانت دیده
-استاد داور
-
مطالعه رفتار و عادات مصرف رسانه ای در دونسل x,z ایرانی در پلتفرمهای اینستاگرام و تلگرام
-استاد داور
-
تحلیل مصرف گرایی جوانان در عملکرد شبکه های اجتماعی مجازی ، مورد مطالعه جوانان شهر اصفهان
-استاد داور
-
سیاستگزاری صنعت چاپ و نقش آن در توسعه مطبوعات ایران ۱۴۰۰-۱۳۶۸
-استاد داور
-
خودبازنمایی زنان بلاگر ورزشی در فضای مجازی تحلیل محتوای کاربر ساخته در صفحات
-استاد داور