جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۱۲ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
مدل مطلوب مدیریت روابط عمومی در روابط عمومی تجاری افغانستانبرکت الله مسعودیحسینعلی افخمیسیدرضا نقیب الساداتعلی اصغر کیاء۰۴ خرداد ۱۴۰۴
نقش پیام های آگاهی بخش بر تمایل بهره برداران به نصب کنتور هوشمند(مطالعه موردی: بهره برداران منابع آب کشاورزی در دشت دماوند)زهرا بقولی زادهقدسی بیاتحسینعلی افخمی(تنظیم نشده)
ارتباطات داخلی و تقویت برند کارفرما: تحلیل تجربیات کارکنان شرکت ایران پتکسیدحسین زینالی اسکندانیقدسی بیاتحسینعلی افخمی(تنظیم نشده)
روابط عمومی و تولید قدرت نمادین در میدان برند های لوکس در ایران: تحلیل تجربیات مدیران روابط عمومی نمونه های منتخبسید وهاب امت محمدیسید محمد مهدی زاده طالشیقدسی بیات(تنظیم نشده)
کنش های ارتباطی زنان صاحبان کسب و کارهای اینستاگرامی: مطالعه صفحات منتخبکیمیا محققحسینعلی افخمیقدسی بیات(تنظیم نشده)
سوگیری سیاسی-مطبوعاتی در کارزار انتخاباتی مجلس ۱۴۰۲ ( تحلیل محتوای روزنامه های کیهان، اطلاعات، جام جم، ایران و همشهری)زهره حیدری تیمورعباس قنبری باغستانحسینعلی افخمی(تنظیم نشده)
نقش و کارکرد روابط عمومی در نئوبانک های ایرانیسیدمحمدحسین خادم الحسینیقدسی بیات(تنظیم نشده)
زمینه ها و الزامات پذیرش خدمات آنلاین آموزش روابط عمومی ؛ تحلیل تجربیات کاربرانریحانه غایبیدکتر بهارک محمودی حنارود, یونس صحرانورد نشتیفانقدسی بیات(تنظیم نشده)
شیوه های مدیریت ارتباطات رسانه ای در شرکت بیمه آسیا و ایرانزهرا دهقانداررضا صابریسیدرضا نقیب السادات(تنظیم نشده)
قاب بندی تکنیک های تبلیغات سیاسی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ی ریاست جمهوری در مطبوعاتیزدان رسولیحسینعلی افخمیسیدرضا نقیب السادات(تنظیم نشده)