جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۲۲ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
تحلیل نسبت دین و رسانه در گفتمان رسمی جمهوری اسلامی ایرانامیر مومنیعباس اسدی(تنظیم نشده)
عوامل افزایش برانگیختگی حس همدلی مخاطب با قربانی تجاوز در گزارشات مکتوب رسانه هازهرا میلانیدکتر بهارک محمودی حنارودسارا ابوطالب جولا(تنظیم نشده)
تحلیل رابطه سواد رسانه ای با میزان اعتماد به صفحات خبری اینستاگرام (مطالعه موردی: دانش آموزان متوسطه اول منطقه ۲ قم)محمدرضا وکیلیحمید صالحی(تنظیم نشده)
تصویر زن در تبلیعات شبکه اجتماعی((مقایسه تبلیغات داخلی اینستاگرام با تبلیغات داخلی یوتوبمقایسه تبلیغات خارجی اینستاگرام با تبلیغات خارجی یوتیوب))نرجس صالحیرضا صابریعلی اصغر کیاء(تنظیم نشده)
سواد رسانه ای خبرنگاران شهرستان بهارستانزهرا فیضیمحمدمهدی مولاییعلی اصغر کیاء(تنظیم نشده)
بازنمایی کشتار کودکان و زنان غزه در دو خبرگزاری فارس و خبرگزاری صدا و سیمامحمدمهدی یعقوبیمهدی محمدیعباس اسدی(تنظیم نشده)
نحوه بازنمایی حقوق زنان افغانستان در مطبوعات افغانستان، تحلیل محتوای موردی روزنامه هشت صبح در دو دوره ی زمانی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و ۱۴۰۱-۱۴۰۲ناهید عارفیعلی اصغر کیاءعباس اسدی(تنظیم نشده)
نحوه انعکاس فرزندآوری در صفحات اول روزنامه های کیهان، جوان، شرق و اعتماد پس از کرونا(۱۴۰۰-۱۴۰۲)مریم مهدیقلی زادهعلی اصغر کیاءعباس اسدی(تنظیم نشده)
سنجش تاثیر محرک های ویدیوهای واکنش ارادی اوج گیری حسی (ASMR) بر نقشه پراکنش سیگنال های الکتریکی مغز مخاطباندلارام سلطانیانکامبیز بنی هاشمیمحمدمهدی مولایی(تنظیم نشده)
اشتراک گذاری بیش از حد اطلاعات در شبکه های اجتماعی؛ مورد مطالعه: کاربران ایرانی اینستاگرام و ایکس در سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳محمدجواد رهنمامحمدمهدی مولاییعلی اصغر کیاء(تنظیم نشده)