علیرضا حسینی پاکدهی
فعالیتها
-
خشونت سایبری و باز نشر کنشگرانه ی آن در فضای مجازی
-استاد راهنما
-
بازنمایی تبلیغات تلویزیونی محصولات غذایی مطالعه موردی آگهی های تلویزیونی محصولات غذایی در شبکه ۳ سیمای ایران و شبکه ۱ تی آر تی ترکیه
-استاد راهنما
-
بازنمایی خشونت علیه زنان در سینمای ایران(مطالعه موردی فیلم های زیرپوست شهر سگ کشی کاغذ بی خط لیلا و وارونگی
-استاد راهنما
-
چگونگی بهره گیری والدین از کودکان خود در تبلیغات اینستاگرام
-استاد راهنما
-
میزان اعتماد جوانان همدان به رسانه های خبری
-استاد راهنما
-
بازنمایی محصولات و خدمات مرتبط با کودکان در آگهی های بازرگانی شبکه دو صداوسیما جمهوری اسلامی ایران
-استاد راهنما
-
نقش شبکه های اجتماعی در میزان مشارکت اجتماعی دانشجویان افغانستانی در ایران
-استاد راهنما
-
بازنمایی کودکان در آثار سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (مورد مطالعه: آثار دهه ۱۳۶۰ تا ۱۳۹۰)
-استاد راهنما
-
بررسی میزان استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام و میزان مصرف گرایی مورد مطالعه کلیه افراد بالای ۱۸ سال شهر دلیجان
-استاد راهنما
-
بازنمایی کودکان در تبلیغات تجاری ایران و ترکیه بررسی شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه شاو نی وی ترکیه
-استاد راهنما
-
تبیین مشارکت استادان علوم انسانی در برنامه های گفتگو محور تلویزیون ایران
-استاد راهنما
-
بازنمایی کودکان در انیمه های ژاپنی و انیمیشن های والت دیزنی
-استاد راهنما
-
نقش رسانه های ورزشی در بروز فساد در صنعت فوتبال ایران
-استاد راهنما
-
بازنمایی روابط جوانان در سریال های پر مخاطب ایرانی تلویزیونی: تحلیل نشانه شناختی از سرنوشت ۳ و بچه مهندس
-استاد راهنما
-
تبیین میزان سواد رسانه ای والدین و نقش ووالدگری آن ها در عصر ارتباطات (مطالعه موردی والدین ۲۰ - ۴۰ ساله شهر تهران)
-استاد راهنما
-
مسائل اقتصادی روزنامه های سراسری ایران از دیدگاه مدیران انها
-استاد راهنما
-
بازنمایی مهاجرت در فیلم های سینمایی بعد از انقلاب اسلامی
-استاد راهنما
-
تبلیغات بازرگانی تلویزیونی و نقش ان در شکل دادن به علایق نوجوانان روستایی
-استاد راهنما
-
مصرف رسانه ای
-استاد راهنما
-
میزان سواد رسانه ای و نحوه ای مواجهه مخاطبان با پیام های رسانه ای (مورد مطالعه: نوجوانان ۱۲ الی ۱۸ سال شهر تبریز)
-استاد راهنما
-
تتتت
-استاد راهنما
-
بررسی فرهنگ ترس انگیزی در رسانه ها، موردمطالعه بازنمایی گفتمان کرونایی در تیتر های رسانه های ایران
-استاد راهنما
-
تحلیلی نشانه شناختی از تصاویر و متون نوشتاری سنگ نگاره های تخت جمشید
-استاد راهنما
-
چگونگی بازنمایی هویت در پویانمایی های برگزیده جشنواره فیلم فجر
-استاد راهنما
-
چگونگی بازنمایی ارزش های فرهنگی در پویانمایی های ایرانی و والت دیزنی ( مورد مطالعه پویانمایی های دو دهه اخیر)
-استاد راهنما
-
چالش های تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناوری دیجیتال، بررسی تطبیقی تلویزیون ایران تلویزیون ان اچ کی ژاپن و تلویزیون بی بی سی انگلستان
-استاد مشاور
-
طراحی مدل سواد رسانه ای مواجهه با مدل سبک زندگی ترویجی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان
-استاد مشاور
-
ترسیم رفتارها و کنش های ارتباطی کاربران بازی های رایانه ای در گیم نت ها
-استاد مشاور
-
زیست مجازی کودکانو نوجوانان ۱۲تا۱۸ ساله، شبکه سازی، هویت یابی و یادگیری در اینستاگرام
-استاد مشاور
-
بررسی تطبیقی سواد رسانه ای دانش آموزان دوره متوسطه دبیرستانهای شهر قزوین
-استاد مشاور
-
ابعاد و پیامدهای همرسانی فرزندپروری در اینستاگرام مورد مطالعه، والدین کودکان ۸ساله و کمتر
-استاد مشاور
-
راهبردهای تبلیغ در دو استارتاپ اسنپ و آپ
-استاد مشاور
-
میزان سواد رسانه ای ونقش آن در مقابله با آسیب های روانی و جسمانی در بحران کرونا: مطالعه موردی بررسی رفتار ارتباطی کاربران اینستاگرام
-استاد مشاور
-
بازنمایی خشونت در شبکه های اجتماعی مطالعه موردی اظهار نظرهای دنبال کنندگان صفحه ی پرطرفدار ورزش فوتبال در شبکه های اجتماعی اینستاگرام
-استاد مشاور
-
تحلیل نشانه شناختی تصاویر رویداد المپیک ۲۰۲۰در رسانه های اجتماعی
-استاد مشاور
-
بازنمایی فرودستان و تحول آن در سریال های شاخص تلویزیونی چهار دهه ی پس از انقلاب اسلامی
-استاد مشاور
-
نوجوانان و هویت یابی، خرده فرهنگ دیجیتالی هواخواهی
-استاد مشاور
-
تحلیل شبکه اجتماعی اینستاگرام ؛کنش گری آنلاین هشتگ گردی مطالعه موردی کنش گری مخاطبان درباره لایحه عفاف و حجاب
-استاد مشاور
-
مطالعه محتوای ساختار پیام های بهداشتی تصویری تولید شده در خصوص ویروس کوید ۱۹ توسط نهاد های اجرایی و خبری داخلی و سازمان جهانی بهداشت
-استاد داور
-
بازنمایی هویت های جنسی در وبسایت های خبری بین المللی فارسی زبان:مطالعه وبسایت های بی بی سی، ایران اینترنشنال، یورونیوز و دویچه وله
-استاد داور
-
نقش آموزش دانشگاهی در اشتغال دانش آموختگان روابط عمومی(بررسی دیدگاه شاغلان حوزه روابط عمومی دولتی)
-استاد داور
-
مطالعه استراتژی های تبلیغاتی و ارتباطی کسب و کارهای موفق آنلاین (مطالعه موردی شرکت های کوچک و متوسط در ایران)
-استاد داور
-
مطالعه تطبیقی الگوهای ارتباطی در برنامه های توسعه ایران
-استاد داور
-
شناسایی و ترسیم ابراز هیجان کاربران ایرانی در شکل گیری دو قطبی های سیاسی و اجتماعی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی و توئیتر)
-استاد داور