جلیل یونسی
 
                آخرین بهروزرسانی
۱۶ مهر ۱۴۰۴
فعالیتها
- 
                                        کارایی مدل های زمان پاسخ در سنجش توانایی های شناختی ( استدلال کمی، توجه، برنامه ریزی و سازماندهی) کودکان
-استاد راهنما
 
- 
                                        تدوین و اعتباریابی مدل بهینه سنجش مقطعی ارزش افزوده موسسات آموزش عالی مبتنی بر دستاوردهای یادگیری دانشجویان
-استاد راهنما
 
- 
                                        طراحی، توسعه و ارزیابی اثربخشی نرم افزار کاربردی جدول مشخصات آزمون علوم :ارائه بسته آموزشی
-استاد راهنما
 
- 
                                        تدوین مدل تصمیم گیری و قضاوت در دوراهی های اخلاقی بر مبنای داده های عصب شناختی
-استاد راهنما
 
- 
                                        مقایسه روش های مختلف بررسی کارکرد افتراقی سوال در سنجش عملکردی
-استاد راهنما
 
- 
                                        ساخت و رواسازی سواد سنجش اعضای ھیات علمی دانشگاه
-استاد راهنما
 
- 
                                        ساخت و رواسازی مقیاس توانمند سازی روان شناختی کارکنان جمعیت ھلال احمر
-استاد راهنما
 
- 
                                        ساخت و هنجاریابی پرسشنامه فضایل اخلاقی
-استاد راهنما
 
- 
                                        طراحی و رواسازی مدل و ساخت ابزارهای سنجش شایستگی های اختصاصی، مورد مطالعه مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران
-استاد راهنما
 
- 
                                        طراحی مدل ساخت و رواسازی ابزار سنجش شایستگی های عمومی و اختصاصی مدیران دانشگاه ها
-استاد راهنما
 
- 
                                        کارآمدی مدل سوال پاسخ ترستونی و مدل ترجیح زوجی چند - تک بعدی در تحلیل داده های مقیاس های گزینه بایست
-استاد راهنما
 
- 
                                        تدوین و اعتبار یابی الگوی جذب اعضای هیئت علمی بر اساس رویکرد کانون ارزیابی
-استاد راهنما
 
- 
                                        ساخت و اعتباریابی آزمون های قضاوت موقعیتی به منظور سنجش شایستگی های کارشناسان ستادی شرکت های غیردولتی
-استاد راهنما
 
- 
                                        ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشی کارآفرینی ویژه دانشجویان
-استاد راهنما
 
- 
                                        تجارب زیسته وادراکات اعضای هیات علمی دانشگاه درباره تورم نمره
-استاد راهنما
 
- 
                                        روشها و رویکردهای بهینه سنجش در محیط یادگیری مجازی
-استاد راهنما
 
- 
                                        نگرش اعضای هیات علمی دانشگاه نسبت به ارزشیابی از عملکرد تدریس
-استاد راهنما
 
- 
                                        طراحی الگوی سنجش صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی براساس سند بنیادین آموزش و پرورش
-استاد راهنما
 
- 
                                        شناسایی مولفه های صلاحیت حرفه ای مراقبین سالمند به منظور تدوین یک دوره آموزشی کوتاه مدت
-استاد راهنما
 
- 
                                        تدوین مدل شایستگی های معاونین مدارس دولتی ایران
-استاد راهنما
 
- 
                                        مقایسه روش های مدل چندبعدی IRT و داده کاوی آموزشی ( EDM) در تعیین ابعاد شناختی سوال های ریاضی کنکور سراسری
-استاد راهنما
 
- 
                                        ساخت و استاندارد سازی مقیاس استعداد برای دانش آموزان پایه نهم : کاربرد مدل چند بعدی راش
-استاد راهنما
 
- 
                                        شیوه بهینه نمره گذاری آزمون های با قالب ترکیبی در امتحانات نهایی وزارت آموزش و پرورش
-استاد راهنما
 
- 
                                        طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش سواد اقتصادی معلمان
-استاد راهنما
 
- 
                                        تدوین و رواسازی مدل سنجش استعداد ورزش های فوتبال و فوتسال کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۴ سال
-استاد راهنما
 
- 
                                        کاربرد روش عمومی ناپارامتری گزینش سوال در سنجش انطباقی کامپیوتری آزمون های چند بعدی تشخیصی - شناختی
-استاد راهنما
 
- 
                                        ساخت و رواسازی ابزار سنجش ابعاد روانشناختی موثر بر جذب دانش آموزان به بازی های رایانه ای
-استاد راهنما
 
- 
                                        بررسی ادراک استادان و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی از چارچوب نظام حمایت دانشجویی
-استاد راهنما
 
- 
                                        چالش ها و راهکارهای افزایش تمرکز در دانش آموزان نسل آلفا
-استاد راهنما
 
- 
                                        تدوین بسته آموزشی مبتنی بر مطالعات علوم اعصاب با استفاده از بازی وارسازی و تعیین اثربخشی آن بر توانمندسازی روانشناختی مدیران میانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
-استاد مشاور
 
- 
                                        تدوین و اعتبار سنجی مدل تاب آوری خانواده ایرانی
-استاد مشاور
 
- 
                                        کاربرد سنجش انطباق کامپیوتر در بهبود برآورد نمرات سطوح آزمون شخصیتی مطالعه موردی پرسشنامه 
-استاد مشاور
 
- 
                                        کاربرد روش های همتراسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم  انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه
-استاد مشاور
 
- 
                                        تاثیر داده های مفقود بر خطای نوع اول و توان آزمون نسبت درستنمایی برای تشخیص کنش افتراقی سوال دی آی اف
-استاد مشاور
 
- 
                                        طراحی الگوی سبک فرزند پروری بر اساس آیات قرآن و تعیین اثربخشی آن بر افزایش سلامت روان ،خوآگاهی و نگرش معنوی دانش آموزان پایه ششم شهرستان قائمشهر در سال تحصیلی ۳۹۹-۱۴۰۰
-استاد مشاور
 
- 
                                        طراحی و اعتباریابی الگوی ارزایابی عملکرد مدیران سازمان بازرسی کل کشور
-استاد مشاور
 
- 
                                        تدوین و اعتباریابی بسته تلفیقی درمان  گشتالتی و  شناختی رفتاری و مقایسه اثربخشی آن بر برنامه های شناختی- رفتاری و گشتالت درمانی بر میزان خودکارآمدی، امید به زندگی و شدت کنترل درد در زنان مبتلا به سرطان سینه 
-استاد مشاور
 
- 
                                        کارایی مدل های عاملی و شبکه در تعیین زیربنای ساختاری هوش کودکان : مورد مطالعه آزمون هوش وکسلر
-استاد مشاور
 
- 
                                        مطالعه و مقایسه تاثیر روش های مختلف مقابله با داده های گم شده بر ساختار و بارهای عاملی و شاخص های برازش در تحلیل عاملی ابزارهای اندازه گیری های روان شناختی
-استاد مشاور
 
- 
                                        در  IRT مقایسه مدل های جبرانی و غیر جبرانی برآورد پارامترهای سوال و فرد در آزمون های فراگیر استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی
-استاد مشاور
 
- 
                                        ساخت و اعتباریابی آزمون قضاوت موقعیتی ماندگاری کارکنان:مورد مطالعه کارکنان صنعت خودرو سازی
-استاد مشاور
 
- 
                                        مقایسه عملکرد رفتار سازمانی دانش اموختگان دانشکده فرهنگیان و مهارت اموزان استخدان پیمانی شهرستان ری
-استاد مشاور
 
- 
                                        ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی آزمون یکپارچه عملکرد پیوسته دیداری شنیداری (IVA-۲ CPT) در کوکان مقطع دبستان
-استاد مشاور
 
- 
                                        تدوین و اعتباریابی بسته درمانی یکپارچه هیجان مدار- شناختی رفتاری و اثربخشی آن بر تنظیم هیجان و نشخوار فکری در زنان قربانی خشونت مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه پیچیده
-استاد مشاور
 
- 
                                        طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری محصیط یادگیری الکترونیکی مبتنی بر یادگیری سازگار با مغز و تعیین اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی در دانش آموزان 
-استاد مشاور
 
- 
                                         بررسی ساختارعاملی ، روایی و پایایی نسخه پیش دبستانی پرسشنامه سازگاری هیجانی 
-استاد مشاور
 
- 
                                        تحلیل محتوای کتب درسی پایه ششم دوره ابتدایی از منظر پرداختن به تعلیم و تربیت اقتصادی
-استاد مشاور
 
- 
                                        مخاطره الگوریتم مترو پلیس - هستینگز رویینز- مونرو ام اچ آر ام در مدل های چند بعدی چند سطحی نظریه سوال پاسخ
-استاد مشاور
 
- 
                                        اثر فرهنگ سازمانی، یادگیری غیر رسمی و رفتار کنشگرانه بر مشارکت کاری کارکنان
-استاد مشاور
 
- 
                                        تحلیل تفاوت های فردی درعملکرد شناختی کاربرد مدل EIRT
-استاد مشاور
 
- 
                                        ویژگی های روان سنجی مقیاس احساس تنهایی: کاربرد نظریه سوال پاسخ و تحلیل شبکه
-استاد مشاور
 
- 
                                        مقایسه ی اثر بار حافظه  کاری و تعارض محرک-پاسخ بر یادگیری تقویتی به وسیله رویکرد مدلسازی محاسباتی
-استاد مشاور
 
- 
                                        اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس اشتیاق کارکنان
-استاد مشاور
 
- 
                                        کاربرد مدل راش و مقایسه آن با نظریه کلاسیک اندازه گیری در افزایش دقت و روائی پرسشنامه شخصیت چندوجهی مینه سوتا (MMPI) در فرایند استخدام شغلی
-استاد داور
 
- 
                                        طراحی و اعتباریابی الگوی سنجش صلاحیت معلمان فنی بر اساس سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش
-استاد داور
 
- 
                                        مطالعه منابع چندگانه کنش افتراقی سوال در آزمون های سرنوشت ساز
-استاد داور
 
- 
                                        کاربرد و مقایسه مدل چند بعدی راش و تحلیل شبکه در ساخت ، رواسازی و هنجاریابی آزمون آمادگی تحصیلی و تدوین مدل تبیینی
-استاد داور
 
- 
                                        ویژگی های روانسنجی ، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری اندازه گیری پرسشنامه های باور های شخصیت  در جوانان دختر و پسر شهر اصفهان
-استاد داور
 
- 
                                        شناسایی و اعتبار سنجی مدل بهینه نمره گذاری آزمون ( مورد مطالعه : آزمون وکالت ) 
-استاد داور
 
- 
                                        تدوین مدل شایستگی برای انتصاب فرماندهان و مدیران ارشد فراجا: اعتباریابی و اجرای ابزارهای شبیه سازی شده کانون ارزیابی 
-استاد داور
 
- 
                                        ساخت و استانداردسازی پرسشنامه شایستگی عاطفی در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران
-استاد داور
 
- 
                                        پیش بینی وابستگی به فضای مجازی براساس باورهای فراشناختی و ویژگیهای شخصیتی در دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر بجنورد 
-استاد داور
 
- 
                                        نقش حمایت خانواده و مدرسه در پیش بینی خلاقیت با رویکرد کارآفرینی در بین دانش آموزان مقطع متوسطه شهر دلیجان 
-استاد داور
 
- 
                                        بررسی عوامل موثر در یادگیری زائد براساس تجربه زیسته مدیران و معلمان مقطع متوسطه شهرستان ساوه
-استاد داور
 
- 
                                        تدوین بسته آموزشی آگاه سازی مجرمان مرد و ارزیابی اثربخشی آن برپیامدهای عدم حضور ایشان در خانواده برانگیزه بازگشت به جرم 
-استاد داور
 
- 
                                        ارزشیابی کیفیت آموزشی در مدارس دولتی و غیر دولتی ابتدایی(دوره اول) بر اساس الگوی سیپ در شهرستان بروجرد
-استاد داور
 
- 
                                        کاربرد و مقایسه مدل های سنجش تشخیصی شناختی در برآورد ویژگی های روان سنجی آزمون غربالگری آمادگی تحصیلی دابرون ۲ و تهیه فرم کوتاه با استفاده از الگوریتم کلونی مورچگان
-استاد داور
 

