×
تنظیمات ویجت
خدمات الکنرونیکی
دفترچه تلفن
پایگاه خبری عطنا
ارتباط با رئیس دانشگاه
EN
چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
Toggle navigation
حوزه ریاست
هیئت امنا
هیئت رئیسه
روابط عمومی
نهاد رهبری دانشگاه
هسته گزینش دانشگاه
دفتر امور شاهد و ایثارگر
دفتر نظارت و ارزیابی
درباره دانشگاه
معرفی شخصیت علامه طباطبائی
معرفی دانشگاه
رؤسای پیشین
نقشه پردیس شماره یک دانشگاه
آموزش
معاونت آموزشی
برنامهریزی آموزشی، نظارت و سنجش
تحصیلات تکمیلی
خدمات آموزشی
آموزشهای تخصصی آزاد و مهارتافزایی
مرکز یادگیریهای الکترونیکی
پژوهش
معاونت پژوهشی
مدیریت همکاریهای علمی بین المللی
مرکز چاپ و انتشارات
کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد
دانشجویی
معاونت دانشجویی
تربیت بدنی
مرکز بهداشت و درمان
مرکز مشاوره و بهداشت روان
فرهنگی
معاونت فرهنگی
اداری و مالی
معاونت توسعه و مدیریت منابع
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
اداره رفاه کارکنان
دانشکده ها
ادبیات فارسی و زبانهای خارجی
اقتصاد
الهیات و معارف اسلامی
بیمه اکو
پردیس تحصیلات تکمیلی خودگردان
تربیت بدنی و علوم ورزشی
حقوق و علوم سیاسی
روانشناسی و علوم تربیتی
علوم اجتماعی
علوم ارتباطات
آمار، ریاضی و رایانه
مدیریت و حسابداری
مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
پارک علم و فناوری
سامانهها
آموزش مجازی
ثبت نام دانشجویان جدیدالورود
فرمهای دانشجویی
سامانه آموزشی
آموزشهای تخصصی آزاد و مهارت افزایی
ورود به سامانه پست الکترونیکی دانشگاه
دریافت پست الکترونیکی دانشگاه
اتوماسیون خوابگاه
اتوماسیون تغذیه
اتوماسیون اداری
کتابخانه دیجیتال
پایگاههای اطلاعاتی
سامانه نشریات
سامانه پژوهشی استادان
سامانه مدیریت همایشها
سامانه صندوق رفاه دانشجویان
پیگیری نامههای دبیرخانه
EN
دفترچه تلفن
پایگاه خبری عطنا
ارتباط با رئیس دانشگاه
منو اصلی
جستجو
Toggle navigation
EN
صفحهاصلی
پایاننامهها
جستجو در پایاننامهها
جستجو
جستجوی پیشرفته
تاریخ دفاع
نمایش
۱ تا ۱۰
مورد از کل
۲۰۴
مورد.
عنوان پایاننامه
پردیس/دانشکده
دانشکده / گروه
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
وضعیت پایان نامه
دانشجو
استاد مشاور
استاد راهنما
استاد داور
تاریخ دفاع
آمار، رياضي و رايانه
ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي
اقتصاد
الهيات و معارف اسلامي
بيمه اكو
پرديس دانشگاهي شماره2
تربيت بدني و علوم ورزشي
حقوق و علوم سياسي
روانشناسي و علوم تربيتي
علوم اجتماعي
علوم ارتباطات
مديريت و حسابداري
آمار
ادبيات عرب
ادبيات فارسي
ارتباطات
اقتصاد اسلامي
اقتصاد انرژي،كشاورزي و محيط زيست
اقتصاد نظري
برنامه ريزي اجتماعي
بيمه اكو
پرديس - ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي
پرديس - حقوق و علوم سياسي
پرديس - روانشناسي و علوم تربيتي
پرديس - مديريت و حسابداري
پژوهشگري اجتماعي
تعاون و رفاه اجتماعي
تكنولوژي آموزشي
حسابداري
حقوق جزا و جرم شناسي
حقوق خصوصي
حقوق عمومي و بين الملل
روابط بين الملل
روان شناسي استثنايي
روان شناسي باليني
روانشناسي تربيتي
روزنامه نگاري
رياضي
زبان آلمانی
زبان اسپانیولی
زبان انگليسي
زبان چینی
زبان روسی
زبان شناسي
سنجش و اندازه گيري
علوم سياسي
فلسفه
فلسفه تعليم وتربيت
فلسفه و كلام اسلامي
فيزيولوژي ورزشي
قرآن وحديث
مالي و بانكداري
مترجمي زبان انگليسي
مددكاري اجتماعي
مديريت آموزشي
مديريت بازرگاني
مديريت جهانگردي
مديريت دولتي
مديريت صنعتي
مديريت فناوري و كارآفريني
مديريت و برنامه ريزي در تربيت بدني
مشاوره
مطالعات برنامه درسي
معارف اسلامي
کارشناسی
کارشناسی ارشد
دکترای تخصصی
دکتری تخصصی PhD
دکتری تخصصی پیوسته
دکتری عمومی
بدون دانشجو
جاری
خاتمه یافته
تصویب نشده
جاری یا تصویب نشده
مشاهدات کلاسهای بر خط و تاثیرات آنها بر شیوه های آموزشی کیفیت آموزش و توسعه حرفه ای معلمان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي
زبان انگليسي
آموزش زبان انگليسي
دکتری تخصصی PhD
خاتمه یافته
سارا طوسی تهرانی
بهزاد نزاکت گو
,
اسمعیل علی سلیمی
معصومه استاجی
فهیمه معرفت
,
مریم مشکوت
,
علیرضا امیدبخش
۱۹ فروردین ۱۴۰۴
سلطه فرهنگی: بررسی دقیق سبک (ژانر) ادبی داستان در بسترهای برخط (پلتفرم های آنلاین) آموزش زبان انگلیسی
ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي
زبان انگليسي
آموزش زبان انگليسي
کارشناسی ارشد
جاری
فاطمه احمدی پور
مسعود فرهمندفر
زری سعیدی طلب
بهزاد رهبر
۲۰ اسفند ۱۴۰۳
یادگیری زبان با کمک تلفن همراه، بافت یادگیری معکوس فناوری تقویت شده با گرایش هوش مصنوعی: تاثیر بر امید و اضطراب زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي
زبان انگليسي
آموزش زبان انگليسي
کارشناسی ارشد
جاری
امیرحسن شمس ابادی
اسمعیل علی سلیمی
زری سعیدی طلب
فهیمه معرفت
۲۸ بهمن ۱۴۰۳
تکنیک سایه زنی و کاربرد بستر تبدیل متن به گفتار: تاثیر آنها بر روان بودن گفتار فراگیران زبان انگلیسی در کلاس مبتنی بر روش یادگیری معکوس
ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي
زبان انگليسي
آموزش زبان انگليسي
کارشناسی ارشد
خاتمه یافته
ملیکا دل هنر
مهناز مصطفائی علائی
زری سعیدی طلب
بهزاد نزاکت گو
۲۸ بهمن ۱۴۰۳
برنامه های آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده مجازی درمقابل دوره تربیت مدرس سنتی: تاثیر آنها بر دانش فناوری محتوا و روش آموزش معلمان وتوسعه حرفه ای آنها
ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي
زبان انگليسي
آموزش زبان انگليسي
دکتری تخصصی PhD
خاتمه یافته
مهسا رنجبر
مهناز مصطفائی علائی
اسمعیل علی سلیمی
رضا نجاتی
,
بهزاد رهبر
۱۹ آذر ۱۴۰۳
اختلال های یادگیری مبتنی بر زبان و مناسب سازی محتوای آموزشی برای دانش آموزان مبتدی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: طراحی چهارچوب انطباق محتوا بر پایه ی رویکرد اورتون-گلینگهام
ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي
زبان انگليسي
آموزش زبان انگليسي
کارشناسی ارشد
خاتمه یافته
پگاه غنچه
مهناز مصطفائی علائی
فهیمه معرفت
۳۰ مهر ۱۴۰۳
صدای نویسنده در قسمت بحث مقالات نوشته شده توسط نویسندگان ایرانی و غیر ایرانی در مجلات زبان شناسی کاربردی: رویکردی ژانر محور مبتنی بر تحلیل پیکره
ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي
زبان انگليسي
آموزش زبان انگليسي
کارشناسی ارشد
خاتمه یافته
پریناز نجاتی
آزاده میرزائی
امیر زند مقدم
فهیمه معرفت
۲۸ شهریور ۱۴۰۳
دانش محتوایی آموزشی فناوری و یادگیری زبان به کمک موبایل : بررسی مراحل نگرانی ، ادراکات ، عملکرد و توسعه حرفه ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي
زبان انگليسي
آموزش زبان انگليسي
دکتری تخصصی PhD
خاتمه یافته
نسرین ثناجو
فهیمه معرفت
,
اسمعیل علی سلیمی
معصومه استاجی
بهزاد نزاکت گو
,
سعید رضایی
,
مهناز مصطفائی علائی
۲۸ شهریور ۱۴۰۳
تاثیر بکارگیری کوپایلوت بر روان نویسی ، دقت ، خودکارآمدی و درک فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران
ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي
زبان انگليسي
آموزش زبان انگليسي
کارشناسی ارشد
خاتمه یافته
یاسمن نبی زاده
اسمعیل علی سلیمی
عباس منفرد
۲۸ شهریور ۱۴۰۳
ایجاد فضای ساخت دانش برای زبان آموزان دو زبانه در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی: توسعه آموزش مبتنی بر ترازبانگی در کلاس های درس نوشتار علمی و درک مطلب
ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي
زبان انگليسي
آموزش زبان انگليسي
کارشناسی ارشد
خاتمه یافته
سیدمحمد موسوی
مهناز مصطفائی علائی
اسمعیل علی سلیمی
عباس منفرد
۲۷ شهریور ۱۴۰۳
اولین
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
»
آخرین