جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۹ مورد از کل ۹ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
عوامل افزایش برانگیختگی حس همدلی مخاطب با قربانی تجاوز در گزارشات مکتوب رسانه هازهرا میلانیدکتر بهارک محمودی حنارودسارا ابوطالب جولا(تنظیم نشده)
تحلیل رابطه سواد رسانه ای با میزان اعتماد به صفحات خبری اینستاگرام (مطالعه موردی: دانش آموزان متوسطه اول منطقه ۲ قم)محمدرضا وکیلیحمید صالحی(تنظیم نشده)
سنجش تاثیر محرک های ویدیوهای واکنش ارادی اوج گیری حسی (ASMR) بر نقشه پراکنش سیگنال های الکتریکی مغز مخاطباندلارام سلطانیانکامبیز بنی هاشمیمحمدمهدی مولایی(تنظیم نشده)
تبلیغات اینستاگرامی اینفلوئنسرهای گیم و تحلیل مصرف کاربران تهرانی نسل زدرومینا پاکزادمحمدمهدی مولاییقدسی بیات(تنظیم نشده)
نقش هوش مصنوعی در مبارزه با اخبار جعلی؛چالش ها،فرصت ها و راهکارهاسارا کیادربندسریعباس اسدیکاوه بازرگان هرندی(تنظیم نشده)
کاربرد رسانه های اجتماعی توسط کودکان و نوجوانان برای یادگیریمائده عبداللهی قشلاقیمحمدمهدی مولایی, عباس اسدیکاوه بازرگان هرندی, حمید صالحی(تنظیم نشده)
مطالعه تطبیقی روایت های جنایی در رسانه های رسمی و نماپادهاکیمیا منصوریمحمدمهدی مولاییدکتر بهارک محمودی حنارود(تنظیم نشده)
نقش رسانه های اجتماعی در دگردیسی تحریریه رسانه های چاپیفاطمه سلیمی بنیمحمدمهدی مولایی, عباس اسدیدکتر بهارک محمودی حنارود, حمید صالحی(تنظیم نشده)
طراحی مدل مطلوب مدیریت رسانه های محلینرگس مرادی گردوئیعباس اسدیداود فرید پور(تنظیم نشده)