عسگر علیمحمدی

فعالیتها
-
مطالعه پدیدارشناسانه تجارب زیسته مادران کودکان دارای اختلال سیالی کلامی ( لکنت زبان )
-استاد راهنما
-
اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر مشکلات رفتاری و روابط والد - فرزند کودکان با نارسایی توجه - بیش فعالی
-استاد راهنما
-
رابطه ویژگی های بالینی و امواج مغزی در افراد بزرگسال دچار نارسایی توجه / بیش فعالی
-استاد راهنما
-
اثربخشی بازی درمانی حسی بر توجه دیداری شنیداری پایدار و زمان واکنش در کودکان تیزهوش دارای نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد مشاور
-
طراحی بسته توانبخشی چیرگی شناختی و بررسی اثربخشی آن بر انسجام مرکزی و مهارتهای خواندن دانش آموزان نارساخوان
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه توانبخشی تمرینات حرکتی درشت و ارزیابی اثربخشی آن بر کاهش رفتارهای کلیشه ای و بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم
-استاد مشاور
-
ترجمه بساوایی برای افراد نابینا-ناشنوا در ایران: الزامات و چالش ها
-استاد مشاور
-
اثربخشی بازی های زبانی بر توجه انتخابی و بازداری پاسخ در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری خواندن
-استاد مشاور
-
بررسی اثربخشی تربیت جنسی بر شکل گیری هویت جنسی و خودپنداره و تصویر بدنی نوجوانان با آسیب شنوایی
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش بازی های شناختی اجتماعی بر همدلی و تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به کودکان اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
نقش واسطه ای پردازش دیداری و شنیداری در رابطه بین مولفه های اگاهی واج شناختی و نشانه های اختلال خواندن در دانش اموزان بااختلال خواندن
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته نوانبخشی شناختی مبتنی بر مترونوم و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی، آگاهی واج شناختی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارسا خوان
-استاد مشاور
-
اثربخشی بازی درمانی ادلری بر مشکلات رفتاری و ارتباطی در دانش اموزان دچار ناتوانی هوشی.
-استاد مشاور
-
اثربخشی بازی های هماهنگی دیداری-شنیداری بر مهارت نوشتاری دانش اموزان کم توان ذهنی
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش مدیریت پریشانی بر راهبردهای مقابله ای و استرس والدگری در مادران کودکان نقص توجه/بیش فعالی
-استاد مشاور
-
طراحی برنامه یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی و تاثیر آن بر مدیریت زمان دانش آموزان مبتلا به نقص توجه_بیش فعالی
-استاد مشاور
-
طراحی بازی های آموزشی مبتنی بر نظریه ذهن و بررسی اثربخشی آن بر ارتقای سطح کفایت اجتماعی و عزت نفس کودکان با کم توانی ذهنی خفیف
-استاد داور
-
اثربخشی رویکرد یکپارچگی حسی با استفاده از واقعیت مجازی (VR) بر کارکرد توجه کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه توانمند سازی شناختی با رویکرد بدنمندی و اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای پیشا ریاضی و حافظه فعال دیداری- فضایی در کودکان پبش دبستانی
-استاد داور
-
ساخت و اعتباریابی مقیاس کامپیوتری سنجش نیمرخ حسی کودکان با اختلال طبف اوتیسم
-استاد داور
-
تدوین واعتباریابی بسته توانبخشی شناختی یافتن سریع کلمه و اثربخشی آن برحساسیت شنیداری، حافظه شنیداری و آگاهی واجی کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص با مشخصه خواندن
-استاد داور
-
تدوین برنامه توانبخشی شناختی( یافتن سریع کلمه) و اثربخشی آن بر رشد و پردازش شنیداری کودکان با اختلال های عصب- تحولی ( مطالعه موردی: در کودکان نارشاخوان و کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد داور
-
تدوین بسته آموزش تحلیل رفتار متقابل مبتنی بر سن بالغ و اثربخشی آن بر خود تاملی، کفایت اجتماعی و مسیولیت پذیری نوجوانان دچار اختلال سلوک
-استاد داور
-
تدوین برنامه تلفیقی مداخله ای بازی های زبانی و ادراکی -دیداری و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش آموز دیرآموز
-استاد داور
-
مقایسه اثربخشی تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه همراه با و بدون تحریک فرا جمجمه ای بر ردیابی چشمی و کارکردهای عصب روانشناختی کودکان با اختلال اوتیسم عملکرد بالا
-استاد داور
-
اثربخشی برنامه روانی آموزشی بر آسایش روانی و احساس گرفتاری در مادران کودکان دچار ناتوانی هوشی
-استاد داور
-
تدوین بسته بازتوانی شناختی رایانه کار و اثربخشی آن بر سرعت واکنش، بازداری کنش و حافظه کاری کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد داور
-
اثر بخشی تمرینات حسی عمقی بر جهت یابی و تن آگاهی افرادبا اختلال اتیسم نابینا
-استاد داور
-
اثربخشی نرم افزار آموزش و بهسازی حافظه فعال بر ادراک دیداری و ادراک شنیداری در کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی
-استاد داور
-
اثربخشی سایکودرام (روان نمایشگری) مبتنی بر شناخت اجتماعی بر خودتنظیمی هیجانی و مهارت های اجتماعی کودکان با نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای
-استاد داور
-
تدوین و تعیین اثربخشی برنامه ت.انمند سازی حس حرکتی بر بازداری و فعال سازی رفتاری و انسجام مرکزی کودکانبا اختلال نقص توجه - بیش فعالی
-استاد داور
-
طراحی و تدوین برنامه توانبخشی شناختی دیجیتال و مقایسه اثربخشی آن با مداخله تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای بر بازخورد عصب شناختی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی
-استاد داور
-
طراحی برنامه مداخله ای حسی حرکتی شناختی و اثر بخشی آن بر حس های پراکزیمال و نیم رخ عصب روانشناختی کودکان مبتلا به اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد داور
-
اثربخشی اموزش هوش هیجانی برخودتنظیمی وحل مساله دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه /بیش فعالی
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش نظریه ذهن مبتنی بر شناخت اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر خود تنظیمی هیجانی و کفایت اجتماعی و رفتارهای مخرب در نوجوانان با اختلال سلوک
-استاد داور
-
تاثیر بازی های تعاملی بر مهارت های اجتماعی و پرخاشگری در کودکان اتیسم با عملکرد بالا
-استاد داور
-
اثر بخشی برنامه توان بخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمییز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی.
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه مداخله ای مبتنی بر پردازش اطلاعات هیجانی و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی و کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
-استاد داور