| اثربخشی بازی های زبانی بر توجه انتخابی و بازداری پاسخ در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری خواندن | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روان شناسي و آموزش كودكان استثنايي | کارشناسی ارشد | جاری | ریحانه شمس الدین | عسگر علیمحمدی | پرویز شریفی درآمدی | فاطمه نیکخو | ۱۶ تیر ۱۴۰۴ |
| اثر بخشی آموزش هنر تجسمی طبیعت محور بر تنظیم هیجان و مهارت های اجتماعی کودکان اوتیستیک با عملکرد بالا | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روان شناسي و آموزش كودكان استثنايي | کارشناسی ارشد | جاری | افاق ذوالفقاری | سعید رضایی | پرویز شریفی درآمدی | فاطمه نیکخو | ۱۶ تیر ۱۴۰۴ |
| تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش نظریه ذهن مبتنی بر شناخت اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر خود تنظیمی هیجانی و کفایت اجتماعی و رفتارهای مخرب در نوجوانان با اختلال سلوک | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روان شناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | مرجان ترکی هرچگانی | سعید رضایی, علی دلاور | پرویز شریفی درآمدی | عسگر علیمحمدی, فاطمه نیکخو | ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ |
| طراحی و تدوین برنامه توانبخشی شناختی دیجیتال و مقایسه اثربخشی آن با مداخله تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای بر بازخورد عصب شناختی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روان شناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | نازیلا برومند اسفنگره | محمدرضا قاسمیان مقدم | سعید رضایی | عسگر علیمحمدی, فاطمه نیکخو | ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ |
| طراحی بازی های آموزشی مبتنی بر نظریه ذهن و بررسی اثربخشی آن بر ارتقای سطح کفایت اجتماعی و عزت نفس کودکان با کم توانی ذهنی خفیف | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روان شناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | معصومه طیب لی | مهدی دستجردی کاظمی, محمد عسگری | حمید علیزاده, سعید رضایی | محمدباقر حسنوند, عسگر علیمحمدی | ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ |
| طراحی و اعتباریابی برنامه بازی درمانی حسی-حرکتی مبتنی بر فلسفه دلوز-گتاری و بررسی اثربخشی آن بر نیمرخ حسی، تنظیم هیجان و توانایی برنامه ریزی و حل مسئله کودکان با اختلال اوتیسم | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روان شناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | نسرین بهنام نژاد | نورعلی فرخی, احمد سلحشوری | سعید رضایی | | ۲۴ دی ۱۴۰۳ |
| تدوین بسته بازتوانی شناختی رایانه کار و اثربخشی آن بر سرعت واکنش، بازداری کنش و حافظه کاری کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روان شناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | مهدی رسولی | پرویز شریفی درآمدی, فاطمه نیکخو | سعید رضایی | حسن اسدزاده هرائی, عسگر علیمحمدی, هادی هاشمی رزینی | ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ |
| تدوین و اعتبار یابی برنامه توانبخشی عصب روانشناختی و اثربخشی آن بر زمان واکنش، بازشناسی اشکال و حافظه دیداری-فضایی نوجوانان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روان شناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | نسترن ارشاد | نورعلی فرخی, پرویز شریفی درآمدی | سعید رضایی | | ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ |
| تدوین برنامه توانبخشی حافظه کاری و بررسی اثربخشی آن بر مهارت بازشناسی واژه، روان خوانی و درک مطلب خواندن در دانش آموزان با آسیب شنوایی | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روان شناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | صدیقه رستمی برایجانی | فاطمه نیکخو | حمید علیزاده, سعید رضایی | | ۲۶ تیر ۱۴۰۲ |
| تدوین برنامه بازی درمانی آدلری و ارزیابی اثربخشی آن بر علاقه اجتماعی و نشانه های روانشناختی کودکان مبتلا به سرطان | روانشناسي و علوم تربيتي | روان شناسي استثنايي | روان شناسي و آموزش كودكان استثنايي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | مینا نیکوروش | مهدی دستجردی کاظمی, سعید رضایی | حمید علیزاده | | ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ |