رضا صابری
فعالیتها
-
بررسی دیدگاه کارشناسان و نخبگان پیرامون مرجعیت شبکه ها اجتماعی در انتخابات ۱۳۹۶
-استاد راهنما
-
ارتباطات و عرفان: چگونه عرفان از طریق وسائل جمعی می تواند به بهتر شدن روابط انسانی کمک کند
-استاد راهنما
-
تحلیل نشانه شناختی واینرهای اینستاگرام فارسی
-استاد راهنما
-
تحولات تبلیغات محیطی در شهر تهران در سال های بعد از انقلاب
-استاد راهنما
-
راهبردهای تبلیغاتی رشداستارتاپ ها(مطالعه موردی استان تهران)
-استاد راهنما
-
تحلیل اخبار کرونا در سایت های خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و بی بی سی
-استاد راهنما
-
تحلیل تطبیقی اخبار کرونا در تلویزیون: مقایسه شبکه های دو و خبر
-استاد راهنما
-
نحوه بازتاب اخبار حوزه کتاب در سایت های خبرگزاری های ایران(مهر، فارس، ایسنا و ایرنا)
-استاد راهنما
-
بازنمایی آسیب های کرونا به صنعت گردشگری در مطبوعات(مطالعه مطبوعات محلی فارسی)
-استاد راهنما
-
نقش مگس های الکترونیکی بر افکار عمومی دانشجویان : مطالعه دانشجویان رشته علوم ارتبطات دانشگاههای تهران و علامه طباطبایی
-استاد راهنما
-
تحلیل مصرف گرایی جوانان در عملکرد شبکه های اجتماعی مجازی ، مورد مطالعه جوانان شهر اصفهان
-استاد راهنما
-
تحول ساختاری عملکرد روابط عمومی آستان قدس رضوی
-استاد راهنما
-
وضع موجود و الگوی مطلوب روابط عمومی در افغانستان
-استاد راهنما
-
مدل مطلوب روابط عمومی برای توسعه سازمانی شرکت سنگ آهن گهر زمین
-استاد راهنما
-
مطالعه تطبیقی فضای رسانه ای افغانستان، مطالعه وضعیت دوره طالبان و قبل از آن
-استاد راهنما
-
چالش های روزنامه نگاری سایبر در مطبوعات محلی مازندران
-استاد راهنما
-
بازنمایی موقعیت زن در پیام های تبلیغاتی مطالعه بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران ۱۴۰۲
-استاد راهنما
-
آسیب شناسی طرح های اداره صدا و سیما مطالعه موردی ارزیابی طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا وسیما
-استاد راهنما
-
بازنمایی شخصیت سالمندان در پیامهای تبلیغاتی تلوزیون ایران
-استاد راهنما
-
واکسن درتوئیتر فارسی" تحلیل مضامین توئیت های روزنامه نگاران ایرانی با محوریت واکسن کرونا"
-استاد راهنما
-
عملیات روانی در فیلمهای هالیوودی مطالعه موردی فیلمهای ضد ایرانی
-استاد راهنما
-
تحلیل مصرف رسانه ای زنان شاغل در صنعت(مطالعه زنان شاغل در ایران خودروی تهران)
-استاد راهنما
-
بازنمایی هویت دخترانه در انیمیشن های کودکانه
-استاد راهنما
-
نظام طبقه بندی موضوعی مفاهیم ارتباطاتی قرآن کریم
-استاد راهنما
-
نقش روابط عمومی در هویت سازی (برندسازی) فرهنگی شهری: مطالعه موردی همایش بین المللی شهرداران جاده ابریشم در شهرداری قزوین
-استاد راهنما
-
نقش روابط عمومی در مدیریت برند کسب و کارهای دیجیتال
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر ارتباطات میان فردی بر عملکرد شغل آرایشگران زن شهر تهران
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای سبک زندگی در مجلات اینترنتی مد ایران
-استاد مشاور
-
مدل مطلوب مدیریت خبر در روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی پوشش خبری حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد در سایتهای خبری فارسی زبان داخلی و خارجی مطالعه موردی خبرگزاری فاا
-استاد مشاور
-
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در آسیب های اجتماعی دانش آموزان مورد مطالعه دانش آموزان مدارس شاهد مقطع دوره دوم متوسطه شهرستان سمنان
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه رهبری خدمتگزار و رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای رسانه ای (مطالعات موردی - مجلات شهر تهران)
-استاد مشاور
-
مفاهیم ارتباطی در ادبیات داستانی ایران زمین، مطالعه موردی داستان های کوتاه هدایت
-استاد مشاور
-
نحوی بازتاب اخبار جنبش های اجتماعی کشورهای اروپایی در مطبوعات ایران (با تاکید بر جنبش جلیقه زردها)
-استاد مشاور
-
بررسی نحوه پوشش رسانه ای اعتراضات سال ۱۴۰۱: (مطالعه تحلیل محتوای اعتراضات سال۱۴۰۱ در وب سایت ایران اینترنشنال و فارس)
-استاد مشاور
-
نقش رسانه های جدید در بازاریابی و توسعه فروش کالاهای مصرفی کم دوام
-استاد مشاور
-
میزان استفاده ورضایتمندی دانشجویان عرب زبان مقیم ایران از کارکرد سرویس عربی خبرگزاری "مهر" و"ایرنا"(بامحوریت دانشجویان سوری فلسطینی لبنانی عراقی)
-استاد مشاور
-
تاثیر رسانه بر تحکیم مبانی فکری اسلامی کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی
-استاد مشاور
-
اخبار بحران در شبکه های اجتماعی مجازی و کاربران جوان با مطالعه میزان استفاده از اخبار کرونا و رابطه آن با درک خطر شهروندان تهرانی
-استاد مشاور
-
نقش آموزش دانشگاهی در اشتغال دانش آموختگان روابط عمومی(بررسی دیدگاه شاغلان حوزه روابط عمومی دولتی)
-استاد مشاور
-
دروازه بانی اطلاعات مبنتی بر جنس و جنسیت در سطح تحلیل عامل فردی ارتباطات، سنجش نگرش روزنامه نگاران نسبت به مفهوم جنس و جنسیت
-استاد مشاور
-
اربعین ، نظام ارتباطی شیعی، دیدگاههای سرآمدان عرصه ارتباطات و علمای دینی نسبت به اربعین
-استاد مشاور
-
نقش رسانه های امنیتی عراق در توسعه اقتصادی کشور
-استاد مشاور
-
نقش برنامه های تلویزیونی ماهواره های عراقی در تحکیم رابطه شهروندان با دستگاههای امنیتی
-استاد مشاور
-
میزان استفاده و رضامندی دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه دمشق از برنامه الاتجاه المعاکس شبکه الجزیره
-استاد مشاور
-
نحوه ی بازنمایی اخبار محور مقاومت در شبکه های اجتماعی رسانه های فارسی زبان برون مرزی، تحلیل محتوای شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرا م بی بی سی، دویچه وله، یورونیوز و صدای آمریکا
-استاد مشاور
-
سنجش نگرش روزنامه نگاران ایرانی نسبت به کاربردهای هوش مصنوعی در رسانه ها
-استاد مشاور
-
قاب بندی اخبار و مطالب محیط زیست، منابع طبیعی و مواد غذایی پایدار در رسانه های داخلی
-استاد مشاور
-
بازنمایی جامعه ایرانی در فیلمهای آمریکایی، مطالعه فیلمهای سه دهه قبل و سه دهه بعد از انقلاب
-استاد مشاور
-
بازنمایی خانواده و نقش های خانوادگی در انیمیشن های پرفروش از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰
-استاد مشاور
-
نحوه بازتاب پیام های اقتصادی در نشریات کودک
-استاد مشاور
-
شیوه های مدیریت ارتباطات رسانه ای در شرکت بیمه آسیا و ایران
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی برنامه درسی رشته های روزنامه نگاری و روابط عمومی در خاورمیانه ( بررسی برنامه های اموزشی دانشگاه های ایران و ترکیه
-استاد داور
-
روایتگری جرم در فیلم های سینمایی پس از انقلاب اسلامی ایران
-استاد داور
-
گونه شناسی پادکست های پرطرفدار ایرانی بر بستر توئیتر و اینستاگرام
-استاد داور
-
میزان اعتماد دانشجویان دانشگاه دمشق به فیسبوک و میزان استفاده آنها از مطالب آن درباره سوریه
-استاد داور
-
بررسی وجوه معنویت گرایی جدید در صفحات اینستاگرامی سلبریتی ها و میکرو سلبریتی های ایرانی
-استاد داور
-
نقش تبلیغات دیجیتال بر فروش محصولات کارخانه تولید لوازم خانگی آرویک کاشان
-استاد داور