محمدباقر حسنوند
فعالیتها
-
اثربخشی آموزش مبتنی بر شفقت به خود بر خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
اثربخشی قصه سرایی مبتنی بر داستان های شاهنامه ای بر جرات ورزی ، عزت نفس و خلاقیت در کودکان مقطع پیش دبستانی
-استاد راهنما
-
اثر بازی درمانی حسی مبتنی بر رویکرد دنوربر مشکلات ارتباطی کودکان مبتلا به اتیسم
-استاد راهنما
-
اثر بخشی تکالیف مرتبط با کار کرد های اجرایی گرم بر مهارت های هیجانی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خواندن
-استاد راهنما
-
تدوین بسته توانبخشی شناختی مبتنی بر راهنمای جمله فلبس و بررسی تاثیر آن بر مهارتهای خواندن و نوشتن کودکان با اختلال هماهنگی رشدی
-استاد مشاور
-
طراحی بازی های رایانه ای مبتنی بر پردازش دیداری شنیداری و بررسی اثربخشی آن بر روان خوانی و درک مطلب دانش آموزان با مشکل خواندن.
-استاد مشاور
-
تاثیر بازی وار سازی آموزشی بر یادگیری مفهوم عدد،محاسبه اعداد و اندازه گیری در دانش آموزان پایه دوم دارای اختلال ریاضی
-استاد مشاور
-
ساخت و اعتباریابی ابزار غربالگری نارساخوانی واج شناختی در دانش آموزان پایه اول ابتدایی
-استاد مشاور
-
تاثیر بازی وارسازی بر ادراک دیداری_فضایی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر در مقطع آمادگی
-استاد مشاور
-
کاربرد نظریه مدل سؤال - پاسخ انتشار و نظریه توجه دیداری در تحلیل تاثیر بار شناختی و محرک های حسی بر زمان واکنش در تکالیف توجه انتقالی
-استاد مشاور
-
طراحی بازی های آموزشی مبتنی بر نظریه ذهن و بررسی اثربخشی آن بر ارتقای سطح کفایت اجتماعی و عزت نفس کودکان با کم توانی ذهنی خفیف
-استاد داور
-
تدوین برنامه توانبخشی مبتنی بر حس های پایه و بررسی اثربخشی آن بر اصلاح دستخط و روان نویسی کودکان با اختلال یادگیری
-استاد داور
-
اثربخشی آموزش مهارت های تفکر نقاد به شیوه مسئله محور بر مهارت های اجتماعی و کنترل تکانه در نوجوانان دچار اختلال سلوک
-استاد داور
-
اتربخشی اموزش تحلیل رفتار متقابل مبتنی بر من بالغ بر تاب آوری و آزار کلامی در مادران کودکان با اختلال یادگیری خاص
-استاد داور
-
اثربخشی بازی درمانی حسی بر توجه دیداری شنیداری پایدار و زمان واکنش در کودکان تیزهوش دارای نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد داور
-
مقایسه اثربخشی مداخله های مبتنی بر تجسم حرکتی و زنجیره حرکتی بر دستخط، روانی زمانی گفتار و نشانه های حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی تحولی
-استاد داور
-
مطالعه پدیدارشناسانه تجارب زیسته مادران کودکان دارای اختلال سیالی کلامی ( لکنت زبان )
-استاد داور
-
اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر مشکلات رفتاری و روابط والد - فرزند کودکان با نارسایی توجه - بیش فعالی
-استاد داور