محسن روشنیان رامین
فعالیتها
-
تاثیر آموزش مبتنی بر بازی رایانه ای بر سواد هوش مصنوعی در دانش آموزان پایه سوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
مقایسه اثربخشی داستان سرایی دیجیتال با کتاب داستان بر درک خوانداری دانش آموزان پایه سوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
تاثیر آموزش بازی محور بر بهبود نگرش و یادگیری درس ریاضی دانش آموزان دختر ابتدایی
-استاد راهنما
-
تحلیل تصاویر کتاب درسی ریاضی پایه ششم
-استاد راهنما
-
مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی از طریق بازیهای رایانه ای و آموزش سنتی بر عملکرد ریاضی و کارکردهای اجرایی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی.
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی بازی حسابدار کوچک و تاثیر آن بر سواد مالی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
مقایسه ی تاثیر یادگیری مبتنی بر بازی با بازی سازی بر تعلل ورزی تصمیم گیری، مهارت های حل مسئله و مدیریت زمان دانش آموزان ابتدایی
-استاد راهنما
-
تاثیر بازی وار سازی آموزشی بر یادگیری مفهوم عدد،محاسبه اعداد و اندازه گیری در دانش آموزان پایه دوم دارای اختلال ریاضی
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتباریابی آزمون مهارتهای ریاضی مبتنی بر راهبرد شناختی:راهکاری به منظور سنجش اثربخشی بازی وارسازی
-استاد مشاور
-
طراحی بسته یادگیری الکترونیکی علوم تجربی مبتنی بر سکوی H۵P و تاثیر آن بر یادگیری خودتنظیمی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم دبستان
-استاد مشاور
-
اثربخشی یادگیری سازنده گرا در آموزش مجازی برخود تنظیمی دانش آموزان پایه پنجم شهر ایذه
-استاد داور
-
طراحی بسته یادگیری برندسازی شخصی مبتنی بر داستان سرایی دیجیتال و تاثیر آن بر روحیه و قصد کارآفرینی
-استاد داور
-
تاثیر استفاده از سیستم تدریس خصوصی هوشمند شخصی سازی شده (ITS) بر انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان
-استاد داور
-
یادگیری مبتنی بر بازی دیجیتال موبایل محور به عنوان منبع درونداد آموزشی و تاثیر آن بر فراگیری رویدادهای حرکتی زبان آموزان زبان انگلیسی
-استاد داور