عنایت اله زمانپور
فعالیتها
-
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه اضطراب زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک
-استاد راهنما
-
طراحی و رواسازی مدل و ساخت ابزارهای سنجش شایستگی های اختصاصی، مورد مطالعه مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران
-استاد راهنما
-
طراحی مدل ساخت و رواسازی ابزار سنجش شایستگی های عمومی و اختصاصی مدیران دانشگاه ها
-استاد راهنما
-
تجارب زیسته اعضای هیات علمی و دانشجویان فرایند یاددهی - یادگیری در دوران کرونا
-استاد راهنما
-
در IRT مقایسه مدل های جبرانی و غیر جبرانی برآورد پارامترهای سوال و فرد در آزمون های فراگیر استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتباریابی آزمون قضاوت موقعیتی طرح واره های ناسازگار اولیه
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتباریابی آزمون مهارتهای ریاضی مبتنی بر راهبرد شناختی:راهکاری به منظور سنجش اثربخشی بازی وارسازی
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتباریابی آزمون قضاوت موقعیتی رغبت شغلی در هدایت تحصیلی
-استاد راهنما
-
پیشرفت تحصیلی دانش اموزان دوره متوسطه و کارکردهای اموزشی شبکه های اجتماعی با تاکید بر اینستاگرام یک پژوهش امیخته
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتباریابی آزمون انسجام مرکزی: مورد مطالعه، کودکان با اختلالات عصبی تحولی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی الگوی جذب اعضای هیئت علمی بر اساس رویکرد کانون ارزیابی
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتباریابی آزمون قضاوت موقعیتی ماندگاری کارکنان:مورد مطالعه کارکنان صنعت خودرو سازی
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتباریابی آزمون های قضاوت موقعیتی به منظور سنجش شایستگی های کارشناسان ستادی شرکت های غیردولتی
-استاد راهنما
-
سواد دیجیتال و نرم افزار های یادگیری الکترونیکی در دوران کرونا : پیش بینی موفقیت دانش اموزان دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
تدوین مدل شایستگی برای انتصاب فرماندهان و مدیران ارشد فراجا: اعتباریابی و اجرای ابزارهای شبیه سازی شده کانون ارزیابی
-استاد راهنما
-
مقایسه عملکرد رفتار سازمانی دانش اموختگان دانشکده فرهنگیان و مهارت اموزان استخدان پیمانی شهرستان ری
-استاد راهنما
-
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی آزمون یکپارچه عملکرد پیوسته دیداری شنیداری (IVA-۲ CPT) در کوکان مقطع دبستان
-استاد راهنما
-
تحلیل تفاوت های فردی درعملکرد شناختی کاربرد مدل EIRT
-استاد راهنما
-
ویژگی های روان سنجی مقیاس احساس تنهایی: کاربرد نظریه سوال پاسخ و تحلیل شبکه
-استاد راهنما
-
کاربرد نظریه مدل سؤال - پاسخ انتشار و نظریه توجه دیداری در تحلیل تاثیر بار شناختی و محرک های حسی بر زمان واکنش در تکالیف توجه انتقالی
-استاد راهنما
-
سبک رهبری تحول آفرین و تبادلی یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی
-استاد مشاور
-
بررسی تجربه زیسته مدیریت تعارض کاروخانواده دربین زنان شاغل
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه نگهدات منابع انسانی با عملکرد شغلی و رضایت شغلی (مورد مطالعه کارکنان مدارس غیردولتی متوسطه دوره اول منطقه ۲شهرتهران
-استاد مشاور
-
مقایسه تاثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی دبیران مدارس غیر انتفاعی دخترانه ی متوسطه ی اول
-استاد مشاور
-
طراحی، توسعه و ارزیابی اثربخشی نرم افزار کاربردی جدول مشخصات آزمون علوم :ارائه بسته آموزشی
-استاد مشاور
-
مطالعه فراترکیب عوامل شکل دهند? ازدواج موفق در بافت ایرانی در یک دهه اخیر
-استاد مشاور
-
ویژگی های روان سنجی و ساختار عاملی پرسشنامه پاسخ رفتاری خشم (BARQ) در نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال شهر اصفهان : کاربرد ترکیبی تحلیل عاملی و مدل راش
-استاد مشاور
-
ساخت، رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودارزیابی تصمیم گیری اخلاقی روانشناس و مشاور
-استاد مشاور
-
بررسی وضعیت افت تحصیلی دانشجویان با توجه به تنوع ورود و علل آن
-استاد مشاور
-
رابطه سبک مربیگری مدیران و تعلق خاطر کاری کارکنان مطالعه موردی سازمان توانیر استان قم
-استاد مشاور
-
تحلیل تعامل بین معلمان و دانش آموزان در آموزش آنلاین دوران کرونا
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی مدل برنامه توسعه فردی برای نومعلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش هوش هیجانی برخودکارآمدی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان
-استاد مشاور
-
ساخت نظریه معنای زندگی و موفقیت شغلی براساس رویکرد نظریهی زمینهای
-استاد مشاور
-
کارآمدی مدل سوال پاسخ ترستونی و مدل ترجیح زوجی چند - تک بعدی در تحلیل داده های مقیاس های گزینه بایست
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگی روسای دانشکده های دانشگاههای تخصصی ایران بر مبنای حکمرانی آکادمیک
-استاد مشاور
-
رابطه بین حضور ذهن وشفقت به خود بااضطراب وافسردگی بانقش میانجی تاب آوری
-استاد مشاور
-
مطالعه اراده ی آزاد با استفاده از طیف نگاری کارکردی مادون قرمز نزدیک
-استاد مشاور
-
ساخت و اعتباریابی مقیاس کامپیوتری سنجش نیمرخ حسی کودکان با اختلال طبف اوتیسم
-استاد مشاور
-
تدوین واعتباریابی بسته توانبخشی شناختی یافتن سریع کلمه و اثربخشی آن برحساسیت شنیداری، حافظه شنیداری و آگاهی واجی کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص با مشخصه خواندن
-استاد مشاور
-
پیش بینی تصمیم گیری معلمان بر اساس تعهد سازمانی و فناوری اطلاعات
-استاد مشاور
-
بینش شناختی ، راهبرد های تنظیم شناختی هیجان ، حافظه کاری و سبک تصمیم گیری در رانندگان متخلف و غیرمتخلف
-استاد مشاور
-
اثربخشی استفاده از چندرسانه- ای ها در کلاس معکوس بریادگیری و یادداری و انگیزه دانش آموزان ابتدایی
-استاد مشاور
-
اثر تفکر سیستمی مدیر بر اثربخشی مدرسه و پیشرفت تحصیلی دانش آموز: نقش میانجی کارآمدی جمعی و هشیاری سازمانی
-استاد مشاور
-
پیش بینی شدت لکنت زبان براساس همجوشی شناختی ، انعطاف پذیری شناختی ،تنظیم هیجان شناختی وسرمایه روانشناختی
-استاد مشاور
-
ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی عملکرد مربیان اکادمی یاسان با رویکرد ۳۶۰ درجه
-استاد مشاور
-
رهبری یادگیری محور مدیران و تمرکز معلمان بر بیشرفت یادگیری دانش آموزان در مدارس ابتدایی :نقش میانجی تاکید تحصیلی و رفتار تسهیم دانش
-استاد مشاور
-
انتخاب انعطاف پذیر راهبردهای تنظیم هیجان در اختلال افسردگی اساسی
-استاد مشاور
-
مقایسه عملکرد مدیران آموزشی دانش آموخته رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با دانش آموخته های سایر رشته ها مطالعه موردی شهرستان نوشهر
-استاد مشاور
-
تدوین مدل علی فابینگ براساس بی حوصلگی، ویژگی های شخصیتی، سبک های دلبستگی و استفاده مشکل ساز از گوشی هوشمند
-استاد مشاور
-
اثر خود تعیین گری بر انگیزه تحصیلی و مشارکت دانش اموزان در محیط یادگیری انلاین
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته¬ی آموزشی حمایت اجتماعی و اثربخشی آن بر بهزیستی روان شناختی و رشد پس ازضربه¬¬ی زنان سرپرست خانوار
-استاد مشاور
-
ارزیابی عملکرد راهبران آموزشی و تربیتی کلاس های چندپایه از دیدگاه معلمان و مدیران استان مرکزی
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر آموزش های مهارتی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و نگرش به کسب و کار دانشجویان دانشگاه علامه (ره)
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی الگوی عوامل مرتبط با انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی سنجش بر خط مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی و تعیین انطباق آن با اهداف یادگیری طبقه بندی فینک
-استاد مشاور
-
تأثیر نورپردازی با واقعیت مجازی بر نشانگرهای خودکشی درنوارمغزافراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش مدیریت خشم مبتنی بر الگوی ذهنیت های طرحواره ای و اثربخشی آن بر ادراک خطر، نگرانی و نشخوار در دانشجویان دانشگاه علامه طباطابیی
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه توانبخشی شناختی( یافتن سریع کلمه) و اثربخشی آن بر رشد و پردازش شنیداری کودکان با اختلال های عصب- تحولی ( مطالعه موردی: در کودکان نارشاخوان و کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد مشاور
-
ساخت و استانداردسازی پرسشنامه شایستگی عاطفی در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران
-استاد مشاور
-
مدل سازی اثرات منفی درمان های پویشی بر اساس ویژگی های درمانگر، درمانجو و رویکرد درمانی
-استاد مشاور
-
نقش فرهنگ یادگیری سازمانی با خلاقیت کارکنان و اخلاق حرفه ای
-استاد مشاور
-
ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشی کارآفرینی ویژه دانشجویان
-استاد مشاور
-
پیش بینی وابستگی به فضای مجازی براساس باورهای فراشناختی و ویژگیهای شخصیتی در دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر بجنورد
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی ارزیابی هوشمند عملکرد مدیران مدارس
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه خودمراقبتی پیشگیری از هرزه نگاری مبتنی بر ابعاد روانی- زبانی و ویژگی های آسیب شناختی شخصیت
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزشی تلفیقی خانواده مدرسه به منظور ترغیب کودکان به فعالیت بدنی با استناد به رویکرد کنترل عمل
-استاد مشاور
-
کاربرد مدل راش و مقایسه آن با نظریه کلاسیک اندازه گیری در افزایش دقت و روائی پرسشنامه شخصیت چندوجهی مینه سوتا (MMPI) در فرایند استخدام شغلی
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی سنجش صلاحیت معلمان فنی بر اساس سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش
-استاد داور
-
کاربرد و مقایسه مدل چند بعدی راش و تحلیل شبکه در ساخت ، رواسازی و هنجاریابی آزمون آمادگی تحصیلی و تدوین مدل تبیینی
-استاد داور
-
مطالع تاثیر زمینه ای مرتبط با مدرسه و دانش اموزان بر واد خواندن (پرلز ۲۰۱۶) با استفاده از مدل پردازی خظی سلسله مراتبی
-استاد داور
-
شناسایی و اعتبار سنجی مدل بهینه نمره گذاری آزمون ( مورد مطالعه : آزمون وکالت )
-استاد داور
-
تأثیر جایگاه راهبران آموزشی وکارآیی آنها در پبشبرد اهداف آموزشی و پرورشی مدارس ابتدایی شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه (مورد مطالعه معلمان ابتدایی مدارس روستایی)
-استاد داور
-
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه خستگی تصمیم در میان کادر درمان
-استاد داور
-
مقایسه توانایی حرفه ای آموزگاران دارای مدرک کارشناسی آموزش ابتدایی با سایر آموزگاران دوره ابتدایی شهر مشهد
-استاد داور
-
واکاوی چالش های تعامل معلمان و اولیای دانش آموزان دوره ابتدایی
-استاد داور
-
تعیین ویژگی های روان سنجی، روایی و پایایی شاخص روابط خانوادگی( IFR )
-استاد داور
-
شیوه بهینه نمره گذاری آزمون های با قالب ترکیبی در امتحانات نهایی وزارت آموزش و پرورش
-استاد داور