سبحان یحیایی
فعالیتها
-
مدیریت تصویر خود در بین کاربران اینستاگرام تحلیل فرایند برند سازی شخصی کاربران ایرانی
-استاد راهنما
-
کاوش پدیدارشناختی معنای سوگواری در عصر کرونا، تجربه زیسته افراد سوگوار در سوگواری مجازی
-استاد راهنما
-
بررسی تطبیقی سواد رسانه ای دانش آموزان دوره متوسطه دبیرستانهای شهر قزوین
-استاد راهنما
-
بازنمایی سیستان و بلوچستان در شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام در سال های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰
-استاد راهنما
-
مطالعه بازنمایی زندگی روزمره در صفحات مامی بلاگرهای شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد راهنما
-
نحوه مصرف توییتر فارسی در برساخت هویت جنسی نوجوانان
-استاد راهنما
-
مطالعه مصرف فرهنگی و ارتباطی در کافه های بازی شهر تهران
-استاد راهنما
-
بازنمایی پوشش زنانه در صفحات اینستاگرامی
-استاد راهنما
-
برساخت رسانه ای رویای دختران محله دولتخواه
-استاد راهنما
-
مفهوم غیرت در سینمای دهه ۹۰ ایران
-استاد راهنما
-
خوردن و آشامیدن بر پرده ی سینمای ایران پس از انقلاب
-استاد راهنما
-
بازنمایی جمهوری اسلامی و حکومت پهلوی در شبکه تلویزیونی من و تو
-استاد راهنما
-
خوانش زنان جوان ایرانی -ساکن تهران- از جنبش #Me_too در توییتر فارسی
-استاد راهنما
-
بازنمایی درگیری ایران و اسرائیل در تلگرام فارسی (مطالعه موردی سلسله عملیات وعده صادق)
-استاد راهنما
-
تجربه ی کودکان در بازی دیجیتال: تحلیل تجربه ی بازی GTAV در بازیکنان کودک شهر تهران .
-استاد راهنما
-
مطالعه کارزارهای آنلاین جمع آوری امضاء و سیاست گذاری در ایران؛ مورد مطالعه کارزار مخالفت با محدودیت اینترنت بین المللی
-استاد راهنما
-
مطالعه امکان های رهایی بخشی اجتماع های ارتباطی
-استاد راهنما
-
مدل سازی برندینگ رسانه ای اراضی عباس آباد به عنوان منطقه گردشگری
-استاد راهنما
-
از نهان -یاری- یاری: فرهنگ عامه، رسانه های اجتماعی و ساخت سوبژکتیوتیه
-استاد مشاور
-
بازنمایی تصویر قهرمان در سینمای جنگ ایران
-استاد مشاور
-
نقش راهبردی ارتباطی در بازآفرینی شهری
-استاد مشاور
-
گونه شناسی و مطالعه تحول مفهومی قهرمان در سینمای ایران
-استاد مشاور
-
مصرف خبر و سلامت روان در شرایط بحرانی : پدیدار شناسی تجربه شهروندان بزرگسال تهرانی
-استاد مشاور
-
بازنمایی اعراب در مطبوعات ایران
-استاد مشاور
-
بررسی نقش آموزش کارکنان روابط عمومی در بهبود عملکرد سازمانی روابط عمومی ها در نظام بانکی ایران
-استاد مشاور
-
بازنمایی قصاص در سینمای ایران؛ مطالعه آثار دهه های ۸۰،۷۰و سینمای ایران۹۰
-استاد مشاور
-
"کارکرد صدا و سیما در کاهش نابرابری های توسعه انسانی "
-استاد مشاور
-
الگوی مدیریت زیست بوم موسیقی ایران با رویکرد حکمرانی نرم
-استاد مشاور
-
نقش روابط عمومی در هویت سازی (برندسازی) فرهنگی شهری: مطالعه موردی همایش بین المللی شهرداران جاده ابریشم در شهرداری قزوین
-استاد مشاور
-
تحلیلی بر راهبردهای زبانی و فرهنگی کلاهبرداران در فریب مشتریان آنلاین: مطالعه موردی پلتفرم دیوار
-استاد مشاور
-
نشانه شناسی فرهنگی سبک های اجرا در سپهر رسانه ای ایران
-استاد مشاور
-
بررسی تعامل بروکرهای ایرانی در فضای قطبیدگی توییتر؛ مورد مطالعاتی هشتگ مهسا امینی
-استاد داور
-
تحولات تبلیغات محیطی در شهر تهران در سال های بعد از انقلاب
-استاد داور
-
تاثیر شبکه اجتماعی مجازی اینستاگرام بر آسیب های اجتماعی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
-استاد داور
-
طرح مدل مطلوب هدایت رسانه ای افکار عمومی در شرایط بحران های اجتماعی
-استاد داور
-
بازنمایی سلامت روان در صفحات اینستاگرام روانشناس_ اینفلوئنسرهای ایرانی
-استاد داور
-
استرینگ مدیا (رسانه جاری) دوزندگی روزمره زنان
-استاد داور
-
مطالعه زمینه ها و موانع استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی در روابط عمومی های سازمان های دولتی ایران
-استاد داور
-
نقش اینستاگرام در بهزیستی روانی نوجوانان،مورد مطالعه نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ ساله شهر تهران
-استاد داور
-
بازنمایی کودکان در انیمه های ژاپنی و انیمیشن های والت دیزنی
-استاد داور
-
مطالعه ذایقه مصرف رسانه ای مخاطبان شبکه نمایش خانگی و تلویزیون در دوران کرونا
-استاد داور
-
نوجوانان و هویت یابی، خرده فرهنگ دیجیتالی هواخواهی
-استاد داور
-
گغتمان سیاسی مهاجران افغان در مطبوعات تبعیدی چاپ ایران
-استاد داور