سید جمال الدین اکبرزاده جهرمی
فعالیتها
-
گونه شناسی تولید محتوای نفوذداران با تاکید بر بازاریابی نفوذداران در اینستاگرام
-استاد راهنما
-
عوامل گرایش جوانان ایرانی به صنایع فرهنگی کره جنوبی با تاکید بر صنعت موسیقی و فیلم
-استاد راهنما
-
بررسی انطباق برنامه های اقتباسی سیمای جمهوری اسلامی ایران با ارزش های بومی، تحلیل محتوای کیفی برنامه عصر جدید
-استاد راهنما
-
مطالعه تطبیقی اپلیکشن های شبکه های اجتماعی با توجه به ویژگی های خانواده های ایرانی
-استاد راهنما
-
بررسی الگوهای تعامل کاربران رسانه های اجتماعی در شکل گیری افکار عمومی با مطالعه موردی توئیتر فارسی
-استاد راهنما
-
آسیب شناسی و شناسایی الزمات و مشخصات بومی پلتفرم پیام رسان های فرا گیردر ایران
-استاد راهنما
-
از نهان -یاری- یاری: فرهنگ عامه، رسانه های اجتماعی و ساخت سوبژکتیوتیه
-استاد راهنما
-
نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد فضای دو قطبی یا نفرت انگیز در فوتبال ایران
-استاد راهنما
-
نقش هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری نوآورانه دیجیتال در حال ظهور بر روند تولید خبر و نقش های اجرایی روزنامه نگاران در شبکه خبر ایران
-استاد راهنما
-
بررسی تعامل بروکرهای ایرانی در فضای قطبیدگی توییتر؛ مورد مطالعاتی هشتگ مهسا امینی
-استاد راهنما
-
بررسی نقش الگوریتم های شبکه های اجتماعی تصویری درالگوی توجه چشمی مخاطبان
-استاد راهنما
-
مهاجران افغانی به مثابه دیگری: تحلیل انتقادی گفتمان ناسیونالیسم ایرانی در توئیتر فارسی
-استاد راهنما
-
بررسی سیاستگذاری حضور کودکان در فضای مجازی در عصر همگرایی رسانه ای
-استاد راهنما
-
بررسی عوامل موثر بر مصرف رسانه ای تحریم کنندگان شبکه های ماهواره ای بیگانه در تهران
-استاد راهنما
-
مطالعه رفتار و عادات مصرف رسانه ای در دونسل x,z ایرانی در پلتفرمهای اینستاگرام و تلگرام
-استاد راهنما
-
برساخت هویت نسل دوم و سوم مهاجران افغانستانی ساکن تهران در رسانه اجتماعی اینستاگرام
-استاد راهنما
-
گونه شناسی پادکست های پرطرفدار ایرانی بر بستر توئیتر و اینستاگرام
-استاد راهنما
-
بررسی وجوه معنویت گرایی جدید در صفحات اینستاگرامی سلبریتی ها و میکرو سلبریتی های ایرانی
-استاد راهنما
-
بررسی اکوسیستم اقتصادی فروشگاه های اپلیکیشن ها در ایران
-استاد راهنما
-
نقش توئیتر در برجسته سازی موضوعات در افکار عمومی دانشجویان دانشگاه های تهران
-استاد راهنما
-
نقش ارتباطات اجتماعی در مصرف دخانیات زنان با تاکید بر الگوهای مصرف رسانه ای
-استاد راهنما
-
تیپولوژی هویت مجازی زنان کرد ایرانی در اینستا کرام
-استاد راهنما
-
مطالعه تطبیقیچارچوب هابی خبری رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی ایران تحلیل چارچوب بندی اخبار کودکان در خبرگزاری های ایلنا،جام جم، تسنیم و شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد راهنما
-
تصویر ایران در صفحات گردشگری اینستاگرام تحلیل محتوای صفحات پربازدید گردشگری
-استاد راهنما
-
نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بدن زنان مطالعه موردی زنان شهر تهران
-استاد راهنما
-
بازتاب مهاجرت در شبکه اجتماعی اینستاگرام تحلیل محتوای صفحات پر بازدید ایرانیان مقیم کشورهای غربی
-استاد راهنما
-
شناسایی و ترسیم ابراز هیجان کاربران ایرانی در شکل گیری دو قطبی های سیاسی و اجتماعی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی و توئیتر)
-استاد راهنما
-
نقش مذهب و طبقه اجتماعی در مصرف رسانه ای، دانش آموزان مقطع متوسطه منطقه سه شهر تهران
-استاد راهنما
-
نمایش هویت دانشجویان مهاجر ایرانی در پروفایل شبکه اجتماعی ایکس (توییتر)
-استاد راهنما
-
تتتتتت
-استاد راهنما
-
تحول گفتمانی هویت ملی ایرانی در بازنمایی رسانه ای رویدادهای بزرگ ورزشی
-استاد راهنما
-
اقتصاد سیاسی سیاستگذاری جریان تماشای تلویزیون در ایران
-استاد مشاور
-
ارزیابی عملکرد ستاد مقابله با کرونای استان تهران در زمینه اطلاع رسانی و آموزش عمومی همه گیری کوید ۱۹ تحلیل چارچوب اخبار وب سایت ستاد مقابله با کرونای استان تهران
-استاد مشاور
-
چالش های تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناوری دیجیتال، بررسی تطبیقی تلویزیون ایران تلویزیون ان اچ کی ژاپن و تلویزیون بی بی سی انگلستان
-استاد مشاور
-
تحولات پلت فرم های برخط در ایران پس از همه گیری کرونا؛ مطالعه بررسی اثرگذاری همه گیری کرونا بر اکو سیستمی پلت فرم های ایران
-استاد مشاور
-
مطالعه الگوی توسعه مبتنی بر جامعه اطلاعاتی از منظر نقد اقتصاد سیاسی
-استاد مشاور
-
امکان سنجی و بررسی الزامات تامین مالی جمعی پروژه های بازسازی
-استاد مشاور
-
راهکارهای بسط و ترویج فرهنگ خیر و احسان از طریق فناوری های نوین
-استاد مشاور
-
مخاطبان و شخصیت های رسانه ای مطالعه درگیر شدن مخاطبان با روایت ها و شخصیت ها انیمیشن های خارجی
-استاد مشاور
-
حوزه عمومی و بازتولید معرفت در تلویزیون: مواجهه رسانه ای با مخاطب نخبه و ارائه الگوی مناسب جهت تعامل با این گونه از مخاطب
-استاد مشاور
-
تصویب شده
-استاد مشاور
-
زنان بلاگر ایرانی و برندسازی شخصی در محیط اینستاگرام، مورد مطالعه بلاگرهای حوزه پوشاک
-استاد مشاور
-
آینده نگاری کاربردهای بلاک چین در صنعت رسانه و سرگرمی
-استاد مشاور
-
مطالعه بازنمایی زندگی روزمره در صفحات مامی بلاگرهای شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد مشاور
-
نقش کلان داده ها در وضعیت آینده آزادی بیان
-استاد مشاور
-
نحوه مصرف توییتر فارسی در برساخت هویت جنسی نوجوانان
-استاد مشاور
-
بدن به مثابه رسانه ای امیدبخش، مطالعه صفحات اینفلوئنسرهای توانیاب در اینستاگرام
-استاد مشاور
-
مطالعه ی تطبیقی ساختار و محتوای شبکه ی اجتماعی اینستاگرام، مورد مطالعه کاربران ایرانی
-استاد مشاور
-
تحلیل تجربه کاربردی در بازیهای آنلاین ، رهیافتی به ارزشیابی محتوای بازیهای درون پرداخت
-استاد مشاور
-
چالش های مطالبات مدنی در فضای مجازی ایران تحلیل تجربیات فعالان رسانه ای موسسین کمپین ها
-استاد مشاور
-
میزان اعتماد جوانان همدان به رسانه های خبری
-استاد مشاور
-
پلتفرمی شدن زیبایی در اینستاگرام: تحلیل دلایل و پیامدهای بکارگیری فیلتر های زیبایی در بین کاربران زن شهر شیراز
-استاد مشاور
-
استرینگ مدیا (رسانه جاری) دوزندگی روزمره زنان
-استاد مشاور
-
مطالعه استراتژی های تبلیغاتی و ارتباطی کسب و کارهای موفق آنلاین (مطالعه موردی شرکت های کوچک و متوسط در ایران)
-استاد مشاور
-
طرح تحول حوزه عمومی از طریق محتوای کاربر ساخته یو جی سی طبقه متوسط شهری در شبکه های اجتماعی تحلیل محتوای توئیت های کنشگران مجازی ایران
-استاد مشاور
-
مطالعه ظرفیت های گفتگوی کلا ب هـاوسو نسـبت آنبـاحوزه عمومی در ایران
-استاد مشاور
-
بررسی میزان استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام و میزان مصرف گرایی مورد مطالعه کلیه افراد بالای ۱۸ سال شهر دلیجان
-استاد مشاور
-
بازنمایی کودکان در تبلیغات تجاری ایران و ترکیه بررسی شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه شاو نی وی ترکیه
-استاد مشاور
-
تبیین مشارکت استادان علوم انسانی در برنامه های گفتگو محور تلویزیون ایران
-استاد مشاور
-
بازنمایی کودکان در انیمه های ژاپنی و انیمیشن های والت دیزنی
-استاد مشاور
-
مطالعه قوم نگارانه کاربردهای رسانه ها در زندگی روزمره عشایر: مطالعه موردی عشایر شاهسون استان اردبیل
-استاد مشاور
-
مطالعه دلایل و انگیزه های رغبت مخاطبان ایرانی به تماشای فیلم ها و سریال های کره ای با تمرکز بر مسئله هویت فرهنگی
-استاد مشاور
-
نقش گفتمان های سیاسی در فرایند انتخاب فیلم های برتر جشنواره فیلم فجر: مطالعه تطبیقی سه دوره ریاست جمهوری اصلاحات، اصولگرایی و اعتدال
-استاد مشاور
-
سوگیری هوش مصنوعی مولد در تولید محتوای مرتبط با ایران
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی الگوی مصرف رسانه ای در یوتیوب و اینستاگرام و پیامد های آن بر سبک زندگی(مطالعه موردی جوانان ۱۸ تا ۳۰ سال)
-استاد مشاور
-
طنازی در بحران: شناسایی ژانرهای طنزپردازی کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی
-استاد مشاور
-
تدوین سیاست های پابرجا در حوزه فضای کودک و نوجوان در ایران
-استاد داور
-
آینده پژوهی ارتباطات میان فردی در متاورس
-استاد داور
-
اعتماد رسانه ای شده علم و فناوری در ایران، مکانیزم اعتماد به علم و فناوری درشبکه کنشگران نجوم و فناوری فضایی
-استاد داور
-
سیاستگذاری تلویزیون در افغانستان بررسی نظام حقوقی و هنجاری شبکه های تلویزیونی
-استاد داور
-
بازاریابی اجتماعی در شبکه های اجتماعی و ارتباطات توسعه ای تحلیل طراحی کمپین های بازاریابی اجتماعی در شبکه های اجتماعی فارسی زبان
-استاد داور
-
مطالعه نقش زنان در آثار مردانه شبکه نمایش خانگی (مطالعه موردی سریال های رهایم کن، یاغی و گناه فرشته)
-استاد داور
-
تحلیل فرا بازنمایی زنانگی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد داور