جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۹ مورد از کل ۹ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
واکاوی یادگیری شایستگی دیداری-فضایی در کودکان با آمادگی تحصیلی پایین و همسالان عادی پیش دبستان در محیط نرم افزار MaGridزینب اکبرزادهاسمعیل زارعی زوارکیمهدی واحدی(تنظیم نشده)
بررسی تأثیر بازی وارسازی مبتنی بر هوش مصنوعی بر مهارت های خواندن و نوشتن دانش آموزان دیرآموز دوره ابتداییمعصومه چهابکاریمحمدباقر حسنوندحمیدرضا مقامی(تنظیم نشده)
تاثیر محتوای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی بر انگیزش دانش آموزان دارای نقص توجه/بیش فعالی پایه سوم ابتداییپویا فتحی زاده فشالمیپرویز شریفی درآمدیاسمعیل زارعی زوارکی(تنظیم نشده)
طراحی برنامه یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی و تاثیر آن بر مدیریت زمان دانش آموزان مبتلا به نقص توجه_بیش فعالیمهناز حدودیعسگر علیمحمدیاسمعیل زارعی زوارکی(تنظیم نشده)
تاثیر بازی وارسازی بر ادراک دیداری دانش آموزان دارای اختلال خواندن در پایه اول ابتدایی.ستوده ملازادهمحمدباقر حسنوندفاطمه جعفرخانی(تنظیم نشده)
طراحی واعتباریابی کاربردنرم افزار تشخیص کودکان دارای اختلابل یادگیری خاص خواندنعلی رستمی اردلیمحمدباقر حسنوندحمیدرضا مقامی(تنظیم نشده)
تاثیر بازی وارسازی بر ادراک دیداری_فضایی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر در مقطع آمادگیطاهره نجفیمحمدباقر حسنوندفاطمه جعفرخانی(تنظیم نشده)
تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر ادراک دیداری دانش آموزان در معرض خطر اختلال یادگیری خاص در دوره پیش از دبستانمینا فرج پورپرویز شریفی درآمدیاسمعیل زارعی زوارکی(تنظیم نشده)
تاثیر بازی وار سازی آموزشی بر یادگیری مفهوم عدد،محاسبه اعداد و اندازه گیری در دانش آموزان پایه دوم دارای اختلال ریاضیمحمدحسین رحمانیمحمدباقر حسنوندمحسن روشنیان رامین(تنظیم نشده)