محمدرضا نیلی احمدآبادی
فعالیتها
-
طراحی و اعتباریابی الگوی داربست سازی پویا در آموزش ضمن خدمت مبتنی بر وب معلمان
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی آموزش تفکر طراحی و ارزشیابی آن بر عملکرد دانش جویان تکنولوژی آموزشی
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی محیط یادگیری غنی شده و بررسی تاثیر آن بر مهارت حل مسئله دانش آموزان متوسطه مدارس استعداد درخشان
-استاد راهنما
-
اثربخشی یادگیری سازنده گرا در آموزش مجازی برخود تنظیمی دانش آموزان پایه پنجم شهر ایذه
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی مبتنی بر مطالعات علوم اعصاب با استفاده از بازی وارسازی و تعیین اثربخشی آن بر توانمندسازی روانشناختی مدیران میانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی محیط یادگیری
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه کنترل ارزش هیجان های پیشرفت و تاثیر آن بر یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت تحصیلی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی چارچوب عوامل قابلیت استفاده به منظور بهبود یادگیری دانشجویان در سامانه ی مودل
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری الکترونیکی تلفیقی و تاثیر آن بر عملکرد و درگیری تحصیلی دانشجویان دانشکده فرهنگیان استان همدان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد ارتباط گرایی جهت افزایش سواد مالی دانشجو- معلمان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی یادگیری سیار و ارزشیابی تاثیر آن بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی یادگیری معکوس و تعیین تاثیر آن بر تفکر انتقادی و یادگیری دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم
-استاد راهنما
-
طراحی و تولید بسته آموزشی درس علوم و تاثیر آن بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پنجم ابتدایی منطقه ۱۴ شهرتهران
-استاد راهنما
-
طراحی و عتبار یابی الگوی یادگیری الکترونیکی برای دانش اموزان دبستانی دارای بیماری های مزمن بستری در بیمارستان و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی الگوی تربیت فناورانه برنامه درسی کار و فناوری دوره اول متوسطه
-استاد راهنما
-
تدوین الگوی طراحی و تولید فیلم مستند آموزشی مبتنی بر هویت فرهنگی و بررسی تاثیر آن بر آگاهی و علاقه به میراث فرهنگی در دانش آموزان دختر پایه دهم رشته تجربی منطقه ۱۵ شهر تهران
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی محیط یادگیری شخصی سازی شده و هوشمند و تاثیر آن بر درگیری تحصیلی، خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان
-استاد راهنما
-
تاثیر بازی وارساززی اموزشی بر خواندن و نوشتن نشانه های دارای دشواری اموزشی در زبان فارسی پایه اول
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری سیار و تاثیر آن بر انگیزش پیشرفت تحصیل، یادگیری و رضایت تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری مبتنی بر محیط های یادگیری سیار و تاثیر آن بر عملکرد معلمان آموزش ویژه
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی سنجش بر خط مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی و تعیین انطباق آن با اهداف یادگیری طبقه بندی فینک
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی منتورینگ الکترونیکی به منظور بهبود عملکرد کارکنان آموزش شرکت ملی نفت ایران
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه کاپور و اثربخشی آن بر حل مسئله دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی
-استاد راهنما
-
آسیب شناسی راهبردهای سنجش کلاسی آنلاین در دوران کرونا در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان دوره ی اول ابتدایی شهرستان تنکابن
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی مدل آموزشی برای دانشگاه علامه طباطبایی در شرایط بحرانی همچون کرونا و پیامدهای آن در پسا کرونا
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی و راهنمای معلم مربوط، براساس مهارت های فرایند علمی و ارائه راهکارهای کاربردی برای تقویت مهارت ها
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای تفاسیر مرتبط با قصص قرآن جهت تدوین روش تدریس مبتنی بر قصه گویی و اعتباریابی آن از سوی صاحبنظران
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی محیط یادگیری به منظور بهبود عملکرد کار آموزان با توجه به چالش های آموزش بالینی رشته مامایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی محیط یادگیری الکترونیکی مبتنی بر بازی وارسازی درس هنر و بررسی اثربخشی آن بر خلاقیت دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی یادگیری سیار و ارزشیابی تاثیر آن بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوا در محیط واقعیت افزوده و تاثیر آن بر بارشناختی و پیشرفت تحصیلی
-استاد راهنما
-
طراحی مدل آینده نگاری بهبود آموزش الکترونیکی در دوره ابتدایی با رویکرد برنامه ریزی سناریو مبنا و پویایی سیستم
-استاد راهنما
-
اثربخشی مدارس هوشمند مقطع ابتدایی با توجه به شیوه نامههوشمندسازی مدارس
-استاد راهنما
-
ارزشیابی قابلیت استفاده اپلیکیشن شاد در یادگیری سیار
-استاد راهنما
-
بررسی اثربخشی طرح درس پویا با استفاده از هوش مصنوعی بر اساس الگو گانیه و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر آموزش موزه ای مبنی بر نمایش و داستان بر تفکر کارآفرینی دانش آموزان دختر ششم ابتدایی شهر تهران
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش کارآفرینی مبتنی بر فناوری برای مربیان
-استاد مشاور
-
طراحی و تاثی یادگیری خرد بر مفهوم آموزی و خلاقیت در دانش آموزان پایه پنجم شهر رشت در درس ریاضی
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی بازی آموزشی منطبق با سبک بازی کاوشگری و بررسی تاثیر آن بر یادگیری و یادداری دانش آموزان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی زیبایی شناسی یادگیری الکترونیکی با تاکید بر تجربه کاربری و حس حضور
-استاد مشاور
-
بررسی توانمندی معلمان دوره ابتدایی در استفاده از ابزارها و روش های آموزش سیار بمنظور ارائه راهنمایی کاربردی در شبکه اجتماعی دانش آموزان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی مدل محیط یادگیری چند رسانه ای سیا روتاثیر آن بر یادگیری و انتقال یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی مدل آموزشی برای به کارگیری فناوری در برنامه فلسفی برای کودکان و تاثیر آن بر تفکر انتقادی در دانش آموزان با استعداد دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی محیط اجتماع یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی و تاثیر آن بر یادگیری مهارت های زندگی و ارتقای سلامت روان دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی درس قرآن مبتنی بر بازی وارسازی با تاکید بر داستان اجتماعی و اثربخشی آن بر خودکارآمدی تحصیلی، کارکردهای اجرایی و روخوانی قرآن دانش آموزان
-استاد مشاور
-
تاثیر راهبرد یادگیری مبتنی بر پروژه الکترونیکی بر کارکردهای اجرایی دانش¬آموزان پایه¬ی پنجم ابتدایی در درس علوم
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر استفاده از پادکست آموزشی بر بهبود مهارت های شنیداری دانش آموزان دختر دارای اختلال یادگیری خاص دوره اول ابتدایی شهر تهران
-استاد مشاور
-
کاوشگرانه درس علوم با فناوری سیار تاثیر تلفیق آموزش
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری مبتنی بر تربیت فناورانه و تاثیر آن بر سواد رسانه ای و اطلاعاتی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری مسئله محور مبتنی بر استیم و تاثیر آن بر یادگیری و حس حضضور اجتماعی دانش آموزان با استعداد دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی یادگیری سیار بر رویکرد اتیسم و تاثیر ان بر یادگیری درس ریاضی دانش اموزان
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی از منظر انطباق با نیازهای یادگیری و مهارت های فناوری دانش آموزان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش سواد رسانه ای و تاثیر آن بر مهارت های تفکر نقادانه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی انطباق پذیر بازی محور در محیط یادگیری سیار و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه دوم با اختلال یادگیریر ریای
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری محصیط یادگیری الکترونیکی مبتنی بر یادگیری سازگار با مغز و تعیین اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی در دانش آموزان
-استاد داور
-
تاثیر بازی وارسازی بر عملکرد و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی شهرستان بناب
-استاد داور
-
تاثیر یادگیری معکوس بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان چند پایه دوره دوم ابتدایی شهرستان خمین در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش موسیقی مبتنی بر یادگیری سیار و تاثیر آن بر دانش موسیقایی و مهارت نوازندگی دانش آموزان با هوش دوره اول متوسطه
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی برنامه یادگیری با ابهره گیری از هوش مصنوعی و بررسی اثربخشی آن بر مهارت حل مسئله دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی
-استاد داور