حسینعلی افخمی
فعالیتها
-
پوشش مطبوعاتی بحران آب و مسائل زیست محیطی در مبارزات انتخاباتی دوره دوازدهم ریاست جمهوری
-استاد راهنما
-
مطالعه تطبیقی بازنمایی معلولیت در سینما با مرور فیلمهای فارست گامپ، پای چپ من، داستان زندگی کریستی براون، حوض نقاشی و رنگ خدا
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوا و ساختار یک روزنامه حزبی ، مورد مطالعه روزنامه رستاخیز
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای پوشش خبری بازار سرمایه
-استاد راهنما
-
چالش های تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناوری دیجیتال، بررسی تطبیقی تلویزیون ایران تلویزیون ان اچ کی ژاپن و تلویزیون بی بی سی انگلستان
-استاد راهنما
-
مطالعه تطبیقی برنامه درسی رشته های روزنامه نگاری و روابط عمومی در خاورمیانه ( بررسی برنامه های اموزشی دانشگاه های ایران و ترکیه
-استاد راهنما
-
منطق مسئله یابی علوم ارتباطات در نظام داانشگاهی ایران مورد مطالعه رساله های دکتری دانشگاه های علامه طباطبایی و تهران
-استاد راهنما
-
چارچوب بندی اخبار جام جهانی ۲۰۲۲ (بررسی مقایسه ای شبکه های تلویزیونی بین المللی بی بی سی ورلد، سی ان ان اینترنشنال و الجزیره انگلیسی)
-استاد راهنما
-
سیاستگزاری صنعت چاپ و نقش آن در توسعه مطبوعات ایران ۱۴۰۰-۱۳۶۸
-استاد راهنما
-
گفت و گو در کتاب های درسی مقطع ابتدایی ایران
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوا و ساختار یک روزنامه حزبی مورد مطالعه روزنامه رستاخیز
-استاد راهنما
-
بازتاب احزاب و تشکل ها در مطبوعات سراسری
-استاد راهنما
-
راهبردهای تبلیغ در دو استارتاپ اسنپ و آپ
-استاد راهنما
-
ککک
-استاد راهنما
-
نن
-استاد راهنما
-
بازتاب فیلترینگ تلگرام در مطبوعات ایران،تحلیل محتوای پنج روزنامه شرق قانون کیهان جام جم
-استاد راهنما
-
سیاستگذاری تلویزیون در افغانستان بررسی نظام حقوقی و هنجاری شبکه های تلویزیونی
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای مقایسه ای مطالب روزنامه های کیهان، اطلاعات، رستاخیز و ایران درباره زلزله طبس (۱۳۵۷) و زلزله کرمانشاه (۱۳۹۶)
-استاد راهنما
-
کمیاسلسذز
-استاد راهنما
-
نقش آموزش دانشگاهی در اشتغال دانش آموختگان روابط عمومی(بررسی دیدگاه شاغلان حوزه روابط عمومی دولتی)
-استاد راهنما
-
کاربرد هوش مصنوعی در روزنامه نگاری طراحی راهبردی در اتاق صدا وسیما
-استاد راهنما
-
دروازه بانی اطلاعات مبنتی بر جنس و جنسیت در سطح تحلیل عامل فردی ارتباطات، سنجش نگرش روزنامه نگاران نسبت به مفهوم جنس و جنسیت
-استاد راهنما
-
نقش، ساختار و جایگاه روابط عمومی در مطبوعات (سنجش نگرش مدیران روابط عمومی مطبوعات )
-استاد راهنما
-
بازتاب اخبار دیپلماسی علم و فناوری در مطبوعات باتأکید بر نقش روابط عمومی
-استاد راهنما
-
سوگیری سیاسی-مطبوعاتی در کارزار انتخاباتی مجلس ۱۴۰۲ ( تحلیل محتوای روزنامه های کیهان، اطلاعات، جام جم، ایران و همشهری)
-استاد راهنما
-
چالش های روابط عمومی در پارک های علم و فناوری
-استاد راهنما
-
آینده نگاری سواد رسانه ای در کشور
-استاد مشاور
-
شناخت تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی جناح های پیروز در سه دوره انتخابات ریاست جمهوری (دوره هفتم ، نهم، یازدهم ریاست جمهوری)
-استاد مشاور
-
نقش رسانه ها در نگرش کاربران فضای به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰
-استاد مشاور
-
مدل کسب و کار در حوزه استارتاپ های ...با تاکید بر پلتفرم تیوا
-استاد مشاور
-
بهره گیری از شبکه های اجتماعی مجازی و حفاظت از سلامت عمومی در همه گیری کرونا(مطالعه دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان تایباد)
-استاد مشاور
-
مطالعه زمینه ها و موانع استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی در روابط عمومی های سازمان های دولتی ایران
-استاد مشاور
-
مطالعه نحوه پوشش مطالب خبری مرتبط با کودکان کار در روزنامه های ایران، همشهری،شرق،کیهان در سال ۱۳۹۸
-استاد مشاور
-
گونه شناسی پادکست های پرطرفدار ایرانی بر بستر توئیتر و اینستاگرام
-استاد مشاور
-
مدل مطلوب مدیریت روابط عمومی در روابط عمومی تجاری افغانستان
-استاد مشاور
-
پوشش خبری قتل های ناموسی، مطالعه بازنمایی قتل های رومینا اشرفی و منا حیدری در سایت های خبری فارسی زبان
-استاد مشاور
-
ساخت تصویر سازمانی از مسیر کمپین های رسانه های اجتماعی (تحلیل نشانه شناختی ویدئوهای منتخب اینستاگرام سه شرکت اسنوا، تولیپس و سامسونگ)
-استاد مشاور
-
قاب بندی تکنیک های تبلیغات سیاسی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ی ریاست جمهوری در مطبوعات
-استاد مشاور
-
گغتمان سیاسی مهاجران افغان در مطبوعات تبعیدی چاپ ایران
-استاد مشاور
-
آینده پژوهی روابط عمومی در ایران با تاکید بر نقش هوش مصنوعی تا افق ۱۴۱۲
-استاد مشاور
-
کنش های ارتباطی زنان صاحبان کسب و کارهای اینستاگرامی: مطالعه صفحات منتخب
-استاد مشاور
-
کمپین های مجازی در بستر اینستاگرام و مواجهه نسل x,y, و z
-استاد مشاور
-
واکاوی تاثیر خودجلوه گری زنانه در ترسیم جایگاه و نقش اجتماعی زنان در آثار سینماگران دونسل ایران، مورد مطالعه فیلمهای چریکه ی تارا-سگ کشی، درباره الی و
-استاد داور
-
بازنمایی محصولات و خدمات مرتبط با کودکان در آگهی های بازرگانی شبکه دو صداوسیما جمهوری اسلامی ایران
-استاد داور
-
بازاریابی اجتماعی در شبکه های اجتماعی و ارتباطات توسعه ای تحلیل طراحی کمپین های بازاریابی اجتماعی در شبکه های اجتماعی فارسی زبان
-استاد داور
-
تحلیل کارکرد فرهنگی صدا و سیما در زمینه تحقق سیاست کلی جوانی جمعیت
-استاد داور