جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۲۵ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی رفتار اخلاقی بر اساس نظریه گلبرگ و تاثیر آن بر مسئولیت پذیری ، خودکارآمدی و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دوره دوم متوسطهزهرا رساییحسن اسدزاده هرائیاسماعیل سعدی پور, فریبرز درتاجکامران شیوندی چلیچه, صغرا ابراهیمی قوام, ملوک خادمی اشکذری۰۴ تیر ۱۴۰۴
مقایسه شیوع و شدت افسردگی بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی شهرستان همدانمرضیه ابراهیمیمحمد علی اسلامیحسن اسدزاده هرائیاسماعیل سعدی پور۲۶ خرداد ۱۴۰۴
تدوین و اعتباریابی مداخله آموزشی آمایه ذهنی رشدی مبتنی بر نظری? دوئک و اثربخشی آن بر بازیگوشی روان شناختی، بارشناختی و کنترل عملزهرا سهرابیعلی دلاور, اسماعیل سعدی پورفریبرز درتاجحسن اسدزاده هرائی, حسین زارع(تنظیم نشده)
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی روان شناسی مثبت بر اساس احادیث پیامبر اکرم( ص ) و بررسی اثربخشی آن بر بهزیستی روان شناختی، شادکامی، امید به زندگی و عاطفه در جانبازانمحمد رضائیحسن اسدزاده هرائیاسماعیل سعدی پور, فریبرز درتاجنورعلی فرخی(تنظیم نشده)
تدوین و اعتباریابی بسته ی آموزشی توانمندیهای منش بر اساس مثنوی مولانا و اثربخشی آن بر هوش اخلاقی و ادراک شایستگی دانش آموزان ابتداییمعصومه قنبری شکرعلیاسماعیل سعدی پورکامران شیوندی چلیچه, فریبرز درتاجصغرا ابراهیمی قوام(تنظیم نشده)
بررسی تاثیر تمرینات ذهن آگاهی بر تمرکز، کنترل پاسخ وحافظه کاری در دانش آموزانزهرا قیومی محمدیفریبرز درتاجاسماعیل سعدی پور(تنظیم نشده)
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی خودتنظیمی هیجانی مبتنی بر مدل اکت و بررسی اثربخشی آن بر تاب آوری تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انعطاف پذیری شناختیعاطفه مشیری فرکامران شیوندی چلیچهصغرا ابراهیمی قوام, اسماعیل سعدی پورمحمد علی اسلامی, فریبرز درتاج, احمد علیپور(تنظیم نشده)
پیش بینی ترس از جاماندن براساس تاب آوری و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم مدارس غیرانتفاعی مشهدگلناز حسن زادهاسماعیل سعدی پورحسن اسدزاده هرائی(تنظیم نشده)
تدوین و اعتباریابی بسته اموزش بالینی الگو محور با روش بازاندیشی و بررسی اثربخشی آن بر خودکارآمدی تحصیلی، خود ارزشمندی و مسئولیت پذیری دانشجویانزهرا قرارخسروشاهیمحمد علی اسلامیکامران شیوندی چلیچه, اسماعیل سعدی پورحسن اسدزاده هرائی, حسین زارع, فریبرز درتاج(تنظیم نشده)
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس ارضای نیاز های روانی بنیادین و انعطاف پذیری روانی با توجه به نقش میانجی نگرش دانش اموز به تحصیلرویا احمدی چرنیفریبرز درتاجاسماعیل سعدی پور(تنظیم نشده)