امیر زند مقدم
                آخرین بهروزرسانی
۱۶ مهر ۱۴۰۴
فعالیتها
- 
                                        استخراج سواد آکادمیک و شایستگی های مدرسان ایرانی زبان انگلیسی با اهداف ویژه از دیدگاه بین المللی سازی آموزش عالی
-استاد راهنما
 - 
                                        مفهوم سازی فرهنگی ادب در زبان های فارسی، ترکی آذری و روسی
-استاد راهنما
 - 
                                         تاثیر بازخورد تصحیح در چارچوب آموزش تکلیف محور بر ارتقاء توانش منظور شناختی فارسی آموزان سطح میانی 
-استاد راهنما
 - 
                                        صدای نویسنده در قسمت بحث مقالات نوشته شده توسط نویسندگان ایرانی و غیر ایرانی در مجلات زبان شناسی کاربردی: رویکردی ژانر محور مبتنی بر تحلیل پیکره
-استاد راهنما
 - 
                                        آگاهی نسبت به گونه ی کلام و مهارت چکیده نویسی در دانشجویان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی : تاثیر بازخورد تصحیحی صریح و غیر صریح
-استاد راهنما
 - 
                                        : آگاهی وتولید طرح واره های منظورشناسانه فرهنگی در فراگیران ایرانی زبان انگلیسی : تاثیر آموزش صریح در مقابل ضمنی
-استاد راهنما
 - 
                                        نقش انگیزه واکنش تعمقی تکانه ای و خطر پذیری در تولید و فهم کاربرد شناختی زبان آموزان ایرانی
-استاد راهنما
 - 
                                        الگوهای شروع-پاسخ-ارزیابی/بازخورد در میان مدرسان زبان انگلیسی با اهداف پزشکی با مدارک تحصیلی مرتبط و نامرتبط به رشته زبان انگلیسی: مطالعه ای مبتنی بر گفتگوکاوی
-استاد راهنما
 - 
                                        تدریس بدون برنامه در مقابل تدریس با برنامه: مطالعه تاثیر روش بدون مواد آموزشی و روش تکلیف-محور بر روانی گفتار، تمایل به برقراری ارتباط و استقلال انگلیسی آموزان سطح متوسط
-استاد راهنما
 - 
                                        بررسی تاثیر حمایت نردبانی بر روانی صحت وتناسب گفتار فارسی آموزان سطح میانی بر پایه ی نظریه اجتماعی فرهنگی  فراگیری زبان دوم
-استاد راهنما
 - 
                                        الگوهای تبادل بازخورد مدرسان ایرانی انگلیسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیلی گفتمانی مبتنی برمکالمه
-استاد راهنما
 - 
                                        تحلیل نقش سرنخ های واژگانی و تصریف فعلی در درک زمان جمله های زبان فارسی بر پایه ی نظریه ی پردازش درون داد: مطالعه ی موردی فارسی آموزات چینی و عربی زبان 
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر فعالیت های شکاف اطلاعاتی شکاف استدلالی و نظری بر پیشرفت منظورشناختی
-استاد راهنما
 - 
                                        انگلیسی برای اهداف هوانوردی : بررسی نشانگرهای ادب و راهبردهای گفتار کنش ها در کلمات  هوانوردی ایران
-استاد راهنما
 - 
                                        مطالعه زبان فارسی به عنوان یک زبان میراثی
-استاد راهنما
 - 
                                        تحلیل گام های بلاغی در مجلات ایرانی و بین المللی رشته های حسابداری، مدیریت مالی و زبان شناسی کاربردی: مطالعه چکیده های مقالات علمی پژوهشی
-استاد راهنما
 - 
                                        آموزش مجازی غیرهم زمان زبان فارسی: تاثیر بازخوردهای بازگویی و فرازبانی بر صحت، روانی و پیچیدگی کلام فارسی آموزان سطح میانی
-استاد راهنما
 - 
                                        استخراج الگو و ارتقای شایستگی های مدرسان زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
-استاد راهنما
 - 
                                        نقش سبک های یادگیری و آموزش صریح و ضمنی در توانش منظور شناختی فارسی آموزان سطح میانی
-استاد راهنما
 - 
                                        مشارکت فعال شناختی در فراگیری زبان فارسی: مطالعه فارسی آموزان میراثی
-استاد راهنما
 - 
                                        رویکرد ژانر-محور به سواد: مطالعه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های زبان شناسی، آزفا و زبان های باستانی ایران
-استاد راهنما
 - 
                                        کاربردشناسی زبان و بازاریابی: مطالعه کنش های گفتاری در تبلیغات نوشتاری برندهای ایرانی
-استاد راهنما
 - 
                                        انگیزه کاربردشناسی زبان دوم در فضای مجازی: اثربخشی انواع آموزش های کاربردشناختی بر ارتباطات رایانامه ای فراگیران زبان انگلیسی
-استاد راهنما
 - 
                                        رویکردی محیطی به زبان انگلیسی با اهداف پزشکی:مطالعه ی فرصت مندی های ادراک شده،سواد ها و شایستگی های مدرسان
-استاد راهنما
 - 
                                        نقش تجربه ی معلمان و تسلط زبانی زبان آموزان در بکارگیری راهبردهای حمایت نردبانی در تعاملات آغاز-پاسخ و ارزیابی/بازخورد در کلاس هاسی برخط زبان انگلیسی
-استاد راهنما
 - 
                                        سنجش تولید کاربردشناختی انگلیسی آموزان سطح فوق میانی: نمرده دهی به کمک هوش مصنوعی در مقابل نمره دهی توسط انسان
-استاد راهنما
 - 
                                        مفهوم سازی استعاری ازدواج در زبان فارسی و مقایسه آن با زبانهای دیگر  بر پایه رویکرد زبانشناسی فرهنگی
-استاد مشاور
 - 
                                        teachers academic favoritism and students waning ......
-استاد مشاور
 - 
                                        انگلیسی به عنوان زبان جهانی با اهداف چاپ مقالات : بررسی ویزگیهای زبانی و هویت محققان
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر مهارت زبانی بر میزان سوبرتری مغزی در پردازش زبان اول و دوم بر اساس آزمون شنود دوگوشی 
-استاد مشاور
 - 
                                        تمرین های بازتابی مربی معلمان از طریق طرح درس تدریس خرد و رخدادهای انتقادی : تاثیرات بر ادراک ، تمرین های بازتابی، و کارامدی گروهی معلمان پیش از خدمت انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی 
-استاد مشاور
 - 
                                        تکیه گاه سازی آموزشی در تعاملات معلم و زبان آموز : بررسی الگوهای احتمالی ، محو و انتقال مسئولیت در معلمان تازه کار و باتجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد مشاور
 - 
                                         تعاملات کلاسی از طریق آموزش تکلیف محور زبان دوم : نمود شروع ، پاسخ ،و بازخورد و راهبردهای مشارکتی و تکیه گاه سازی آموزشی مدرسان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد مشاور
 - 
                                        توانایی کاربردشناختی دیجیتال زبان آموزان در ارتباطات بینافرهنگی: آموزش استراتژی های مرتبط از طریق شبکه های اجتماعی
-استاد مشاور
 - 
                                        تحلیل گفتمان انتقادی در زبانشناسی کاربردی: مروری نظام مند بر چه کسی چه تحقیقی را چه زمانی و در چه مکانی انجام میدهد؟
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر بازخورد اصلاحی بازگویی و فرازبانی بر مهارت شفاهی زبان آموزان زبان انگلیسی با هوش زبانی و ریاضیاتی
-استاد مشاور
 - 
                                        آموزش مبتنی بر طرح مسئله و تاثیر آن بر آگاهی انتقادی و تفکر انتقادی در آموزش دانشجویان زبان خارجی به صو.رت برخط
-استاد مشاور
 - 
                                        تحلیل ژانر بخش روش شناسی در مقاله های پژوهشی کمی ، کیفی و مختلط زبان شناسی کاربردی از منظر تحول ساختار و طول متن
-استاد مشاور
 - 
                                        مشارکت کاری معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی و ارتباط آن با روحیه و رضایت شغلی آنها درکلاس های برخط انگلیسی : ادراکات ، علل و راه حل ها
-استاد مشاور
 - 
                                        تغییر هویت فردی و اجتماعی زبان اموزان زبان های عربی و فرانسوی و چینی در مقایسه با زبان اموزان انگلیسی در ایران
-استاد مشاور
 - 
                                        فرایند دستیابی واژگانی به هنگام رمزگردانی در فارسی آموزان دوزبانه و دلالت های آموزشی آن: پژوهشی بر پایه سنجش زمان واکنش
-استاد مشاور
 - 
                                        نقش راهبردهای خودتنظیمی در مهارت نوشتاری فارسی آموزان خارجی سطح پیشرفته : با رویکرد شناختی- اجتماعی
-استاد مشاور
 - 
                                        نقش توانایی شناختی حافظه فعال و دانش پیشین با مهارت درک خواندن زبان  انگلیسی در دانش آموزان  پایه ۱۲ دبیرستان
-استاد مشاور
 - 
                                        نقش حافظه  رویه ای در پردازش سطح  نحوی در کودکان ۵-۶ و ۶-۷ ساله فارسی زبان 
-استاد مشاور
 - 
                                         اجرای ابعاد عدالت کلاسی ازطریق آموزش صریح : بررسی هر گونه مغایرت در ادراک و عملکرد های معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی 
-استاد مشاور
 - 
                                        ارتقا آگاهی ارزیابی کاربردشناسی زبان آموزان: از ارزیابی زبان آموز محور به ارزیابی گروهی به کمک معلم در کنش کلامی امتناع
-استاد مشاور
 - 
                                        تأملی در باب نگرش: بررسی رمان های «ریلا در اینگل ساید» (اثر ل. م. مونتگمری) و «هستی» (اثر فرهاد حسن زاده)
-استاد مشاور
 - 
                                        طراحی و اجرای طرح درسی برای آموزش تکیه واژگانی و تکیه زیروبمی زبان فارسی به فارسی اموزان روس
-استاد مشاور
 - 
                                        عناصر زبانی موثر در ساخت وجه التزامی درزبان فارسی وارائه چارچوبی برای آموزش آن به غیرفارسی زبانان
-استاد مشاور
 - 
                                        تدریس بر اساس روشهای مبتنی بر مغز تاثیر بر یادگیری کلمات دیدگاه به آموزش زان و اضطراب در کلاس
-استاد مشاور
 - 
                                        کمالگرایی و فرسودگی تحصیلی: مطالعه موردی جنبه های کمتر مطالعه شده ی فنآوری، فرهنگ و تاثیر آنها بر فراگیران انگلیسی بعنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
 - 
                                        طراحی، پیاده سازی و اعتبارسنجی آزمون انطباقی رایانه ای دانش واژه های دانشگاهی زبان فارسی
-استاد مشاور
 - 
                                        کارکردهای گفتمانی آهنگ زبان فارسی: رویکردهای آموزشی
-استاد مشاور
 - 
                                        طراحی و اجرای الگوی فرهنگ ایرانی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان بر پایه سلسله مراتب نیازهای مزلو
-استاد مشاور
 - 
                                        فارسی به عنوان یک زبان میراثی: امکانات و چالش های آموزش و یادگیری زبان فارسی در ایالات متحده امریکا
-استاد مشاور
 - 
                                        شکل دهی مجدد سواد دیجیتالی از طریق آموزش صریح: ابزاری برای توانمند سازی ادراک معلمان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی و توسعه حرفه ای آنها
-استاد مشاور
 - 
                                        تحلیلی بر " دایره واژگانی فعال " فارسی آموزان غیرایرانی در گفتار و نوشتار
-استاد مشاور
 - 
                                        اقلیم سازی توانایی کاربردشناسی زبان مدرسان انگلیسی بعنوان زبان خارجی به فرهنگ جهانی از طریق آموزش پیش از خدمت برخط: تأثیرات، ادراکات، و تمرین راهبردهای انطباق
-استاد مشاور
 - 
                                        یادگیری و آموزش ساخت های شرطی و سببی زبان فارسی بر پایه نظریه پردازش پذیری
-استاد مشاور
 - 
                                        بررسی الگوی توانش تعاملی در مشارکت بین معلم و زبان آموز: با تمرکز بر کلاس های زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی حضوری، برخط، و مبتنی بر هوش مصنوعی
-استاد مشاور
 - 
                                        آموزش فعل های ساده پربسامد فارسی به غیرفارسی زبانان بر اساس الگوی پیش نمونگی: رویکردی کاربردبنیان
-استاد مشاور
 - 
                                        بررسی عوامل انسجام در متون خواندن مجموعه " مینا " بر پایه دستور نقشگرای نظام مند هلیدی
-استاد مشاور
 - 
                                        بررسی مقابله ای نظام صرفی زبان فارسی و زبان قزاقی
-استاد مشاور
 - 
                                        بازتاب زیستبوم در مفهومسازیهای فرهنگی: بررسی ضربالمثلهای گیلکی در چارچوب نشانه-ای-فرهنگی
-استاد مشاور
 - 
                                         فضای بینافرهنگی در آموزش زبان : شناخت و برنامه های سیاستگذاران ، تجانس بین شناخت و تدریس معلمان ، و تامل مشارکتی برای ایجاد آگاهی بینافرهنگ
-استاد داور
 - 
                                         ارزشیابی زبان انگلیسی به عنوان زبان میانجی در آزمون های سرنوشت سازو آزمون هایی با تاثیرگذاری پایین :بررسی دیدگاههای سیاست گذاران،معلمان ومتخصصان آموزش زبان در مورد ارزیابی دامنه ها،ابعاد،چارچوب های مختلف نمره دهی و جهت گیری های آینده
-استاد داور
 - 
                                        تاثیر ارزشیابی یادگیری محور بر نوشتار استدلالی زبان آموزان اندیشه ورز در مقابل زبان آموزان تکانشی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تکالیف ارزشیابی ، میزان مشارکت، ادراک، و بازخورد 
-استاد داور
 - 
                                        توانش ارتباطی فراگیران زبان انگلیسی بررسی ساختار ورشد تکوینی(میکروژنتیکی) خرد آن بر اساس جنسیت و تجربه یادگیری
-استاد داور
 - 
                                        پرورش مولفه های چند فرهنگی درتربیت مدرس زبان انگلیسی در ایران از دیدگاه معلمان بخش خصوصی ودولتی: بررسی عمیق اختلاف نظرهای بالقوه
-استاد داور
 - 
                                        گفتمان کلاس های آنلاین بزرگسالان: بررسی کدگزینی معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد داور
 - 
                                        Politeness/Impoliteness Enacted in Language Classrooms: From Metapragmatic Negotiation in Twitter Conflicts to Classroom Instruction by the English Language Teacher
-استاد داور
 - 
                                        انگلیسی برای اهداف پژوهشی در جوامع غیر انگلیسی زبان : نگرش ها ، برداشت ها وچالش های پژوهشگران باسابقه و مبتدی  
-استاد داور
 - 
                                        تحلیل پردازش ادراکی واکه های انگلیسی توسط فارسی زبانان بزرگسال بر پایه انگارهL۲LP
-استاد داور
 - 
                                        تحلیل و ارزیابی مجموعه کتاب های آموزش زبان فارسی " مینا " بر مبنای شاخص ها ومعیارهای کانیگزورت(۱۹۹۵)
-استاد داور
 - 
                                        خوانایی سنجی و بازنویسی متن های انتخابی خوانداری آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان با سه چارچوب فوگ، فرای و فلش: بررسی موردی مجموع? «لذت خواندن»
-استاد داور
 - 
                                        آموزش زبان خارجی بر اساس ترازبانگی در میان مدرسین و زبان آموزان ایرانی با استفاده از مدل گارشیا: مطالعه ای بر محور ادراک
-استاد داور
 

