صدای نویسنده در قسمت بحث مقالات نوشته شده توسط نویسندگان ایرانی و غیر ایرانی در مجلات زبان شناسی کاربردی: رویکردی ژانر محور مبتنی بر تحلیل پیکره | ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي | زبان انگليسي | آموزش زبان انگليسي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | پریناز نجاتی | آزاده میرزائی | امیر زند مقدم | فهیمه معرفت | ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |
تاثیر بکارگیری کوپایلوت بر روان نویسی ، دقت ، خودکارآمدی و درک فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران | ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي | زبان انگليسي | آموزش زبان انگليسي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | یاسمن نبی زاده | اسمعیل علی سلیمی | | عباس منفرد | ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |
ایجاد فضای ساخت دانش برای زبان آموزان دو زبانه در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی: توسعه آموزش مبتنی بر ترازبانگی در کلاس های درس نوشتار علمی و درک مطلب | ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي | زبان انگليسي | آموزش زبان انگليسي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | سیدمحمد موسوی | مهناز مصطفائی علائی | اسمعیل علی سلیمی | عباس منفرد | ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |
دانش ارزشیابی زبان: بررسی ادراک، نیازها، چالش ها، و نقش حوزه های دانشی مختلف و دوره های آموزشی توسعه ی حرفه ای معلمان ایرانی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی | ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي | زبان انگليسي | آموزش زبان انگليسي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | امیررضا کلاه مال | اسمعیل علی سلیمی | معصومه استاجی | بهزاد نزاکت گو | ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |
موقعیت ها و چالش های آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی برای فرهیختاران، استادان، و دانشجویان در کلاس های نگارش متون علمی: نقش جی پی تی | ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي | زبان انگليسي | آموزش زبان انگليسي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | مهدی حاجی نیا | مهدی علیپور حافظی | اسمعیل علی سلیمی | الهام سادات میریان | ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |
یادگیری زبان به کمک فناوری از منظر بار شناختی(مغز): تاثیر آن (مال) بر درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی | ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي | زبان انگليسي | آموزش زبان انگليسي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | حامد زکی زاده بهابادی | زری سعیدی طلب | فاطمه نامی | | ۰۹ تیر ۱۴۰۳ |
ارزشیابی زبان انگلیسی به عنوان زبان میانجی در آزمون های سرنوشت سازو آزمون هایی با تاثیرگذاری پایین :بررسی دیدگاههای سیاست گذاران،معلمان ومتخصصان آموزش زبان در مورد ارزیابی دامنه ها،ابعاد،چارچوب های مختلف نمره دهی و جهت گیری های آینده | ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي | زبان انگليسي | آموزش زبان انگليسي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | فرشته تدین | فهیمه معرفت, سیدضیاءالدین تاج الدین کاوردی | زری سعیدی طلب | امیر زند مقدم, مهناز مصطفائی علائی, محمدرضا عنانی سراب | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
تحلیل گفتمان انتقادی در زبانشناسی کاربردی: مروری نظام مند بر چه کسی چه تحقیقی را چه زمانی و در چه مکانی انجام میدهد؟ | ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي | زبان انگليسي | آموزش زبان انگليسي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | محمدرضا الحسینی | امیر زند مقدم | فهیمه معرفت | سعید رضایی | ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ |
شکل دهی مجدد سواد دیجیتالی از طریق آموزش صریح: ابزاری برای توانمند سازی ادراک معلمان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی و توسعه حرفه ای آنها | ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي | زبان انگليسي | آموزش زبان انگليسي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | دانیال اسدی خانوکی | امیر زند مقدم | معصومه استاجی | | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |
کمالگرایی و فرسودگی تحصیلی: مطالعه موردی جنبه های کمتر مطالعه شده ی فنآوری، فرهنگ و تاثیر آنها بر فراگیران انگلیسی بعنوان زبان خارجی | ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي | زبان انگليسي | آموزش زبان انگليسي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | حوریه سادات قریشی کهنگی | امیر زند مقدم | زری سعیدی طلب | اسمعیل علی سلیمی | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |