فاطمه یاوری گهر
فعالیتها
-
بررسی
-استاد راهنما
-
عوامل کلیدی موفقیت گردشگری الکترونیکی بین المللی در ایران
-استاد راهنما
-
بررسی
-استاد راهنما
-
عوامل موثر برپذیرش تکنولوزی و اثرات آنها بر قصد خرید در سیستم توزیع همه کاناله
-استاد راهنما
-
مدل فرهنگ ایمن غذا در هتل : متمرکز بر سیستم تولید مواد غذایی در هتل های ۴ و ۵ ستاره سوریه
-استاد راهنما
-
عوامل موثر بر تعداد لایکها و کامنت ها در پست های صفحه اینستاگرام (مورد مطالعه شهرکک سلامت اصفهان
-استاد راهنما
-
شناسایی و اولویت بندی ابعاد سامانه آنلاین گردشگری سلامت
-استاد راهنما
-
تاثیر اینستاگرام بر انگیزه های لذت جویانه سفر
-استاد راهنما
-
گردشگری خلاق و تاثیر آن بر کارآفرینی شهرستان تفرش
-استاد راهنما
-
بررسی عوامل موثر بر خرید های آنلاین لذت جویانه و فایده باور کالاها و خدمات گردشگری
-استاد راهنما
-
تاثیر فمورتایزینگ بر معنی سازی مقصد
-استاد راهنما
-
عوامل موثر برتمایل به سفر گردشگران دردوران پسا کرونا در شهر تهران
-استاد راهنما
-
شناسایی ترجیحات مشتریان درخرید بلیط هواپیما با در نظر گرفتن ویژگی های جمعیت شناختی مورد مطالعه: پلتفرم سفر مارکت
-استاد راهنما
-
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بررقابت پذیری گردشگری دردوران پساکرونا
-استاد راهنما
-
تجربه ماندگار گردشگری از طریق بازی وارسازی، مورد مطالعه: مجموعه سعدآباد
-استاد راهنما
-
رابطه قدرت به ستوه آوری کودکان در تصمیم گیری خرید خانواده(مورد مطالعه: رستوران های رباتیک شهر تهران)
-استاد راهنما
-
رابطه خودپنداره گردشگران و شرکت در رویدادهای محلی جشنواره زعفران (مورد مطالعه: شهرستان تربیت حیدریه)
-استاد راهنما
-
بررسی عملکرد وبسایتهای اجاره اقامتگاه های گردشگری مبتنی بر ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو
-استاد راهنما
-
تاثیر مقاومت در برابر نوآوری بر قصد خرید آنلاین با در نظر گرفتن نفش میانجی اعتماد (مورد مطالعه: مشتریان تور سفرمارکت)
-استاد راهنما
-
تاثیر داستان سرایی بر تجربیات مهمانان در بوتیک هتل ها
-استاد راهنما
-
تاثیر خدمات کانسیرژ (خدمات ویژه) بر درگیری مشتری (مورد مطالعه: هتل های ۴و ۵ ستاره تهران)
-استاد راهنما
-
مدل رفتار مصرف کننده قومیت گرا مبتنی بر ادراک گردشگران داخلی
-استاد راهنما
-
تاثیر ارزش بر نیات رفتاری با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد (مورد مطالعه:گردشگران پزشکی ورودی)
-استاد راهنما
-
تاثیر درگیری مشتری بر شناسایی برند توسط مشتری با در نظر گرفتن نقش شهرت برند ( مورد مطالعه: مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری اصفهان )
-استاد راهنما
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در مدل کسب و کار در ژئوپارک¬ (مورد مطالعه: ژئوپارک پیشنهادی شیرکوه یزد)
-استاد راهنما
-
نقش رسانه های اجتماعی در تمایل خرید گردشگران (مورد مطالعه: صفحات اینستگرام صنایع دستی عنبران)
-استاد راهنما
-
شناسایی عوامل موثر بر داستان سرایی دیجیتال در موزه های ایران (مورد مطالعه: موزه دفاع مقدس، موزه ایران باستان، موزه میراث روستایی)
-استاد راهنما
-
بررسی
-استاد مشاور
-
مدلی برای برندسازی گردشگران ایران
-استاد مشاور
-
مدل منطقه ای توسعه گردشگری با رویکرد مکمل گرایی (مورد مطالعه: استان اردبیل)
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر تمایل به دیدار مجدد از مقصدهای گردشگران ماجراجو در ایران
-استاد مشاور
-
تاثیر
-استاد مشاور
-
شناسایی عوامل موثر بر نابرابری جنسیتی دستمزد در صنعت گردشگری(مورد مطالعه:دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری)
-استاد مشاور
-
نقش طب سنتی در جذب گردشگران سلامت مورد مطالعه شهر مشهد
-استاد مشاور
-
اندازه گیری تاثیر شیوه مدیریت درآمد بر عملکرد مالی هتل (مورد مطالعه مجموعه هتل های ۴ و ۵ ستاره شهر تهران)
-استاد مشاور
-
بررسی کیفیت خدمات پارک موضوعی ژوراستیک پارک تهران براساس مدال تم کوال
-استاد مشاور
-
شناسایی و تحلیل الگوهای کاربردی درحال ظهور هوش مصنوعی در صنعت گردشگری
-استاد مشاور
-
ارزیابی تاثیرپیامدهای کرونا برارتقا شاخص های اچ اس ی در هتل ها
-استاد مشاور
-
عوامل موثربراعتمادپذیری مسافران به اژانسهای مسافرتی برخط در دوران کرونا
-استاد مشاور
-
تاثیر رسانه اجتماعی اینستاگرام برتصویر مقصد با میانجی گری تجربه گردشگری و تبلیغات الکترونیکی دهان به دهان (مورد مطالعه شهر یزد )
-استاد مشاور
-
عوامل موثر برپذیرش شهر هوشمند
-استاد مشاور
-
چارچوب توسعه گردشگری سالمندان در ایران
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر تجربه گردشگران از بازی های فراگیر و نحوه درگیر شدن آنها با مکان
-استاد مشاور
-
الگوی جانشین پروری مدیران در صنعت هتلداری ایران مورد مطالعه: هتل های ۴و ۵ ستاره تهران
-استاد مشاور
-
مدل اکوسیستم کارآفرینی صنعت مهمان نوازی ( مورد مطالعه: شهرستان بندرانزلی)
-استاد مشاور
-
تاثیر تجربه مشتری بر وفاداری به برندوتبلیغات دهان به دهان در صنعت هتل داری(مورد مطالعه : هتل های ۵ ستاره تهران "
-استاد مشاور
-
نقش رسانه های اجتماعی در بی میلی گردشگران به گردشگری کم شتاب
-استاد مشاور
-
الگوی توسعه مقصدهای گردشگری طبیعت درمانی (مطالعه موردی: استان اردبیل)
-استاد مشاور
-
مدل رفتار گردشگران خوراک در ایران
-استاد مشاور
-
تأثیر شایستگی های فناوری اطلاعات و سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در عملکرد زنجیره تأمین گردشگری
-استاد مشاور
-
مدل تعالی عمکلرد در صنعت هتلداری ایران
-استاد مشاور
-
مدل بهبود عملکرد راهنمایان گردشگری _مورد مطالعه: شهر تهران
-استاد مشاور
-
نقش زبان انگیزه دهنده بر رابطه سبک رهبری و دلبستگی شغلی در دفاتر خدمات مسافرتی تهران
-استاد مشاور
-
تحلیل راهبردی توسعه گردشگری عرفانی (مورد مطالعه: استان فارس)
-استاد مشاور
-
بازطراحی آینده نگارانه ی فرآیند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تاکید بر رویکرد کارآفرینی
-استاد مشاور
-
رابطه بین تجربه بازدید از سایت های گردشگری سیاه با قصد بازدید مجدد از آنها(با توجه به نقش متغییرهای هنجار ذهنی،نگرش و رضایت) مورد مطالعه: موزه عبرت تهران
-استاد داور
-
عوامل موثر بر امکان استفاده از خودروهای کاروانی در گردشگری ایران
-استاد داور
-
ارائه مدل گردشگری خلاق در شهر مشهد به عنوان شهر جهانی گوهر سنگها
-استاد داور
-
اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر قصد رفتاری محیط دوستانه طبیعت گردان ( مورد مطالعه: استان اردبیل)
-استاد داور
-
ارائه چارچوبی برای کاربست عقلانیت در نظام برنامه ریزی گردشگری ایران
-استاد داور
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه گردشگری باستان شناختی (مورد مطالعه محوطه سنگ نگاره های تیمره خمین)
-استاد داور
-
تدوین الگوی بکارگیری بازاریابی اجتماعی در توسعه پایدار مقاصد گردشگری
-استاد داور
-
تاثیر اینستاگرام بر تصمیم گیری فرد جهت بازدید از مقصد های گردشگری مطالعه موردی جزیره هرمز
-استاد داور
-
الگوی ادراک زنان فعال در صنعت گردشگری از مفهوم توانمند سازی (مورد مطالعه: زنان شاغل در اقامتگاه های بوم گردی استان کرمان )
-استاد داور
-
بهینه سازی فرایند مدیریت زنجیره تامین تجارت الکترونیک براساس فناوری اینترنت اشیاء
-استاد داور
-
نقش زنان فعال در توسعه ی صنایع دستی سیستان و بلوچستان مطالعه موردی: شهرستان ایرانشهر
-استاد داور
-
تاثیر بازاریابی خودکار بر عملکرد سازمان های گردشگری ایران ( مورد مطالعه: شرکت های پلتفرمی یوتوپین و فلایتیو
-استاد داور
-
شناسایی چالش های ارزیابی و درجه بندی اقامتگاه های سنتی از دید مدیران اقامتگاه های سنتی : (مورد مطالعه: اقامتگاه های سنتی کاشان
-استاد داور
-
الگوی مدیریت پروژه گردشگری با رویکرد توسعه پایدار
-استاد داور
-
تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد هتل ها و وفاداری به مقصد
-استاد داور
-
نگرش سنجی مدیران، هتل های سنتی استان یزد در مورد به کارگیری مدل ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن
-استاد داور
-
مدل ارزیابی اقامتگاه های سنتی با تاکید بر درجه بندی اقامتگاه (مورد مطالعه: شهر کاشان
-استاد داور
-
شناسایی عوامل انگیزشی سفر گردشگران به شهر کرمان
-استاد داور
-
شناسایی ابعاد و بررسی وضعیت رضایت شغلی کارمندان واسط شرکت های عملیاتی بخش گردشگری و نقش عوامل تعدیل کننده، مورد مطالعه: خلبانان شرکت های هواپیمایی ایران
-استاد داور
-
عوامل موثر بر توسعه محصولات فرهنگی در گردشگری: مورد مطالعه سوغاتی های شهر تهران
-استاد داور
-
مدل توسعه اگریتوریسم در میراث کشاورزی شهری، مورد مطالعه:باغشهر بم
-استاد داور
-
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب مسیرهای گردشگری شهری (مورد مطالعه اصفهان)
-استاد داور
-
تحلیل رضایت دفاتر خدمات مسافرتی از تسلط دانشجویان گردشگری به زبان انگلیسی
-استاد داور
-
ارائه الگوی توسعه گردشگری هوشمند بر مبنای ترکیب فناوری های بلاکچین و هوش مصنوعی در ایران
-استاد داور
-
آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی با تمرکز بر زورخانه های شهر قم از دید گردشگران داخلی
-استاد داور