عباس اسدی
فعالیتها
-
نقش تماشای انیمیشن های کودکانه تلویزیون در از خودبیگانگی فرهنگی آنان(از دیدگاه والدین کودکان)
-استاد راهنما
-
نشانه شناسی صفحات بلاگرهای زندگی روزمره اینستاگرام با تاکید بر مصرف گرایی
-استاد راهنما
-
نحوه چیدمان کنداکتور اخبار سیاسی در بخش های خبری ۲۰:۳۰ و ۱۴سیما
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر ارتباطات میان فردی بر عملکرد شغل آرایشگران زن شهر تهران
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای سبک زندگی در مجلات اینترنتی مد ایران
-استاد راهنما
-
لل
-استاد راهنما
-
نقش شبکه های اجتماعی در ترویج تناسب اندام بانوان(با تاکید بر تلگرام و اینستاگرام)
-استاد راهنما
-
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهرکرد
-استاد راهنما
-
بازتاب کمک های بشر دوستانه بین المللی در مطبوعات ایران(تحلیل محتوای روزنامه های ایران، کیهان و شرق)
-استاد راهنما
-
تدوین الگوی فرهنگی-تبلیغاتی برای بیمه های بازرگانی کشور
-استاد راهنما
-
معیارهای گزینش اخبار ایران در شبکه های تلویزیونی عراق از دیدگاه کارشناسان و سردبیران عراق
-استاد راهنما
-
راهکارهای بسط و ترویج فرهنگ خیر و احسان از طریق فناوری های نوین
-استاد راهنما
-
نقش سواد رسانه ای در شکل گیری آگاهی اجتماعی در نوجوانان
-استاد راهنما
-
تاثیر هوش مصنوعی بر آینده روزنامه نگاریاز دیدگاه متخصصان و صاحب نظران
-استاد راهنما
-
استفاده کاربران از ایموجی ها / استیکرها در تبادل معنا در شبکه های اجتماعی
-استاد راهنما
-
ارزیابی کیفیت محتوای تولید شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی بر اساس معیارهای ارزشمندی اعتبار و جذابیت برای کاربران فضای مجازی
-استاد راهنما
-
نقش تولیدات رسانه ای کره ای در تغییر سبک زندگی نوجوانان ایرانی
-استاد راهنما
-
علل گرایش دانشجویان دانشگاه قم به شبکه های ماهواره ای فارسی زبان
-استاد راهنما
-
نحوه انعکاس مطالب محیط زیست در مطبوعات افغانستان
-استاد راهنما
-
نحوی بازتاب اخبار جنبش های اجتماعی کشورهای اروپایی در مطبوعات ایران (با تاکید بر جنبش جلیقه زردها)
-استاد راهنما
-
واکاوی موانع اجرای سیاست های فرهنگی در سینمای ایران
-استاد راهنما
-
مطالعه سرانه ی مصرف رسانه ای والدین دانش آموزان ممتاز
-استاد راهنما
-
معیارهای چیدمان نشریات در کیوسک های مطبوعاتی شهر تهران
-استاد راهنما
-
نقش روزنامه نگاری راه حل کسب آب
-استاد راهنما
-
نقش شبکه های اجتماعی در شکل دهی افکار سیاسی دانشجویان عراقی
-استاد راهنما
-
بازتاب اعتراضات ۱۴۰۱ در مطبوعات کشور (تحلیل محتوای روزنامه های هم میهن، اعتماد، ایران و کیهان)
-استاد راهنما
-
بازنمایی اخبار خشونت آمیز در شبکه های خبری افغانستان(تحلیل محتوای اخبار۱۸-طلوع نیوز-و ۲۲-آریا نیوز)
-استاد راهنما
-
نحوه انعکاس خبر موشک ابرصوت فتاح در مطبوعات داخلی
-استاد راهنما
-
نحوه ی بازنمایی ترور در مطبوعات ایران، تحلیل گفتمان ترور ناصرالدین شاه، محمدرضا پهلوی و آیت ا.. هاشمی رفسنجانی
-استاد راهنما
-
نحوه بازتاب اخبار دانشگاه ها در زمان اعتراضات ۱۴۰۱ در خبرگزاری های ایران
-استاد راهنما
-
نقش هوش مصنوعی در تحلیل اخبار اقتصادی
-استاد راهنما
-
جایگاه هوش مصنوعی در پاسخ به سوالات دینی
-استاد راهنما
-
میزان رضایت دانش آموزان پایه یازدهم از محتوای کتاب تفکر و سواد رسانه ای(نظرسنجی از هنرجویان پایه یازدهم هنرستان شهر کرج)
-استاد راهنما
-
میزان استفاده و رضامندی دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه دمشق از برنامه الاتجاه المعاکس شبکه الجزیره
-استاد راهنما
-
میزان اعتماد دانشجویان دانشگاه دمشق به فیسبوک و میزان استفاده آنها از مطالب آن درباره سوریه
-استاد راهنما
-
نحوه ی بازنمایی اخبار محور مقاومت در شبکه های اجتماعی رسانه های فارسی زبان برون مرزی، تحلیل محتوای شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرا م بی بی سی، دویچه وله، یورونیوز و صدای آمریکا
-استاد راهنما
-
سنجش نگرش روزنامه نگاران ایرانی نسبت به کاربردهای هوش مصنوعی در رسانه ها
-استاد راهنما
-
نحوه بازتاب پیام های اقتصادی در نشریات کودک
-استاد راهنما
-
مدل مطلوب ارتباط با افکار عمومی در روابط عمومی های سازمان های دولتی عراق
-استاد راهنما
-
بازنمایی تروریسم در مطبوعات ایران و افغانستان تحلیل محتوای روزنامه های کیهان اطلاعات و شرق ایران و ۸ صبح و اطلاعات روز افغانستان
-استاد راهنما
-
مدل مطلوب مدیریت شبکه های اجتماعی دربحران های سیاسی عراق از دیدگاه مدیران عراقی
-استاد راهنما
-
قاب بندی صلح در مطبوعات افغانستان
-استاد راهنما
-
نحوه انعکاس اخبار رودخانه هیرمند در مطبوعات افغانستان و ایران
-استاد راهنما
-
بررسی میزان سواد رسانه ای نخبگان سیاسی ایران
-استاد راهنما
-
نقش روزنامه نگاری صلح در کاهش خشونت در افغانستان، بررسی دیدگاه روزنامه نگاران و خبرنگاران شاغل در کابل
-استاد راهنما
-
موانع حرفه ای رسانه های افغانستان در نظارت بر عملکرد دولت این کشور
-استاد راهنما
-
نحوه انعکاس نقد سیاسی در مطبوعات افغانستان مورد مطالعه تحلیل محتوای روزنامه های ۸ صبح، اطلاعات روز و ماندگار سال ۱۳۹۷
-استاد راهنما
-
f
-استاد راهنما
-
نقش شبکه های اجتماعی
-استاد راهنما
-
بررسی صلاحیت ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا
-استاد راهنما
-
نقش نشریات محله محور در عرصه ارتباطات مشارکتی(مطالعه موردی:تحلیل محتوای نشریه همشهری محله)
-استاد راهنما
-
عوامل موثربر انتخاب فیلمهای سینمایی توسط تماشاگران تهرانی
-استاد راهنما
-
میزان استفاده از رضامندی دانشجویان از اخبار فرهنگی خبرگزاری های ایرنا و ایسنا
-استاد راهنما
-
راهبردهای دستیابی به مرجعیت رسانه های داخلی
-استاد راهنما
-
سلبریتی های فضای مجازی و اخبار جعلی در عصر پساحقیقت؛ مورد مطالعه: چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران
-استاد راهنما
-
میزان استفاده و رضایتمندی دانشجویان عرب مقیم ایران از نحوه انتشار اخبار غزه در تلویزیون ایران شبکه یک(مورد مطالعه: دانشجویان عرب دانشگاه های تهران(
-استاد راهنما
-
وضع موجود و مطلوب سیاست گذاری تولید محتوا در خبرگزاری های ایران(خبرگزاری های ایرنا، ایسنا و فارس)
-استاد راهنما
-
نحوه انعکاس فرزندآوری در صفحات اول روزنامه های کیهان، جوان، شرق و اعتماد پس از کرونا(۱۴۰۰-۱۴۰۲)
-استاد راهنما
-
نحوه بازنمایی حقوق زنان افغانستان در مطبوعات افغانستان، تحلیل محتوای موردی روزنامه هشت صبح در دو دوره ی زمانی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و ۱۴۰۱-۱۴۰۲
-استاد راهنما
-
بازنمایی کشتار کودکان و زنان غزه در دو خبرگزاری فارس و خبرگزاری صدا و سیما
-استاد راهنما
-
روایت های جنسیتی در ورزش: تحلیل مضمون کامنت های کاربران اینستاگرامی درباره ورزشکاران ایرانی المپیک ۲۰۲۴
-استاد راهنما
-
قدرت موبایل ژورنالیسم به عنوان رسانه شهروندی تاثیر موبایل بر ۳ رویداد اخیر در پاکستان و ایران
-استاد مشاور
-
حق دسترسی به اطلاعات در مورد استفاده از سموم کشاورزی در حقوق ایران و اتحادیه اروپا
-استاد مشاور
-
مدل مطلوب دیپلماسی رسانه ای در فرایند مذاکرات خارجی
-استاد مشاور
-
وضعیت حقوقی شهروند خبرنگاردر چارچوب فعالیتهای شورای اروپا
-استاد مشاور
-
بررسی نقش رسانه های اجتماعی در جلب اعتماد عمومی در زمان بحران با محوریت اینستاگرام در رویدادهای اتفاقات آبان ماه ۹۸ و سقوط هواپیمایی اوکراینی و کرونا
-استاد مشاور
-
نحوه بازتاب اخبار حوزه کتاب در سایت های خبرگزاری های ایران(مهر، فارس، ایسنا و ایرنا)
-استاد مشاور
-
شناسایی فرهنگ سازمانی شبکه جهانی سحر بر اساس مدل دینسون
-استاد مشاور
-
وضع موجود و الگوی مطلوب روابط عمومی در افغانستان
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی فضای رسانه ای افغانستان، مطالعه وضعیت دوره طالبان و قبل از آن
-استاد مشاور
-
چالش های روزنامه نگاری سایبر در مطبوعات محلی مازندران
-استاد مشاور
-
واکسن درتوئیتر فارسی" تحلیل مضامین توئیت های روزنامه نگاران ایرانی با محوریت واکسن کرونا"
-استاد مشاور
-
مدل مطلوب مدیریت بحران در رسانه های امنیتی عراق، مشروط به انجام اصلاحات ( تعریف وتحدید رسانه های امنیتی عراقی
-استاد مشاور
-
بررسی پوشش خبری تحولات افغانستان از زمان به قدرت رسیدن طالبان در خبرگزاری تسنیم
-استاد مشاور
-
طراحی مدل مطلوب مدیریت رسانه های محلی
-استاد مشاور
-
شناسایی وطبقه بندی عوامل موثر بر رفتارهای ضدشهروندی سازمانی در خبرگزاری های رسمی ج.ا.ایران وپیامدهای آن (مورد مطالعه : خبرگزاری های تسنیم وایلنا)
-استاد مشاور
-
تدوین نظام سبک زندگی اسلامی_ایرانی فعالان رسانه ای، با تأکید بر سه حوزه فردی، مدیریتی و خانوادگی
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای بازی الدن رینگ با رویکرد کشف مدل جذب مخاطب
-استاد مشاور
-
کاربرد رسانه های اجتماعی توسط کودکان و نوجوانان برای یادگیری
-استاد مشاور
-
بررسی موانع استفاده از پیام رسان داخلی از دیدگاه کاربران
-استاد مشاور
-
نقش هوش مصنوعی در مبارزه با اخبار جعلی؛چالش ها،فرصت ها و راهکارها
-استاد مشاور
-
نقش عوامل مرتبط با جذب مخاطبان صنعت نمایش خانگی
-استاد مشاور
-
نشانه شناسی آیین تشییع شهدا؛ مطالعه موردی: کتاب عکس شهید آوردند (روایت تصویری تشییع شهدای شهرستان سبزوار در دهه ۱۳۶۰ شمسی)
-استاد مشاور
-
اطلاع رسانی و مدیریت بحران های سایبری (مورد مطالعه حمله سایبری به سامانه توزیع سوخت در آبان ماه ۱۴۰۰)
-استاد مشاور
-
بررسی نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در هویت اجتماعی زنان خانه دار شهر شیراز
-استاد مشاور
-
شناسایی عوامل موثر بر کارآفرینی در صنعت سینما ایران با بهره گیری از فناوری های نوین
-استاد مشاور
-
اقتصاد سیاسی سیاستگذاری جریان تماشای تلویزیون در ایران
-استاد داور
-
نقش کلان داده در مدیریت راهبردی سازمان های خبری مطالعه موردی سازمان خبری ایرنا
-استاد داور
-
مطالعه دگردیسی تحریریه متن محور به چند رسانه ای در خبرگزاری های ایران
-استاد داور
-
راهبردهای تبلیغاتی رشداستارتاپ ها(مطالعه موردی استان تهران)
-استاد داور
-
تبیین شایستگی مجریان تلویزیونی در صدا و سیما از نگاه کارسناسان
-استاد داور
-
بازنمایی خاندان پهلوی در شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد داور
-
الزامات اجتماعی دستیابی به مرجعیت خبری در رسانه ملی از دیدگاه شهروندان تهرانی در سال۱۴۰۲-بازه سنی۶۵-۱۸سال
-استاد داور
-
چارچوب بندی پوشش اخبار جعلی در اعتراضات ۱۴۰۱ در صفحات اینستاگرامی دو رسانه ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی
-استاد داور
-
انگیزه های تولید و اشتراک گذاری اخبار جعلی مربوط به واکسن در رسانه های اجتماعی کاربران ایرانی از نگاه کارشناسان
-استاد داور
-
پوشش خبری اقوام ایرانی، سنجش نگرش دانشجویان دانشگاه های شهر تهران در خصوص پوشش خبری اقوام ایران
-استاد داور
-
بررسی نحوه پوشش رسانه ای اعتراضات سال ۱۴۰۱: (مطالعه تحلیل محتوای اعتراضات سال۱۴۰۱ در وب سایت ایران اینترنشنال و فارس)
-استاد داور
-
نقش رسانه های غربی در دیپلماسی رسانه ای
-استاد داور
-
شیوه های بازتاب اخبار مربوط به ورود زنان به ورزشگاه در رسانه ها
-استاد داور
-
بازنمایی آسیب های کرونا به صنعت گردشگری در مطبوعات(مطالعه مطبوعات محلی فارسی)
-استاد داور
-
تحلیل نشانه شناختی دینداری در سریال های عامه پسند دهه نود تلویزیون
-استاد داور
-
الگوی نشانه شناختی بیانگری دیالکتیک امید و یأس در ناآرامی های ایران: مطالعه متون تولید شده توسط کاربران ایرانی در توییتر فارسی در بازه پاییز ۱۴۰۱
-استاد داور
-
چالش های روزنامه نگاری الکترونیک از دیدگاه روزنامه نگاران خبرگزاری های ایرنا و ایسنا
-استاد داور
-
گفتمان شناسی آرایه های زبانی پوشش خبر در عملکرد رسانه های داخلی و خارجی فارسی زبان
-استاد داور
-
بازنمایی موقعیت زن در پیام های تبلیغاتی مطالعه بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران ۱۴۰۲
-استاد داور