ساخت و اعتباریابی آزمون قضاوت موقعیتی رغبت شغلی در هدایت تحصیلی | روانشناسي و علوم تربيتي | سنجش و اندازه گيري | سنجش و اندازه گیری (روانسنجی) | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | زهرا رضاپور | محمد عسگری | عنایت اله زمانپور | نورعلی فرخی | ۲۹ آبان ۱۴۰۳ |
ساخت و اعتباریابی آزمون انسجام مرکزی: مورد مطالعه، کودکان با اختلالات عصبی تحولی | روانشناسي و علوم تربيتي | سنجش و اندازه گيري | سنجش و اندازه گیری (روانسنجی) | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | زهرا میراحمدی | سعید رضایی | عنایت اله زمانپور | اصغر مینائی | ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |
ساخت، رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودارزیابی تصمیم گیری اخلاقی روانشناس و مشاور | روانشناسي و علوم تربيتي | سنجش و اندازه گيري | سنجش و اندازه گیری (روانسنجی) | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | پری ناز رحمتی زیمساری | عنایت اله زمانپور | اصغر مینائی | محمدرضا فلسفی نژاد | ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |
کاربرد روانسنجی شبکه درتعیین ماهیت و همبودی نشانگان اختلال کم توجهی -بیش فعالی و افسردگی | روانشناسي و علوم تربيتي | سنجش و اندازه گيري | سنجش و اندازه گیری (روانسنجی) | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | فاطمه کوچی | محمد عسگری | اصغر مینائی | نورعلی فرخی | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |
ساخت و استانداردسازی پرسشنامه شایستگی عاطفی در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران | روانشناسي و علوم تربيتي | سنجش و اندازه گيري | سنجش و اندازه گیری (روانسنجی) | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | شکیبا رجبی | عنایت اله زمانپور | محمد عسگری | جلیل یونسی | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |
ساخت و اعتباریابی آزمون قضاوت موقعیتی طرح واره های ناسازگار اولیه | روانشناسي و علوم تربيتي | سنجش و اندازه گيري | سنجش و اندازه گیری (روانسنجی) | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | کیمیا رحیمی | فرامرز سهرابی اسمرود | عنایت اله زمانپور | اصغر مینائی | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه اضطراب زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک | روانشناسي و علوم تربيتي | سنجش و اندازه گيري | سنجش و اندازه گیری (روانسنجی) | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | فرزانه عبدی | زهره رافضی | عنایت اله زمانپور | محمدرضا فلسفی نژاد | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه خستگی تصمیم در میان کادر درمان | روانشناسي و علوم تربيتي | سنجش و اندازه گيري | سنجش و اندازه گیری (روانسنجی) | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | فاطمه جابری هفشجانی | نورعلی فرخی | علی دلاور | عنایت اله زمانپور | ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ |
مطالعه طولی روند عملکرد دانش آموزان پایه هشتم ایران در آزمون ریاضی تیمز با استفاده از مدل های سنجش تشخیصی-شناختی | روانشناسي و علوم تربيتي | سنجش و اندازه گيري | سنجش و اندازه گیری (روانسنجی) | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | محدثه عدالتیان رشید | محمدرضا فلسفی نژاد | اصغر مینائی | محمد عسگری | ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ |
ویژگی های روان سنجی و ساختار عاملی پرسشنامه پاسخ رفتاری خشم (BARQ) در نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال شهر اصفهان : کاربرد ترکیبی تحلیل عاملی و مدل راش | روانشناسي و علوم تربيتي | سنجش و اندازه گيري | سنجش و اندازه گیری (روانسنجی) | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | محمد جعفری | عنایت اله زمانپور | اصغر مینائی | محمدرضا فلسفی نژاد | ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ |