محمدمهدی مولایی
فعالیتها
-
نقش فناوری های نوین ارتباطی در روزنامه نگاری گردشگری ایران
-استاد راهنما
-
آینده پژوهی عوامل موثر بازاریابی محتوا در رسانه های دیجیتال
-استاد راهنما
-
زنان بلاگر ایرانی و برندسازی شخصی در محیط اینستاگرام، مورد مطالعه بلاگرهای حوزه پوشاک
-استاد راهنما
-
تاثیر قوانین ترکیب بندی عکاسی بر میزان توجه و تمرکز با استفاده از ردیابی چشم (مورد مطالعه عکس های تبلیغاتی غذا)
-استاد راهنما
-
آینده پژوهی ارتباطات میان فردی در متاورس
-استاد راهنما
-
رضایتمندی مورد نظر و رضایتمندی حاصل شده از استفاده اینستاگرام(مورد مطالعه: دانش آموزان سال دوازدهمی منطقه ۸ و ۴ تهران)
-استاد راهنما
-
مطالعه دگردیسی تحریریه متن محور به چند رسانه ای در خبرگزاری های ایران
-استاد راهنما
-
آینده نگاری کاربردهای بلاک چین در صنعت رسانه و سرگرمی
-استاد راهنما
-
آینده نگاری کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا در افق ۱۴۱۰ ایران
-استاد راهنما
-
نقش کلان داده ها در وضعیت آینده آزادی بیان
-استاد راهنما
-
آینده نگاری تحولات کارآفرینی رسانه ای در افق ۱۴۱۰ ایران
-استاد راهنما
-
آینده پژوهی فناوری های شناخت مخاطبان رسانه
-استاد راهنما
-
سنجش تاثیر محرک های ویدیوهای واکنش ارادی اوج گیری حسی (ASMR) بر نقشه پراکنش سیگنال های الکتریکی مغز مخاطبان
-استاد راهنما
-
سوگیری هوش مصنوعی مولد در تولید محتوای مرتبط با ایران
-استاد راهنما
-
آینده پژوهی روابط عمومی در ایران با تاکید بر نقش هوش مصنوعی تا افق ۱۴۱۲
-استاد راهنما
-
نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد فضای دو قطبی یا نفرت انگیز در فوتبال ایران
-استاد مشاور
-
ذائقه رسانه ای نوجوانان: از مصرف متن تا مشارکت در تولید و انتشار
-استاد مشاور
-
نقش کلان داده در مدیریت راهبردی سازمان های خبری مطالعه موردی سازمان خبری ایرنا
-استاد مشاور
-
نقش سواد رسانه ای در شکل گیری آگاهی اجتماعی در نوجوانان
-استاد مشاور
-
نقش هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری نوآورانه دیجیتال در حال ظهور بر روند تولید خبر و نقش های اجرایی روزنامه نگاران در شبکه خبر ایران
-استاد مشاور
-
تاثیر هوش مصنوعی بر آینده روزنامه نگاریاز دیدگاه متخصصان و صاحب نظران
-استاد مشاور
-
بررسی تعامل بروکرهای ایرانی در فضای قطبیدگی توییتر؛ مورد مطالعاتی هشتگ مهسا امینی
-استاد مشاور
-
گونه شناسی مصرف موسیقی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی)
-استاد مشاور
-
بازنمایی سیستان و بلوچستان در شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام در سال های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰
-استاد مشاور
-
استفاده کاربران از ایموجی ها / استیکرها در تبادل معنا در شبکه های اجتماعی
-استاد مشاور
-
بررسی نقش الگوریتم های شبکه های اجتماعی تصویری درالگوی توجه چشمی مخاطبان
-استاد مشاور
-
ارزیابی کیفیت محتوای تولید شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی بر اساس معیارهای ارزشمندی اعتبار و جذابیت برای کاربران فضای مجازی
-استاد مشاور
-
مشخصه های توئیت های علمی واگیردار فارسی زبانان
-استاد مشاور
-
تحولات تبلیغات محیطی در شهر تهران در سال های بعد از انقلاب
-استاد مشاور
-
راهبردهای تبلیغاتی رشداستارتاپ ها(مطالعه موردی استان تهران)
-استاد مشاور
-
موسیقی و قدرت: تحلیل گفتمان موسیقی عامه پسند ایرانی از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۲
-استاد مشاور
-
مهاجران افغانی به مثابه دیگری: تحلیل انتقادی گفتمان ناسیونالیسم ایرانی در توئیتر فارسی
-استاد مشاور
-
نقش رسانه های اجتماعی در دگردیسی تحریریه رسانه های چاپی
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی روایت های جنایی در رسانه های رسمی و نماپادها
-استاد مشاور
-
کاربرد رسانه های اجتماعی توسط کودکان و نوجوانان برای یادگیری
-استاد مشاور
-
تبلیغات اینستاگرامی اینفلوئنسرهای گیم و تحلیل مصرف کاربران تهرانی نسل زد
-استاد مشاور
-
اشتراک گذاری بیش از حد اطلاعات در شبکه های اجتماعی؛ مورد مطالعه: کاربران ایرانی اینستاگرام و ایکس در سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳
-استاد مشاور
-
سواد رسانه ای خبرنگاران شهرستان بهارستان
-استاد مشاور
-
تدوین سیاست های پابرجا در حوزه فضای کودک و نوجوان در ایران
-استاد داور
-
نقش هوش مصنوعی در آینده زیست بومی ارتباطی ایران ( سناریوهای افق ۱۴۰ از منظر مدیران شرکت های خلاق رسانه
-استاد داور
-
منطق مسئله یابی علوم ارتباطات در نظام داانشگاهی ایران مورد مطالعه رساله های دکتری دانشگاه های علامه طباطبایی و تهران
-استاد داور
-
نقش تولیدات رسانه ای کره ای در تغییر سبک زندگی نوجوانان ایرانی
-استاد داور
-
آسیب شناسی و ضعیت فعالیت حرفه ای مطبوعات محلی(مطالعه موردی: استان مازندران)
-استاد داور
-
مطالعه بازنمایی زندگی روزمره در صفحات مامی بلاگرهای شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد داور
-
مدل کسب و کار در حوزه استارتاپ های ...با تاکید بر پلتفرم تیوا
-استاد داور
-
موانع توسعه کسب و کارهای آنلاین در ایران از نظر کارشناسان (مورد مطالعه؛ سکوهای کسب و کار آنلاین )
-استاد داور
-
نحوه بازتاب اخبار دانشگاه ها در زمان اعتراضات ۱۴۰۱ در خبرگزاری های ایران
-استاد داور
-
پلتفرمی شدن زیبایی در اینستاگرام: تحلیل دلایل و پیامدهای بکارگیری فیلتر های زیبایی در بین کاربران زن شهر شیراز
-استاد داور
-
مطالعه قوم نگارانه کاربردهای رسانه ها در زندگی روزمره عشایر: مطالعه موردی عشایر شاهسون استان اردبیل
-استاد داور
-
میزان استفاده و رضایتمندی دانشجویان عرب مقیم ایران از نحوه انتشار اخبار غزه در تلویزیون ایران شبکه یک(مورد مطالعه: دانشجویان عرب دانشگاه های تهران(
-استاد داور