فاطمه نیکخو

فعالیتها
-
اثر بخشی برنامه فرزند پروری مثبت به شیوه بر خط بر مشکلات رفتاری و کارکردهای اجرایی سرد و گرم در کودکان با اختلال نارسایی توجه – بیش فعالی
-استاد راهنما
-
اثربخشی توان بخشی شنیداری کلامی بر بهبود ادراک شنیداری و مهارت های زبانی کودکان کم توان ذهنی
-استاد راهنما
-
تاثیر برنامه مدیریت ناکامی بر تنظیم هیجان و خود تنظیمی کودکان کاشت حلزون شده
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه هوش کلامی و کارکردهای اجرایی با درک خواندن دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر تبریز
-استاد راهنما
-
تاثیر داستان خوانی مشارکتی مبتنی بر اگاهی واج شناختی بر روان خوانی و درک خوانی و درک مطلب دانش اموزان نارساخوان
-استاد راهنما
-
اثر بخشی تکالیف مبتنی بر پردازش شنیداری برحافظه کاری کودکان با اختلال کاستی توجه بیش فعالی
-استاد راهنما
-
اثربخشی نرم افزار آموزش و بهسازی حافظه فعال بر ادراک دیداری و ادراک شنیداری در کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی
-استاد راهنما
-
اثربخشی اموزش هوش هیجانی برخودتنظیمی وحل مساله دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه /بیش فعالی
-استاد راهنما
-
بررسی اثربخشی تربیت جنسی بر شکل گیری هویت جنسی و خودپنداره و تصویر بدنی نوجوانان با آسیب شنوایی
-استاد راهنما
-
نقش واسطه ای پردازش دیداری و شنیداری در رابطه بین مولفه های اگاهی واج شناختی و نشانه های اختلال خواندن در دانش اموزان بااختلال خواندن
-استاد راهنما
-
طراحی بازی های رایانه ای مبتنی بر پردازش دیداری شنیداری و بررسی اثربخشی آن بر روان خوانی و درک مطلب دانش آموزان با مشکل خواندن.
-استاد راهنما
-
اثربخشی بازی های هماهنگی دیداری-شنیداری بر مهارت نوشتاری دانش اموزان کم توان ذهنی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته بازی های حرکتی شناختی با محوریت خلاقیت حرکتی و اثربخشی آن بر بازداری شناختی، تنظیم هیجانی و مهار تکانشگری کودکان با اختلال نقص توجه- بیش فعالی
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتباریابی ابزار غربالگری نارساخوانی واج شناختی در دانش آموزان پایه اول ابتدایی
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه درسی مکمل مبتنی بر رویکرد ارتباط کلی و بررسی اثربخشی آن بر مهارت روان خوانی، درک خواندن و نوشتن دانش آموزان با آسیب شنوایی
-استاد راهنما
-
اثربخشی بسته توانمند سازی شناختی مبتنی بر استدلال سیال و حافظه فعال بر الگوی حل مسئله و هوش هیجانی کودکان باهوش
-استاد راهنما
-
کارکردهای اجرایی در دانش اموزان با اسیب شناسی کاشت حلزون شده
-استاد مشاور
-
تاثیر تمرینات تعادلی ایستا و پویا بر بهبود حس تعادل و رفتارهای تکانشی کودکان دارای اختلال اتیسم
-استاد مشاور
-
اثربخشی رویکرد یکپارچگی حسی با استفاده از واقعیت مجازی (VR) بر کارکرد توجه کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم
-استاد مشاور
-
اثر بخشی تمرینات تعادل و توازن مبتنی بر حس های وستیبولار و شنیداری بر رشد زبان در کودکان کم توان ذهنی اموزش پذیر
-استاد مشاور
-
نقش فرایند انضباط بر بهزیستی روان شناختی کودکان در مراکز پیش دبستانی
-استاد مشاور
-
تاثیر فنون تئاتر شورایی بر خلاقیت و خود مختاری کودکان پیش دبستانی
-استاد مشاور
-
اثر بخشی اموزش دفاع های انطباقی بر عزت نفس و استحکام من مادران کم توان ذهنی
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش خود نظارتی بر بازداری رفتاری کودکان با اختلال نارسایی توجه – بیش فعالی
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه توانبخشی حافظه کاری و بررسی اثربخشی آن بر مهارت بازشناسی واژه، روان خوانی و درک مطلب خواندن در دانش آموزان با آسیب شنوایی
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه توانبخشی مبتنی بر حس های پایه و بررسی اثربخشی آن بر اصلاح دستخط و روان نویسی کودکان با اختلال یادگیری
-استاد مشاور
-
اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر توجه بر سرعت پردازش اطلاعات و باز داری پاسخ در کودکان دچار اختلال کم توجهی - بیش فعالی
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر انگیزش خواندن و توانایی درک مطلب در بین دانش آموزان
-استاد مشاور
-
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر کارکرد اجرایی کودکان مبتلا به اختلال های رفتاری برون نمود
-استاد مشاور
-
تدوین بسته بازتوانی شناختی رایانه کار و اثربخشی آن بر سرعت واکنش، بازداری کنش و حافظه کاری کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد مشاور
-
اثربخشی سایکودرام (روان نمایشگری) مبتنی بر شناخت اجتماعی بر خودتنظیمی هیجانی و مهارت های اجتماعی کودکان با نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای
-استاد مشاور
-
طراحی بسته توانبخشی چیرگی شناختی و بررسی اثربخشی آن بر انسجام مرکزی و مهارتهای خواندن دانش آموزان نارساخوان
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه توانبخشی تعامل همه جانبه بر مهار و کنترل رفتارهای کلیشه ای کودکان با اختلال اتیسم
-استاد مشاور
-
اثربخشی فنولوژی قرآنی (تجوید) بر حافظه بینایی و شنوایی کودکان ابتدایی با اختلال یادگیری خواندن(دیسلکسیا)
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه توانبخشی تعامل همه جانبه بر هار و کنترل رفتارهای کلیشه ای کودکان با اختلال اتیسم
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه توانبخشی حسی(نزدیک) و بررسی تاثیر آن بر مهار بازتاب کودکان با اختلال حرکتی(خام حرکتی)
-استاد مشاور
-
اثر بخشی برنامه توان بخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمییز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی.
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه مداخله ای مبتنی بر پردازش اطلاعات هیجانی و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی و کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
-استاد مشاور
-
تدوین واعتباریابی برنامه تصویرسازی ذهنی حرکتی فضایی و اثربخشی آن بر تصویر بدنی و تعادل یابی افراد با آسیب بینایی
-استاد مشاور
-
تدوین بسته توانبخشی شناختی معلم یار در بهبود سرعت واکنش و فراخنای توجه دانش آموزان دیر آموز
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته نوانبخشی شناختی مبتنی بر مترونوم و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی، آگاهی واج شناختی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارسا خوان
-استاد مشاور
-
اثر بازی درمانی حسی مبتنی بر رویکرد دنوربر مشکلات ارتباطی کودکان مبتلا به اتیسم
-استاد مشاور
-
اثر بخشی تکالیف مرتبط با کار کرد های اجرایی گرم بر مهارت های هیجانی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خواندن
-استاد مشاور
-
ساخت و اعتباریابی مقیاس کامپیوتری سنجش نیمرخ حسی کودکان با اختلال طبف اوتیسم
-استاد داور
-
تدوین بسته آموزش تحلیل رفتار متقابل مبتنی بر سن بالغ و اثربخشی آن بر خود تاملی، کفایت اجتماعی و مسیولیت پذیری نوجوانان دچار اختلال سلوک
-استاد داور
-
مقایسه اثربخشی مداخله های مبتنی بر تجسم حرکتی و زنجیره حرکتی بر دستخط، روانی زمانی گفتار و نشانه های حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی تحولی
-استاد داور
-
مقایسه اثربخشی تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه همراه با و بدون تحریک فرا جمجمه ای بر ردیابی چشمی و کارکردهای عصب روانشناختی کودکان با اختلال اوتیسم عملکرد بالا
-استاد داور
-
اثر بخشی آموزش هنر تجسمی طبیعت محور بر تنظیم هیجان و مهارت های اجتماعی کودکان اوتیستیک با عملکرد بالا
-استاد داور
-
بررسی ارتباط پردازش زمانی و درک گفتار در نویز با مهارت های خواندن در کودکان دارای کاشت حلزون
-استاد داور
-
تدوین و تعیین اثربخشی برنامه ت.انمند سازی حس حرکتی بر بازداری و فعال سازی رفتاری و انسجام مرکزی کودکانبا اختلال نقص توجه - بیش فعالی
-استاد داور
-
طراحی بسته توانبخشی چیرگی شناختی و بررسی اثربخشی آن بر انسجام مرکزی و مهارتهای خواندن دانش آموزان نارساخوان
-استاد داور
-
طراحی و تدوین برنامه توانبخشی شناختی دیجیتال و مقایسه اثربخشی آن با مداخله تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای بر بازخورد عصب شناختی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی
-استاد داور
-
طراحی برنامه مداخله ای حسی حرکتی شناختی و اثر بخشی آن بر حس های پراکزیمال و نیم رخ عصب روانشناختی کودکان مبتلا به اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد داور
-
اثربخشی برنامه آموزش تنظیم شناختی هیجان بر تبادلات زناشویی مخرب و کاهش تنبیه بدنی در مادران کودک دچار اختلال نقص توجه- بیش فعالی
-استاد داور
-
طراحی برنامه آموزش داستان های اجتماعی و مطالعه اثربخشی آن بر بهره همدلی و بهره نظام مندی کودکان اتیستیک
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش نظریه ذهن مبتنی بر شناخت اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر خود تنظیمی هیجانی و کفایت اجتماعی و رفتارهای مخرب در نوجوانان با اختلال سلوک
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه توانبخشی عصبشناختی مبتنی بر حس های پایه همراه با تحریک الکتریکی فراجمجمه ای( تی دی سی اس) و تعیین اثربخشی آن بر نیمرخ حسی و عصب روانشناختی کودکان با اختلالات عصب تحولی
-استاد داور
-
اثربحشی آموزش گروهی شناختی رفتاری بر تنطیم هیجان و حساسیت اضطرابی نوجوانان با اختلال سلوک
-استاد داور
-
اثربخشی بازی های زبانی بر توجه انتخابی و بازداری پاسخ در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری خواندن
-استاد داور