هادی خانیکی
فعالیتها
-
ارزیابی و تحلیل استراتژی های ارتباطات سلامت شهری شهرداری تهران
-استاد راهنما
-
تحول نقش و کارکردهای روزنامه نگاری علم در مواجهه با رسانه های نوین
-استاد راهنما
-
سیاست جامعه و فرهنگ در عصر پساحقیقت (تحلیل محتوای کیفی و تحلیل شبکه ی اخبار جعلی مربوط به ایران دربهار ۱۴۰۰
-استاد راهنما
-
تحول عکاسی خبری در ایران مطالعه تاریخی اثر پیشرفت های فناورانه بر کاربرد عکس در رسانه ها
-استاد راهنما
-
میزان آشنایی با مدیران و روزنامه نگاران محلی استان خوزستان با مولفه های اساسی سودآب مطالعه موردی سیلاب ۹۸ در خوزستان
-استاد راهنما
-
مطالعه رابطه سبک مصرف شبکه اجتماعی اینستاگرام با امید اجتماعی در میان دانشجویان
-استاد راهنما
-
فمنیسم شبکه ای شده مطالعه رابطه ی میان کمپین های فمینیستی و آگاهی جنسیتی کاربران زن در توئیتر فارسی
-استاد راهنما
-
اجتماعات شیعی و رسانه های نوین، مردم نگاری زی طلبگی در مواجهه با رسانه های نوین(مطالعه اجتماع طلبه های حوزه های علمیه قم
-استاد راهنما
-
زیست مجازی کودکانو نوجوانان ۱۲تا۱۸ ساله، شبکه سازی، هویت یابی و یادگیری در اینستاگرام
-استاد راهنما
-
تحولات پلت فرم های برخط در ایران پس از همه گیری کرونا؛ مطالعه بررسی اثرگذاری همه گیری کرونا بر اکو سیستمی پلت فرم های ایران
-استاد راهنما
-
ساز و کارهای تولید، توزیع و تشخیص اخبار جعلی در شبکه های اجتماعی مجازی، تحلیل داده حذف شده کاربران توییتر به ایران از مهر ۱۳۹۷ تا خرداد ۱۳۹۸
-استاد راهنما
-
تحلیل نشانه - معناشناختی بدنمندی در کاربران ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد راهنما
-
شبکه های اجتماعی و تحول ارتباطات سلامت، مطالعه موردی نحوه مقابله با پدیده اینفودمیک در فرایند شیوع کرونااز دیدگاه صاحبنظران ارتباطات سلامت
-استاد راهنما
-
تدوین سیاست های پابرجا در حوزه فضای کودک و نوجوان در ایران
-استاد راهنما
-
نقش گفتگو در ارتباطات میان فرهنگی مطالعه موردی بررسی آثار اندیشه و تجربه امام موسی صدر درجامعه لبنان
-استاد راهنما
-
نقش هوش مصنوعی در آینده زیست بومی ارتباطی ایران ( سناریوهای افق ۱۴۰ از منظر مدیران شرکت های خلاق رسانه
-استاد راهنما
-
رابطه بهره مندی از اینترنت و هویت اجتماعی زنان
-استاد راهنما
-
ارتباطات علم و فناوری در فضای مجازی مطالعه موردی دانشگاه های ام آی تی،برکلی،استنفورد و صنعتی شریف
-استاد راهنما
-
مطالعه محتوای ساختار پیام های بهداشتی تصویری تولید شده در خصوص ویروس کوید ۱۹ توسط نهاد های اجرایی و خبری داخلی و سازمان جهانی بهداشت
-استاد راهنما
-
اعتماد رسانه ای شده علم و فناوری در ایران، مکانیزم اعتماد به علم و فناوری درشبکه کنشگران نجوم و فناوری فضایی
-استاد راهنما
-
بازاریابی اجتماعی در شبکه های اجتماعی و ارتباطات توسعه ای تحلیل طراحی کمپین های بازاریابی اجتماعی در شبکه های اجتماعی فارسی زبان
-استاد راهنما
-
کارکرد ادبیات در برنامه های گفتگو محور تلویزیونی با تمرکز بر مقایسه تطبیقی برنامه اوپرا شو آمریکا وماه عسل در ایران
-استاد راهنما
-
ارزیابی و بررسی علل رضایت یا عدم رضایت خوانندگان از مطبوعات مطالعه موردی ارزیابی میزان رضایت استادان و دانشجویان رشته ارتباطات و روزنامه نگاری
-استاد راهنما
-
چگونگی مواجهه جامعه ایرانی در استار تاپ ها و نقش تلفن های همراه هوشمند در گسترش آنها
-استاد راهنما
-
تصویر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
-استاد راهنما
-
گروه های فرودست، ارتباطات استیگماو میانجیگری رسانه ای، مورد مطالعه، کارتن خوابهای شهر تهران
-استاد راهنما
-
نقش استفاده
-استاد راهنما
-
ژورنالیسم سلامت در دوران همه گیری کووید ۱۹
-استاد راهنما
-
مطالعه ظرفیت های گفتگوی کلا ب هـاوسو نسـبت آنبـاحوزه عمومی در ایران
-استاد راهنما
-
تحول گفتمان در جمهوری اسلامی از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ تا امروز
-استاد راهنما
-
خوانش کاربران از محتوای منفی دینی در شبکه های اجتماعی فیسبوک
-استاد راهنما
-
پوپولیسم
-استاد راهنما
-
مطالعه ارتباطات انسانی
-استاد راهنما
-
جریان های تاریخی مهاجرت سیاسی ایرانیان به خارج، از انقلاب مشروطه تا کنون
-استاد راهنما
-
تحلیل فرا بازنمایی زنانگی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد راهنما
-
رسانه های فساد اقتصادی در ایران
-استاد مشاور
-
قدرت موبایل ژورنالیسم به عنوان رسانه شهروندی تاثیر موبایل بر ۳ رویداد اخیر در پاکستان و ایران
-استاد مشاور
-
بیمارستان به مثابه فضای ارتباطی واکاوی ارتباطات انسانی در فضای بیمارستان های دولتی و خصوصی در ایران
-استاد مشاور
-
کنش نمادین در شبکه های اجتماعی: بازنمایی هویت نوجوانان ایرانی در اینستاگرام
-استاد مشاور
-
فرصت ها و تهدید های شبکه های اجتماعی برای اخبار تلویزیون
-استاد مشاور
-
((بررسی میزان اعتماد سیاسی شهروندان به رسانه های نوین و رسانه های سنتی با مطالعه موردی شهروندان تهرانی))
-استاد مشاور
-
طراحی مدل سواد رسانه ای مواجهه با مدل سبک زندگی ترویجی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان
-استاد مشاور
-
ترسیم رفتارها و کنش های ارتباطی کاربران بازی های رایانه ای در گیم نت ها
-استاد مشاور
-
نقد و بررسی نظریه انتقادی آندروفینبرگ درباره رسانه های نوین با تکیه بر نظریه ادراکات اعتباری علامه طباطبائی
-استاد مشاور
-
سازمانیبحران آب و تنش زادیی کاربرد روزنامه نگاری صلح در شبکه های اجتماعی همه گیرشناسی پیام های خشن و روابط شبکه ای روزنامه نگاران و فعالان محیط زیست در توییتر
-استاد مشاور
-
تبلیغات در شبکه های اجتماعی چالشهای تولید و نشر پیامهای تبلیغاتی در پلتفرم اینستاگرام
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی اپلیکشن های شبکه های اجتماعی با توجه به ویژگی های خانواده های ایرانی
-استاد مشاور
-
بازنمایی شیعه در رسانه های غربی
-استاد مشاور
-
سیاست حافظه در جمهوری اسلامی و دلالتهای آن در فهم جوانان ایرانی از گذشته تاریخی خود
-استاد مشاور
-
نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان اقلیم کردستان عراق
-استاد مشاور
-
نقش رسانه ها در القای ایدئولوژی داعش در کشور سوریه: واکاوی و تحلیل چگونگی القای ایدئولوژی تفکر داعش بر مردم
-استاد مشاور
-
الگوی مصرف محتوای علمی عمومی در رسانه های جدید مورد مطالعه کاربران همیشگی صفحه اینستاگرام مجله آنلاین آوا استار
-استاد مشاور
-
سازوکار اطلاع یابی و ارزیابی اطلاعات در مبتلایان به کرونا در ایران مورد مطالعه بیماران ترخیص شده از بخش های بستری کرونا در شهر تهران
-استاد مشاور
-
بازنمایی سلامت در برنامه های تلویزیون تحلیل محتوای برنامه های گفتگو محور شبکه سلامت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
-استاد مشاور
-
مجازی شدن مناسک دینی و مواجهه دین باوران تحلیل تجربه زیسته کاربران تهرانی از عزاداری حسینی در دوران کرونا
-استاد مشاور
-
شبکه های اجتماعی و بازنمایی دین در دوران کرونا مطالعه بر ساخت کاربران ایرانی اینستاگرام از معنای دیدن در صفحات منتخب
-استاد مشاور
-
شبکه های اجتماعی مجازی و بازنمو حریم خصوصی، تحلیل تجربه های زوج های جوان تبریزی از به اشتراک گذاری رویدادهای خانوادگی اینستاگرام
-استاد مشاور
-
بازنمایی هویت های جنسی در وبسایت های خبری بین المللی فارسی زبان:مطالعه وبسایت های بی بی سی، ایران اینترنشنال، یورونیوز و دویچه وله
-استاد مشاور
-
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی در نهاد روابط عمومی ایران زمینه ها، الزام ها و چالش ها با تاکید بر آراء و نظرات صاحب نظران جامعه شناسان
-استاد مشاور
-
نقش شبکه اجتماعی فیس بوک در هویت اجتماعی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه کابل
-استاد مشاور
-
دگر دیسی فعالیت های دانشجویی در ایران مورد مطالعه دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد مشاور
-
راهبرد های ارتباطی در توسعه جوامع روستایی؛مطالعه نقش فضاهای عمومی و کالبد روستایی در دهستان های شهرستان جیرفت
-استاد مشاور
-
الگوهای امیدآفرینی اجتماعی در فضای مجازی ایرانی با مطالعه موردی اینستاگرام
-استاد مشاور
-
مطالعه کلان روایت رسانه ای از مسیله محیط زیست در ایران، با تمرکز بر کرانه های ساحلی جنوب ایران
-استاد مشاور
-
شبکه توئیتر( فارسی) و فرهنگ دموکراتیک در ایران ( سال های ۱۴۰۱-۱۳۹۶)
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی الگوهای ارتباطی در برنامه های توسعه ایران
-استاد مشاور
-
بررسی تطبیقی سیاست ها و شیوه های تبلیغاتی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس - مطالعه موردی سال ۱۳۶۵
-استاد مشاور
-
مطالعه ابعاد اطلاعات غیرواقعی و پیش بینی اشتراک گذاری آن در کنشگری کاربران رسانه های اجتماعی
-استاد مشاور
-
مطالعه کارزارهای آنلاین جمع آوری امضاء و سیاست گذاری در ایران؛ مورد مطالعه کارزار مخالفت با محدودیت اینترنت بین المللی
-استاد مشاور
-
سازوکار اعتماد به پزشک و رفتار جستجوی اطلاعات در بیماران نوجوان بستری بیمارستان مفید تهران
-استاد مشاور
-
تحلیل بازنمایی مسائل سیاست داخلی ایران در شبکه های بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال؛ مطالعه موردی حوادث آبان و دی ۱۳۹۸ و شهریور ۱۴۰۱
-استاد مشاور
-
اجتماعات شبکه ای مراقبان افراد دارای اختلال اوتیسم در ایران: تجربه زیسته مراقبت کنندگان از شبکه های حمایتی
-استاد مشاور
-
سیاستگذاری تلویزیون در افغانستان بررسی نظام حقوقی و هنجاری شبکه های تلویزیونی
-استاد داور
-
جامعه شبکه ای و میدان های اجتماعی: نقش کنشگران مجازی در تحولات میدان اجتماعی فوتبال
-استاد داور