سعید رضایی

فعالیتها
-
آینده اتحادیه اروپا در افق اقتصاد سیاسی جهانی ۲۰۵۰
-استاد راهنما
-
مطالعه الگوی تامین حق مشارکت دانش آموزان در فرایند انضباط مدرسه ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی بسته آموزشی مبتنی بر TPACK و بررسی اثربخشی آن بر یادگیری مفهوم در مبحث اندازه گیری و عملکرد تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
-استاد راهنما
-
بررسی انطباق مبحث هندسی فضا در کتاب های درسی ابتدایی با برنامه درسی حوزه یادگیری ریاضی
-استاد راهنما
-
بررسی رمان "(پاییز پرستوی سفید) در چارچوب رویکردی ادراکی
-استاد راهنما
-
آثار استفاده تلفن های همراه هوشمند و ابزارهای دیجیتال در تعاملات اساتید و دانشجویان مورد مطالعه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد راهنما
-
برسی زمینه های اجتماعی - اقتصادی زوال نظام تولید پیشه وری در دوره قاجار
-استاد راهنما
-
تبار شناسی سوژه مستضعف در فرایند انقلاب ایران
-استاد راهنما
-
برآورد تابع تقاضای آب خانگی شهری در شهرستان خرم آباد
-استاد راهنما
-
بررسی اثز فقر بر تخریب محیط زیست در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته
-استاد راهنما
-
تمایل به پرداخت اضافی خانوارهای شهری در سرمایه گذاری برای تکنولوژی های کارآمد
-استاد راهنما
-
طراحی بازی های آموزشی مبتنی بر نظریه ذهن و بررسی اثربخشی آن بر ارتقای سطح کفایت اجتماعی و عزت نفس کودکان با کم توانی ذهنی خفیف
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه توانبخشی حرکتی و ارزیابی اثربخشی آن بر تعدیل حس عمقی و سوبرتری کودکان اوتیسم
-استاد راهنما
-
تاثیر تمرینات نظریه ذهن بر بازشناسی هیجان و کارکردهای اجتماعی کودکان با اختلال اتیسم
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه توانبخشی شناختی و بررسی اثر بخشی ان بر نیمرخ حافظه فعال دانش اموزان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی برنامه بازی درمانی حسی-حرکتی مبتنی بر فلسفه دلوز-گتاری و بررسی اثربخشی آن بر نیمرخ حسی، تنظیم هیجان و توانایی برنامه ریزی و حل مسئله کودکان با اختلال اوتیسم
-استاد راهنما
-
اثر بخشی بازی درمانی حسی - حرکتی - شناختی بر مشکلات رفتاری و مھارت ھای روزمره کودکان اتیسم با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
اثر بخشی توانبخشی شناختی رایانه یار بر نیمرخ عصب شناختی دانش اموزان تیز هوش
-استاد راهنما
-
تاثیر تمرینات تعادلی ایستا و پویا بر بهبود حس تعادل و رفتارهای تکانشی کودکان دارای اختلال اتیسم
-استاد راهنما
-
اثربخشی رویکرد یکپارچگی حسی با استفاده از واقعیت مجازی (VR) بر کارکرد توجه کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم
-استاد راهنما
-
اثر بخشی تمرینات تعادل و توازن مبتنی بر حس های وستیبولار و شنیداری بر رشد زبان در کودکان کم توان ذهنی اموزش پذیر
-استاد راهنما
-
بررسی نگرش والدین کودکان با اختلال اتیسم نسبت به نقش رسانه های چند گانه درانگزدایی استیگما اتیسم
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی برنامه توانمند سازی شناختی با رویکرد بدنمندی و اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای پیشا ریاضی و حافظه فعال دیداری- فضایی در کودکان پبش دبستانی
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتباریابی مقیاس کامپیوتری سنجش نیمرخ حسی کودکان با اختلال طبف اوتیسم
-استاد راهنما
-
تدوین واعتباریابی بسته توانبخشی شناختی یافتن سریع کلمه و اثربخشی آن برحساسیت شنیداری، حافظه شنیداری و آگاهی واجی کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص با مشخصه خواندن
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه توانبخشی شناختی( یافتن سریع کلمه) و اثربخشی آن بر رشد و پردازش شنیداری کودکان با اختلال های عصب- تحولی ( مطالعه موردی: در کودکان نارشاخوان و کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه توانبخشی حافظه کاری و بررسی اثربخشی آن بر مهارت بازشناسی واژه، روان خوانی و درک مطلب خواندن در دانش آموزان با آسیب شنوایی
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه توانبخشی مبتنی بر حس های پایه و بررسی اثربخشی آن بر اصلاح دستخط و روان نویسی کودکان با اختلال یادگیری
-استاد راهنما
-
اثربخشی بازی درمانی حسی بر توجه دیداری شنیداری پایدار و زمان واکنش در کودکان تیزهوش دارای نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد راهنما
-
مقایسه اثربخشی مداخله های مبتنی بر تجسم حرکتی و زنجیره حرکتی بر دستخط، روانی زمانی گفتار و نشانه های حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی تحولی
-استاد راهنما
-
اثربخشی برنامه بازتوانی حرکتی ریباند بر مهارت های ادراکی دیداری و اصلاح دست خط دانش آموزان با اختلال یادگیری نوشتن
-استاد راهنما
-
مقایسه اثربخشی تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه همراه با و بدون تحریک فرا جمجمه ای بر ردیابی چشمی و کارکردهای عصب روانشناختی کودکان با اختلال اوتیسم عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی برنامه توانبخشی عصب روانشناختی و اثربخشی آن بر زمان واکنش، بازشناسی اشکال و حافظه دیداری-فضایی نوجوانان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر کارکرد اجرایی کودکان مبتلا به اختلال های رفتاری برون نمود
-استاد راهنما
-
بررسی ارتباط پردازش زمانی و درک گفتار در نویز با مهارت های خواندن در کودکان دارای کاشت حلزون
-استاد راهنما
-
تدوین بسته بازتوانی شناختی رایانه کار و اثربخشی آن بر سرعت واکنش، بازداری کنش و حافظه کاری کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد راهنما
-
اثر بخشی تمرینات حسی عمقی بر جهت یابی و تن آگاهی افرادبا اختلال اتیسم نابینا
-استاد راهنما
-
اثربخشی سایکودرام (روان نمایشگری) مبتنی بر شناخت اجتماعی بر خودتنظیمی هیجانی و مهارت های اجتماعی کودکان با نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای
-استاد راهنما
-
تدوین و تعیین اثربخشی برنامه ت.انمند سازی حس حرکتی بر بازداری و فعال سازی رفتاری و انسجام مرکزی کودکانبا اختلال نقص توجه - بیش فعالی
-استاد راهنما
-
طراحی بسته توانبخشی چیرگی شناختی و بررسی اثربخشی آن بر انسجام مرکزی و مهارتهای خواندن دانش آموزان نارساخوان
-استاد راهنما
-
طراحی و تدوین برنامه توانبخشی شناختی دیجیتال و مقایسه اثربخشی آن با مداخله تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای بر بازخورد عصب شناختی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه توانبخشی تعامل همه جانبه بر مهار و کنترل رفتارهای کلیشه ای کودکان با اختلال اتیسم
-استاد راهنما
-
اثربخشی فنولوژی قرآنی (تجوید) بر حافظه بینایی و شنوایی کودکان ابتدایی با اختلال یادگیری خواندن(دیسلکسیا)
-استاد راهنما
-
طراحی برنامه مداخله ای حسی حرکتی شناختی و اثر بخشی آن بر حس های پراکزیمال و نیم رخ عصب روانشناختی کودکان مبتلا به اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه توانبخشی تعامل همه جانبه بر هار و کنترل رفتارهای کلیشه ای کودکان با اختلال اتیسم
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه توانبخشی تمرینات حرکتی درشت و ارزیابی اثربخشی آن بر کاهش رفتارهای کلیشه ای و بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم
-استاد راهنما
-
طراحی برنامه آموزش داستان های اجتماعی و مطالعه اثربخشی آن بر بهره همدلی و بهره نظام مندی کودکان اتیستیک
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه توانبخشی حسی(نزدیک) و بررسی تاثیر آن بر مهار بازتاب کودکان با اختلال حرکتی(خام حرکتی)
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی برنامه توانبخشی عصبشناختی مبتنی بر حس های پایه همراه با تحریک الکتریکی فراجمجمه ای( تی دی سی اس) و تعیین اثربخشی آن بر نیمرخ حسی و عصب روانشناختی کودکان با اختلالات عصب تحولی
-استاد راهنما
-
اثر بخشی برنامه توان بخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمییز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی.
-استاد راهنما
-
تدوین بسته توانبخشی شناختی مبتنی بر راهنمای جمله فلبس و بررسی تاثیر آن بر مهارتهای خواندن و نوشتن کودکان با اختلال هماهنگی رشدی
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش بازی های شناختی اجتماعی بر همدلی و تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به کودکان اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
تدوین بسته توانمند سازی شناختی مبتنی بر ترسیم خلاقانه و بررسی تاثیر آن بر نظریه ذهن و ذهن خوانی کودکان با اختلال رفتاری نافرمانی مقابله ای
-استاد راهنما
-
تدوین بسته توانبخشی شناختی معلم یار در بهبود سرعت واکنش و فراخنای توجه دانش آموزان دیر آموز
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته نوانبخشی شناختی مبتنی بر مترونوم و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی، آگاهی واج شناختی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارسا خوان
-استاد راهنما
-
اثر بازی درمانی حسی مبتنی بر رویکرد دنوربر مشکلات ارتباطی کودکان مبتلا به اتیسم
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته بازی های حرکتی شناختی با محوریت خلاقیت حرکتی و اثربخشی آن بر بازداری شناختی، تنظیم هیجانی و مهار تکانشگری کودکان با اختلال نقص توجه- بیش فعالی
-استاد راهنما
-
ارائه الگو و اعتباریابی یکپارچگی من بر اساس تجربه زیسته در سالمندان ایران
-استاد مشاور
-
تاثیر سیاستهای تعدیل اقتصادی
-استاد مشاور
-
دگردیسی عادت وارهها وکنش گری زنان در کردارهای صلح افغانستان (۲۰۲۲-۲۰۰۱)
-استاد مشاور
-
چرخش اجتماعی درعلوم زیستی و پیامدهای آن برای روابط بین الملل: بررسی آزمایشگاهی اثر گذاری انتقال بین نسلی تروما
-استاد مشاور
-
الگوی دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران
-استاد مشاور
-
تاثیر هویت جمهوری اسلامی ایران بر روابط ایران و اتحادیه اروپا(۱۳۷۶ تا ۱۳۹۲)
-استاد مشاور
-
بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتاب های درسی دوره ابتدایی با برنامه درسی حوزه یادگیری ریاضی
-استاد مشاور
-
بررسی انطباق مباحث آمار و احتمال در کتاب های درسی ابتدایی با برنامه درسی حوزه یادگیری ریاضی
-استاد مشاور
-
تدوین الگوی مفهومی صلاحیتهای حرفه ای مربیان پیش دبستانی بر اساس رویکرد والدورف
-استاد مشاور
-
رابطه میان توانش واژگانی و مهارت داستان گویی در کودکان پنج ساله فارسی زبان
-استاد مشاور
-
الگوهای ساخت «نام آوا واژه »ها در زبان فارسی
-استاد مشاور
-
رفتارهای معنایی معرفگی در زبان فارسی
-استاد مشاور
-
مساله نوسازی بافت های قدیمی شهر تهران با تمرکز بر محله هرندی
-استاد مشاور
-
فهم شاخص های سوژگی تفوق یافته نزد طبقه کارگر و بررسی امکان تطابق این سوژگی با جایگاه ساختاری طبقه کارگر در ایران
-استاد مشاور
-
بررسی امکان تغییرات معانی ایدئولوژیک گفتمان انقلاب اسلامی بازنمایی شده در روزنامه کیهان در نسبت با تحولات اقتصاد سیاسی دولت های پس از جنگ تحمیلی
-استاد مشاور
-
تحلیل ذی نفعان در مدیریت منابع آب مطالعه موردی دشت نیشابور
-استاد مشاور
-
تاثیر اصلاح یارانه حامل های انرژی در ایران بر اثرات بازگشتی ناشی از افزایش کارایی با استفاده از مدل تعادل عمومی قابل محاسبه
-استاد مشاور
-
شناسایی دانش ضروری معلمان دوره ابتدایی مدارس استثنایی گروه کم توان ذهنی
-استاد مشاور
-
اثر بخشی برنامھ شناختی - رفتاری گربھ مقابلھ گر بر اضطراب نوجوانان : مطالعھ تک آزمودنی
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه بازی درمانی آدلری و ارزیابی اثربخشی آن بر علاقه اجتماعی و نشانه های روانشناختی کودکان مبتلا به سرطان
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه آموزشی مدیریت کاهیدگی من و ارزیابی میزان اثربخشی آن بر خود تنظیمی، رفتارهای خانه و رفتارهای مدرسه در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی
-استاد مشاور
-
تدوین بسته آموزشی فعالیتهای بدنی حرکتی و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی ، مهارتهای حرکتی ظریف و مشکلات دستخط در کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیش فعالی
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه بازی درمانی آدلری و بررسی اثربخشی آن بر تعاملات اجتماعی و رفتارهای چالشی کودکان درخودمانده با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
تحول زبان استعاری در دانش آموزان کم توان ذهنی
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه زبان آموزی برای والدین کودکان استثنایی
-استاد مشاور
-
اثر بخشی اموزش الفبای تجسمی بر بهبود املی دانش اموان دختر کم اموز پایه اول
-استاد مشاور
-
اثر بخشی آموزش پیش ارتباطی بر مھارت ھای اجتماعی و ھمدلی در کودکان اتیسم با عملکرد بالا مھارت ھای
-استاد مشاور
-
تاثیر بازیهای آموزشی رایانه ای برسرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال ریاضی
-استاد مشاور
-
اثربخشی برنامه مداخله ای فعالیت های حرکتی ریتمیک بر توجه انتخابی و توجه پایدار کودکان مبتلا به اختلال اتیسم عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش مهارت های نظم بخشی بر خود پنداره تحصیلی و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان با نقص توجه - بیش فعالی
-استاد مشاور
-
اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر کارکردهای اجتماعی بر شاخص های زبانی و تعملات اجتماعی در کودکان اتیسم عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
رابطه بهزیستی ذهنی و تاب اوری با چشم انداز زمان در مادران دارای کودک با نقص توانای ذهنی
-استاد مشاور
-
اثر بخش اموزش خود ارزنده سازی بر خود در امد۴۱۰
-استاد مشاور
-
بررسی اثر بخشی اموزش مهارت های هیجانی مبتنی برنظریه همدلی بر تنظیم هیجان وکفایت اجتماعی نوجوانان با اختلال سلوک
-استاد مشاور
-
ساخت و اعتباریابی آزمون انسجام مرکزی: مورد مطالعه، کودکان با اختلالات عصبی تحولی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی توانمندسازی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی مغز و ارزیابی اثربخشی آن بر نیمرخ مهارت های عصب روانشناختی، شایستگی تحصیلی و همدلی شناختی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت پایه ششم ابتدایی
-استاد مشاور
-
تدوین بسته آموزش تحلیل رفتار متقابل مبتنی بر سن بالغ و اثربخشی آن بر خود تاملی، کفایت اجتماعی و مسیولیت پذیری نوجوانان دچار اختلال سلوک
-استاد مشاور
-
مقایسه مهارت های حکتی درشت و ظریف در کودکان با اختلال در خود مانده کم توان ذهنی خفیف و عادی
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش مهارت های تفکر نقاد به شیوه مسئله محور بر مهارت های اجتماعی و کنترل تکانه در نوجوانان دچار اختلال سلوک
-استاد مشاور
-
اتربخشی اموزش تحلیل رفتار متقابل مبتنی بر من بالغ بر تاب آوری و آزار کلامی در مادران کودکان با اختلال یادگیری خاص
-استاد مشاور
-
اثربخشی توان بخشی شنیداری کلامی بر بهبود ادراک شنیداری و مهارت های زبانی کودکان کم توان ذهنی
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه آموزش مولفه های سرمایه روانشناختی و اثربخشی آن بر راهبردهای مقابله ، تنظیم هیجان وتعامل والد- کودک در مادران دارای کودک با نقص توانایی هوشی
-استاد مشاور
-
تاثیر نقاشی درمانی با رویکرد مبادله تصویر پکس برمهارت های ارتباطی زبانی کودکان با اختلال اتیسم
-استاد مشاور
-
اثر بخشی برنامه اموزشی پذیرش و تعهد بر رفتارهای غیر متحرک خاص و علایم افسردگی در نوجوانان با اختلال سلامتی (چاقی )
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد و اثربخشی آن بر روانی گفتار و اضطراب اجتماعی افراد نوجوان ۱۳ تا ۱۷ ساله دارای لکنت
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی و اثربخشی آن بر مهارتهای ارتباطی و پرخاشگری کودکان با ناتوانی هوشی
-استاد مشاور
-
اثر بخشی آموزش مدیریت هیجان بیش ابراز شده با استفاده از رویکرد بوم شناختی تعاملی بر خستگی روانی ناشی از بحران کووید ۱۹ و کیفیت تعامل مادر – کودک در مادران کودکان با اختلال نقص توجه / بیش فعالی
-استاد مشاور
-
رابطه مشکلات خواب و تنظیم هیجانی با کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با اختلال نقص توجه / بیش فعالی
-استاد مشاور
-
اثر بخشی آموزش مولفه های دلبستگی ایمن بر خودآگاهی هیجانی و افسردگی در کودکان دچار اختلال کم توجهی و بیش فعالی
-استاد مشاور
-
مقایسه ذهنیت های طرحواره ای حمایت اجتماعی ورلبطه والد - فرزندی در والدین فرزند اتیسم ووالدین دارای فرزند عادی
-استاد مشاور
-
اثربخشی برنامه های آموزشی رفتارهای ارتقائ دهنده سلامت برتوان خود مراقبتی
-استاد مشاور
-
اثربخشی برنامه روانی آموزشی بر آسایش روانی و احساس گرفتاری در مادران کودکان دچار ناتوانی هوشی
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر پاسخ های مقابله ای و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان با ناتوان هوشی
-استاد مشاور
-
اثر بخشی آموزش هنر تجسمی طبیعت محور بر تنظیم هیجان و مهارت های اجتماعی کودکان اوتیستیک با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش مهارتهای حل مسئله و بررسی اثر بخشی آن بر مهارتهای تنظیم هیجان و اضطراب اجتماعی در نوجوانان دچار اختلال اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه مداخله مبتنی بر حل تعارض ادراک شده مادر- کودک بر هیجان بیش ابراز شده و کیفیت زندگی مادران کودکان طیف اوتیسم
-استاد مشاور
-
تاثیر تمرینات حسی حرکتی بر مهارت های حرکتی بنیادی و مهارت های خودیاری کودکان با اختلال طیف اتیسم
-استاد مشاور
-
اثر بخشی بازی های مشارکتی بر مهارت ارتباطی و پرخشاگری دانش اموزان با ناتوان هوشی
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش مولفه های هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و روابط بین فردی در نوجوانان با آسیب بینایی
-استاد مشاور
-
اثربخشی نرم افزار آموزش و بهسازی حافظه فعال بر ادراک دیداری و ادراک شنیداری در کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی
-استاد مشاور
-
تدوین مدل اموزشی برای مشکلات خانوادگی والدین دارای کودک با اختلال اتیسم
-استاد مشاور
-
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر هیجان ابراز شده و انعطاف پذیری روان شناختی در مادران کودکان با اختلال نافرمانی مقابله ای
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه توانبخشی حسی- حرکتی و تدتکی فضایی مبتنی بر تعامل والد-کودک و اثربخشی آن بر ترس از حرکت و فعالیت های مستقل در کودکان با آسیب بینایی
-استاد مشاور
-
مطالعه پدیدارشناسانه تجارب زیسته مادران کودکان دارای اختلال سیالی کلامی ( لکنت زبان )
-استاد مشاور
-
اثربخشی برنامه آموزش تنظیم شناختی هیجان بر تبادلات زناشویی مخرب و کاهش تنبیه بدنی در مادران کودک دچار اختلال نقص توجه- بیش فعالی
-استاد مشاور
-
اثر بخشی برنامه اموزشی دو ساهو بر اختلالهای برون نمود کودکان
-استاد مشاور
-
اثربخشی اموزش هوش هیجانی برخودتنظیمی وحل مساله دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه /بیش فعالی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش نظریه ذهن مبتنی بر شناخت اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر خود تنظیمی هیجانی و کفایت اجتماعی و رفتارهای مخرب در نوجوانان با اختلال سلوک
-استاد مشاور
-
تاثیر بازی های تعاملی بر مهارت های اجتماعی و پرخاشگری در کودکان اتیسم با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر مشکلات رفتاری و روابط والد - فرزند کودکان با نارسایی توجه - بیش فعالی
-استاد مشاور
-
اثربحشی آموزش گروهی شناختی رفتاری بر تنطیم هیجان و حساسیت اضطرابی نوجوانان با اختلال سلوک
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی مبتنی بر مدل مک کلوسکی و اثربخشی آن بر بدتنظیمی هیجانی، تحریک پذیری و نشانه های افسردگی در کودکان دچار اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی والدگری مبتنی بر واقعیت درمانی و اثربخشی آن بر باورهای غیر منطقی، انعطاف پذیری روانشناختی و مهار خشم در مادران کودکان با اختلال نافرمانی مقابله ای
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش پذیرش و تعهد و اثربخشی آن بر رشد پس از آسیب، انگ اجتماعی و فشار مراقبتی مادران کودکان با طیف اختلال اوتیسم
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی خودآموز کلامی مثبت اندیش و اثربخشی آن بر مهارت تنظیم هیجانی، مهارتهای اجتماعی و مسئولیت پذیری شخصی در نوجوانان با اختلال سلوک
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه درسی مکمل مبتنی بر رویکرد ارتباط کلی و بررسی اثربخشی آن بر مهارت روان خوانی، درک خواندن و نوشتن دانش آموزان با آسیب شنوایی
-استاد مشاور
-
اثربخشی بسته توانمند سازی شناختی مبتنی بر استدلال سیال و حافظه فعال بر الگوی حل مسئله و هوش هیجانی کودکان باهوش
-استاد مشاور
-
تاثیر برنامه مدیریت ناکامی بر تنظیم هیجان و خود تنظیمی کودکان کاشت حلزون شده
-استاد داور
-
تدوین برنامه تلفیقی مداخله ای بازی های زبانی و ادراکی -دیداری و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش آموز دیرآموز
-استاد داور
-
بررسی اثر بخشی برنامه راهبردهای خود نظم دهی بر درک خوان داری و روان خوانی در دانش آموزان دچار اختلال خواندن
-استاد داور
-
اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر توجه بر سرعت پردازش اطلاعات و باز داری پاسخ در کودکان دچار اختلال کم توجهی - بیش فعالی
-استاد داور
-
اثر بخشی تکالیف مبتنی بر پردازش شنیداری برحافظه کاری کودکان با اختلال کاستی توجه بیش فعالی
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه مداخله ای مبتنی بر پردازش اطلاعات هیجانی و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی و کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
-استاد داور
-
تدوین واعتباریابی برنامه تصویرسازی ذهنی حرکتی فضایی و اثربخشی آن بر تصویر بدنی و تعادل یابی افراد با آسیب بینایی
-استاد داور