سارا کشکر
فعالیتها
-
الگوی معماری منابع انسانی در مدیریت داوطلبان رویدادهای ورزش دانشگاهی
-استاد راهنما
-
نقش نامگذاری و طراحی لوگوی اماکن ورزشی بر برندسازی و جذب مشتری با تاکید بر الگوی ایرانی -اسلامی
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی بازاریابی مبتنی بر واقعیت مجازی در صنعت ورزش کشور
-استاد راهنما
-
آینده نگاری آموزش تربیت بدنی در آموزش و پرورش ایران در افق ۱۴۳۰
-استاد راهنما
-
تدوین الگوی جریان سازی رسانه های اجتماعی در ورزش ایران
-استاد راهنما
-
مقایسه نقش سریالهای تلوزیونی پرمخاطب ایران و ترکیه در ترویج جلوه های ورزشی در کشور
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی مدیریت اتلاف آموزشی در اثر بخشی نظام آموزش تربیت بدنی علوم ورزشی ایران
-استاد راهنما
-
نقش بهره برداری از منابع انرژی تجدید پذیر بر بازار یابی سبز و توسعه پایدار در استادیوم ها ی فوتبال منتخب ایران
-استاد راهنما
-
آینده نگاری نظام آموزش عالی علوم ورزشی در ایران
-استاد راهنما
-
نقش بحران کرونا بر تغییرعناصر آمیخته بازاریابی در سازمان های ورزشی ایران
-استاد راهنما
-
موانع جذب حامیان مالی در باشگاهای فوتبال رده جوانان استان تهران
-استاد راهنما
-
مقایسه ویژگی های باشگاه های ورزشی بدنسازی مطلوب بانوان ایران و کشورهای منتخب
-استاد راهنما
-
آسیب شناسی حذف درس زبان تخصصی از سرفصل دروس گرایش های علوم ورزشی
-استاد راهنما
-
نقش رسانه های ملی در فرهنگسازی رفتار تماشاگران فوتبال
-استاد راهنما
-
«الگوی کنترل تبعیض سنی سالمندان ایران در ورزش»
-استاد راهنما
-
رابطه سکوت سازمانی با عملکرد بانوان ورزشکار لیگ برتر ووشو کشور
-استاد راهنما
-
مدل آمیخته ترویج در بازار یابی ورزشی مبتنی بر فرهنگ ایران
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای سیاستها و قوانین ورزش افراد تراجنسیتی در سازمان های بین المللی منتخب
-استاد راهنما
-
مطالعه تطبیقی شیوه های بازاریابی در ورزش ایران و کشور های منتخب و ارائه الگوی بومی
-استاد راهنما
-
رابطه آگاهی دبیران ورزش از مسولیت های حقوقی و مدیریت بحران در زمان بروز حوادث ورزشی
-استاد راهنما
-
تحلیل تطبیقی محتوای سیاست ها قوانین و تولیدات ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و کشور های اسلامی منتخب
-استاد راهنما
-
چالشهای بازار یابی ، جذب و وفاداری مشتریان مراکز آب درمانی شهر مشهد
-استاد راهنما
-
نقش بازاریابی اجتماعی بر توسعه پایدار فوتبال
-استاد راهنما
-
بهبود فرایند گردشگری ورزشی با مدل مدیریت زنجیره تامین با نگرش فرهنگی در ایران
-استاد راهنما
-
نقش تناسب اندام و ورزش بر شانس انتخاب کاندیدا های ریاست جمهوری در ایران
-استاد راهنما
-
نقش فرهنگ بدن زنان ورزشکار مشهور بر نگرش و گرایش دختران به ورزش
-استاد راهنما
-
نقش تلنگر بر جایگزینی کاربرد پله ثابت بجای پله برقی دربین مسافران متروی تهران
-استاد راهنما
-
نقش ویژگی های جغرافیایی استان ها بر توسعه ی گردشگری ورزشی در ایران
-استاد راهنما
-
نقش فنگشوئی بر درآمدزایی و ارتباطات اجتماعی باشگاه های ورزشی بانوان
-استاد راهنما
-
نقش بازاریابی فرهنگی در مدیریت فرهنگی در مدیریت نگرانی های مادرانه و ارتقای مشارکت فرزندان در ورزش
-استاد راهنما
-
ارتباط برندسازی با درامد زایی و کیفیت شغلی معلمان ورزش کرمانشاه
-استاد راهنما
-
" مطالعه تطبیقی برابری جنسیتی در ورزش کشورهای اسلامی و غیر اسلامی "
-استاد راهنما
-
نقش کارتون ها بر الگوپذیری و تمایل کودکان به فعالیت بدنی و ورزش
-استاد راهنما
-
مقایسه شیوه های بازاریابی باشگاههای فوتبال پرطرفدارایران و جهان در اینستاگرام
-استاد راهنما
-
فرصت ها و چالش های کوهپیمایی و پیاده روی گیاهی به عنوان کسب و کار نوین در گردشگری ورزشی شهرستان رزن
-استاد راهنما
-
الگوی بومی بازاریابی اجتماعی زنان ورزشکار در ایران
-استاد راهنما
-
تهدیدها و فرصت های استعدادیابی ورزش قهرمانی در مدارس ایران
-استاد راهنما
-
نقش ارزشهای فرهنگی و مدیرتیت بدن
-استاد راهنما
-
نقش برجسته سازی رسانه ای نخبگان ورزش زنان بر نگرش اجتماعی و اثرگذاری تبلیغات تجاری
-استاد راهنما
-
تعیین مولفه هاو میزان اعتماد عمومی نسبت به مدیریت ورزش کشور و ارائه راهکار های ارتقای آن در ورزش ایران
-استاد راهنما
-
پیامدهای انتخاب ورزشکاران نخبه در مسند ریاست فدراسیون فوتبال ج.ا. .ا .
-استاد راهنما
-
نقش ژئومارکتینگ در ارزش آفرینی و جذب مشتری اماکن ورزشی شهر تهران
-استاد راهنما
-
برنامه راهبردی انجمن پاراشنای فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین ایران
-استاد راهنما
-
نقش بازاریابی میوه انار از طریق ورزش بر برندسازی شهر ساوه
-استاد راهنما
-
نقش تبلیغات بر جذب مشتری در ورزش معلولین شهر همدان بر اساس الگوی داگمار
-استاد راهنما
-
نقش سیاست های زیست محیطی بر برندسازی اماکن ورزشی
-استاد راهنما
-
نقش پایگاه های بسیج در بازاریابی ورزش ایران
-استاد راهنما
-
طراحی مدل نقش ورزش در ابعاد توسعه کشور
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی مدیریت استعداد در فوتبال جمهوری اسلامی ایران
-استاد مشاور
-
مدل رفتار اخلاقی در ورزش کشور
-استاد مشاور
-
طراحی مدل حمایت مالی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران
-استاد مشاور
-
مدل نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی
-استاد مشاور
-
تدوین مدل توسعه گردشگری ورزشی سالمندان ایران
-استاد مشاور
-
طراحی مدلی برای توسعه یافتگی ورزش استان فارس با رویکرد توسعه انسانی
-استاد مشاور
-
چالش های پیش روی کار آفرینی ورزشی کوچک مقیاس در باشگاه های استان چهار محال و بختیاری"
-استاد مشاور
-
تدوین الگوی عوامل بروز سقف شیشه ای در مدیریت ورزش زنان
-استاد مشاور
-
کاربرد بستر فنآوری(تکنولوژی) محور جهت آموزش مهارت نوشتاری خود تنظیم در چکیده نویسی مقالات تحقیقی دربافت انگلیسی .....
-استاد مشاور
-
مدل اثر بخشی تبلیغات اینفلوئنسرها در صنعت ورزش ایران
-استاد مشاور
-
تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم
-استاد مشاور
-
چالش های برند سازی شخصی ورزشکاران نخبه فدراسیون تیراندازی باکمان
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی داوری فوتبال حرفه ای در ایران و کشورهای جهان
-استاد مشاور
-
« مطالعه تطبیقی توسعه والیبال ایران با کشور های منتخب و ارائه الگوی بومی»
-استاد مشاور
-
شنا سایی چالش های ورزش بانوان در خانه و ارائه راهکارها برای توسعه ورزش در خانه (در منطقه ۱۴ تهران)
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی نمادهای ورزشی شهری در ایران و کشورهای منتخب
-استاد مشاور
-
«الگوی فقر زدایی از طریق ورزش در ایران»
-استاد مشاور
-
" طراحی مدل منتورینگ در جهت مدیریت مسیر شغلی دبیران تربیت بدنی آموزش و پرورش "
-استاد مشاور
-
نقش تکنیک های بازاریابی در توس عه فعالیت بدنی اوقات فراغت در تهران
-استاد مشاور
-
نقش ورزش در جامعه پذیری مهاجران زن افغان در ایران
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی آموزش مجازی تربیت بدنی در مدارس ابتداییی ایران و کشور های منتخب در پاندمی کرونا
-استاد مشاور
-
شناسائی نیازهای مبتنی بر فرهنگ ایرانی – اسلامی باشگاه های ورزشی بانوان ایران
-استاد مشاور
-
نقش دولت و سازمانهای خصوصی ورزشی در توسعه ورزش زنان ایران
-استاد مشاور
-
تاثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه های بدنسازی شهر شیراز بر وفاداری مشتریان و بهبود هویت برند باشگاه
-استاد مشاور
-
نقش عوامل انگیزشی- بهداشتی مشارکت دانش آموزان در فعالیت های ورزشی مدارس شهر قزوین
-استاد مشاور
-
مقایسه نحوه آموزش مجازی دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشگاه های منتخب کشور در دوره همه گیری کرونا
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه ریزی راهبردی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران
-استاد مشاور
-
تبیین و طراحی مدل عوامل موثر بر سلامتی و رفاه در اماکن ورزشی
-استاد مشاور
-
تدوین راهبردهای توسعه ی بازاریابی در فدراسیون تیراندازی
-استاد مشاور
-
رابطه مدیریت منابع انسانی سبز با توسعه زیست محیطی در سازمان های ورزشی
-استاد مشاور
-
نقش بازی ها و اسباب بازی های کودکی در سبک زندگی فعال بزرگسالی
-استاد مشاور
-
ارتباط مهارت های هفتگانه کوانتومی با نوآوری آموزشی در اساتید علوم ورزشی با نقش میانجی تعهد سازمانی
-استاد مشاور
-
راهکارهای ترویج رسانه ای ورزش معلولین در ایران
-استاد مشاور
-
آسیب شناسی سرفصل های درسی کارشناسی ارشد علوم ورزشی
-استاد مشاور
-
اثرات حاد مکمل عصاره انار روی شاخص های عملکردی و آنتی اکسیدانی در ورزشکاران نخبه تکواندو
-استاد مشاور
-
نقش بازاریابی اجتماعی در گردشگری ورزشی مبتنی بر کوهنوردی
-استاد مشاور
-
شیوه های بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی استان تهران
-استاد مشاور
-
نقش فرهنگ بر توسعه ورزش های الکترونیک به مثابه کالای فرهنگی – ورزشی ایرانی
-استاد مشاور
-
«ارائه راهکارهای مطلوب برای توسعه خدمات ورزشی در مراکز گردشگری شهر شیراز »
-استاد مشاور
-
نقش بازار یابی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در بهبود شرایط اقتصادی لیگ برتر کاراته ایران
-استاد مشاور
-
چالش ها و راهکارهای همگانی سازی ورزش کشتی در استان مازندران
-استاد مشاور
-
جامعه شبکه ای و میدان های اجتماعی: نقش کنشگران مجازی در تحولات میدان اجتماعی فوتبال
-استاد مشاور
-
تاثیر مدیریت استعداد بر حکمرانی خوب با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در فدراسیون های ورزشی
-استاد مشاور
-
مقایسه محتوای کتاب راهنمای معلم درس تربیت بدنی در ایران و کشورهای منتخب
-استاد مشاور
-
استراتژی بازاریابی مطلوب در فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران.
-استاد مشاور
-
"طراحی مدل جامع مکان یابی فضاهای ورزشی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره MCDM در سیستم اطلاعات جغرافیا یGISD "
-استاد داور
-
تدوین الگوی صحه گذاری سیاسی ورزشکاران در ایران
-استاد داور
-
مدل چند سطحی شمولیت اجتماعی در فعالیت بدنی
-استاد داور
-
رابطه میزان درآمدزایی با وضعیت ایمنی و بهداشت اماکن سرپوشیده ورزشی اداره ورزش و جوانان استان کهکیلویه و بویراحمد
-استاد داور
-
مطالعه تطبیقی توسعه اسکی آلپاین در ایران با کشورهای منتخب و ارائه الگو
-استاد داور
-
نقش رسانه ها در ترویج سوت زنی سازمان های ورز شی
-استاد داور
-
شناسایی موانع و راهکارهای توسعه اماکن ورزشی فدراسیون قایقرانی ایران
-استاد داور
-
«الگوی پیاده سازی سر فصل های بیانیه گام دوم انقلاب در تربیت بدنی و ورزش ج.ا.ایران »
-استاد داور
-
رابطه کیفیت خدمات الکترونیک با رضامت مندی مشتریان و میانجی زیبا شناختی با باشگاه های ورزشی شهر تهران
-استاد داور
-
مقایسه نقش مربیان ورزشی و مدیران سازمانهای غیر ورزشی در بهینه سازی عملکرد سازمانی
-استاد داور
-
نقش رسانه ها در مدیریت رفتار تماشاگران فوتبال
-استاد داور
-
میزان بهره برداری از شاخص های فضای قابل دفاع ورزشی دربوستتان های شهر تهران
-استاد داور
-
تدوین برنامه راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با استفاده از swot
-استاد داور
-
نقش مدیریت منابع انسانی سبز بر توسعه پایدار در اماکن ورزشی
-استاد داور
-
«الگوی شبکه سازی راهبردی ارتباطات بین المللی در ورزش جمهوری اسلامی ایران»
-استاد داور
-
نقش کیفیت خدمات اماکن ورزشی در توسعه ورزش بانوان شهر تهران
-استاد داور
-
رابطه بهرمندی از امکانات و تجهیزات ورزشی با کیفیت زندگی معلولین استان یزد
-استاد داور
-
نحوه بهره برداری از بازی های بومی محلی در توسعه ورزش همگانی استان چهارمحال بختیاری
-استاد داور
-
عوامل موثر بر توسعه ورزش های الکترونیک در بین دانشجویان علوم ورزشی
-استاد داور
-
ارتباط تمایل و بالندگی سازمانی با نوآوری فناورنه ی معلمان تربیت بدنی و ورزش
-استاد داور
-
تدوین برنامه ی راهبردی توسعه ی ورزش همگانی سالمندان در شهر تهران
-استاد داور
-
تدوین شاخص های انتخاب روسای هیئت های تکواندو با رویکرد مدیریت استعداد
-استاد داور