محمود محمدیان محمودی تبار
فعالیتها
-
الگوی شخصیت برند و رده بندی برندها در بازار محصولات مصرفی ایران
-استاد راهنما
-
چارچوب انتخاب سبک های مخاطب قراردادن مشتری ها در ابزارهای ارتباطی با توجه به کهن الگوهاو جنسیت برند
-استاد راهنما
-
عوامل کلیدی موفقیت در گردشگری پزشکی بین المللی در ایران
-استاد راهنما
-
مدل بانکداری شرکتی دیجیتال
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی بازاریابی فناوری پیشرفته در شرکت های دانش بنیان ایرانی
-استاد راهنما
-
الگوی نقش افرینی بازاریابی بر غنی سازی زندگی مخاطب تئاتر
-استاد راهنما
-
عذغلتع
-استاد راهنما
-
طراحی مدل قصد حمایت مصرف کننده بر اساس غنای رسانه درک شده در فروشگاه های آنلاین
-استاد راهنما
-
ارائه الگوی بازاریابی بین المللی برای شرکت های پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی
-استاد راهنما
-
تاثیربازاریابی رسانه های اجتماعی برنگرش مشتریان رستورانهای زنجیره ای
-استاد راهنما
-
الگو توسعه بازار بی تو بی کسب و کارهای کوچک و متوسط در ایران: مورد مطالعه صنعت ساختمان
-استاد راهنما
-
تاثیر اعتماد بر قصد خرید از طریق خرده فروشی همه کاناله( مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای افق کوروش)
-استاد راهنما
-
میم های اینترنتی؛ بررسی اثر طنز هوشمندانه در بازاریابی شبکه های اجتماعی
-استاد راهنما
-
طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در شرکت های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد مبتنی بر سفر مشتری
-استاد راهنما
-
تاثیر قیمت و ظاهر درک شده به واسطه ترجیح برند و تجربه برند بر قصد خرید در شرکت دکوچید
-استاد راهنما
-
تاثیر رابطه ی پایداری و بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کننده در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی
-استاد راهنما
-
الگوی چند لایه تجاری سازی باشگاه های ورزشی از منظر بازاریابی
-استاد راهنما
-
تاثیر پدیده سبزشویی بر ارزش ویژه برند سبز با نقش تعدیلگری اعتبار برند سبز در بین مصرف کنددگان لوازم ارایشی و بهداشتی (مورد مطالعه شرکت دیجی کالا)
-استاد راهنما
-
عوامل موثر بر ارزیابی های برند با توجه به نقش میانجی مشارکت کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی در توفان های آتش انلاین
-استاد راهنما
-
بررسی قابلیت های تجارت از طریق موبایل(مورد مطالعه شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در شهر تهران)
-استاد راهنما
-
ارائه مدل پیش بینی خریدهای اتی مشتری براساس الگوریتم های داده کاوی مورد مطالعه :یک سوپر مارکت انلاین
-استاد راهنما
-
تأثیر بازاریابی محتوای اینستاگرام هتل بر مشارکت گردشگران متولد دهه ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ شمسی
-استاد راهنما
-
تاثیر روان شناختی بازاریابی مزاحم بر رفتار مصرف کننده
-استاد راهنما
-
بررسی
-استاد راهنما
-
موانع و چلشهای پیاده سازی بانکداری باز در صنعت بانکداری ایران
-استاد مشاور
-
عوامل موثر در موفقیت شراکت های راهبردی شرکت های نوآفرین در ایران
-استاد مشاور
-
تاثیر اعتبار پیام بر روی اعتماد مصرف کننده درباره ی محتوای برند در اینستاگرام توسط تاثیرگذاران
-استاد مشاور
-
مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیام رسان های داخلی با پیام رسان های خارجی
-استاد مشاور
-
بررسی و مقایسه تاثیر تائید محصولات سلبریتی ها و اینفلوئنسرها در اثربخشی تبلیغات
-استاد مشاور
-
شناسایی و طبقه بندی مولفه های گیمیفیکیشن در اپلیکیشن های بانکی مورد مطالعه: اپلیکیشن همراه بام ملی
-استاد مشاور
-
رابطه ی قابلیت اتحاد با عملکرد نوآوری با تعدیلگری قابلیت مدیریت دانش
-استاد مشاور
-
تاثیر ویژگی های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی انتظار عملکرد انگیزه دوگانه و نگرش نسبت به تبلیغات رسانه های اجتماعی
-استاد مشاور
-
مدل مدیریت تجربه مشتری در بانکداری الکترونیکی
-استاد مشاور
-
تاثیر امضا و تطابق هویتی مصرف کننده با برند بر عملکرد برند در صنعت هتلداری
-استاد مشاور
-
مدل مدیریت تجربه مشتری در صنعت خودرو ایران
-استاد مشاور
-
ارائه مدلهای همکاری بانک های خصوصی ایران با فین تک ها (فناوری های مالی)
-استاد مشاور
-
مدل چندسطحی برندسازی ملی ایران
-استاد مشاور
-
مدل رقابت پذیری در بانکهای تجاری
-استاد مشاور
-
تاثیر فمورتایزینگ بر معنی سازی مقصد
-استاد مشاور
-
مدل نوسازی استراتژیک سازمان در شرایط عدم اطمینان محیطی( مورد مطالعاتی: سازمان های استارت آپ در صنعت پرداخت)
-استاد مشاور
-
مدل مشارکت مصرف کننده در پلتفرم های مبتنی بر اقتصاد اشتراکی( مورد مطالعه: حمل و نقل درون شهری)
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر رفتار مصرف پایدار بر قصد خرید آگاهانه زیست محیطی با میانجی گری عشق به طبیعت
-استاد مشاور
-
تاثیر بازار یابی داخلی بر جو توسعه منابع انسانی از طریق خودکارامدی شغلی
-استاد مشاور
-
الگوی استراتژی تبلیغات خدمات بانکی(مورد مطالعه: شعب بانک پاسارگاد شهر تهران)
-استاد مشاور
-
مدلی برای بهزیستی روانشناختی کارکنان خط مقدم بانک ها
-استاد مشاور
-
تاثیر تجربه مشتری و طراحی سفر مشتری بر وفاداری به برند با نقش تعدیل گرعوامل جمعیت شناسی مصرف کننده ( مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای امیران)
-استاد مشاور
-
رابطه بین ریسک ادراک شده و تردید رهبران استراتژیک با میانجی گری پشیمانی پیش بینی شده
-استاد مشاور
-
دسته بندی برندها بر مبنای کهن الگوها از دیدگاه مصرف کنندگان ایرانی
-استاد مشاور
-
تاثیر اعتبار و سازگاری هویتی اینفلوئنسرها برقصد خرید و تمایل به پرداخت مبالغ بیشتر در مصرف کنندگان
-استاد مشاور
-
ارائه الگوی بازاریابی خدمات تجاری دانش محور: مورد مطالعه خدمات آموزش سازمانی مدیریت
-استاد مشاور
-
طراحی مدل مدیریت ارزش در استفاده در بازارهای خدمات آموزش تجاری
-استاد مشاور
-
شناسایی و اولویت بندی مشکلات شرکتهای کوچک و متوسط دراستفاده ازمشاوران حوزه کسب و کار
-استاد مشاور
-
مدل استفاده از هوش مصنوعی در برندسازی
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان پوشاک از خرید انلاین به خرید افلاین
-استاد مشاور
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تعامل با برند در فروشگاه های خرده فروشی آنلاین ایرانی
-استاد مشاور
-
الگوی یکپارچه سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی در بازاریابی
-استاد مشاور
-
ارائه مدلی برای رقابت پذیری صادرات خدمات فنی و مهندسی )مورد مطالعه: صنعت مخابرات
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده با نقش میانجی ارزش برند (مطالعه موردی شرکت تپسی ایران)
-استاد مشاور
-
تاثیر دانش مهارت و تمایل مشتری بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی هم آفرینی ارزشی، درگیری با برند و رضایت از برند
-استاد مشاور
-
تاثیر برند کارفرمایی بر تعهد کارکنان بانقش میانجی مشارکت کارکنان (مورد مطالعه: اداره امور اقتصادی و دارایی)
-استاد مشاور
-
چارچوب مدل کسب و کار بانک های تجاری ایران
-استاد داور
-
بررسی تاثیر تبلیغات توصیه ای الکترونیک بر پذیرش بانکداری موبایل
-استاد داور
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در راه اندازی کسب و کارهای آنلاین
-استاد داور
-
بررسی رابطه میان بازاریابی اینفلوئنسری و رفتار خرید مصرف کنندگان در صنعت بیمه بر بستر پلتفرم شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد داور
-
اولویت بندی عوامل موثر بر استراتژی های توسعه صادارت استان قزوین (مورد مطالعه مواد شوینده)
-استاد داور
-
رابطه قصد خرید مجدد و مسئولیت اجتماعی شرکت با توجه به نقش میانجی تصویر شرکت
-استاد داور
-
بررسی عوامل موثر بر خرید های آنلاین لذت جویانه و فایده باور کالاها و خدمات گردشگری
-استاد داور
-
شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر رفتار خرید آنلاین نوجونان در شهر اصفهان
-استاد داور
-
رابطه تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده با تبلیغات توصیه ای الکترونیکی (مورد مطالعه فروشگاه رفاه)
-استاد داور
-
نقش نظریه ی منطق چیرگی خدمات در تاثیر ابعاد فرهنگی فردی در درگیری مصرف کننده در جوامع برخط برند، قصد خرید و وفاداری
-استاد داور
-
تاثیرویژگی های منوی رستوران های انلاین برقصد خرید مصرف کنندگان درطی بیماری کرونا
-استاد داور
-
شناسایی و بررسی عوامل موثر برپذیرش فناوری بلاک چین "
-استاد داور
-
اثر ویژگی های مصرف کننده بر خرید تکانشی پوشاک آنلاین و پیامد آن بر ارزش ادراک شده
-استاد داور
-
شناسایی فرصت های صادراتی بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا با استفاده از روش DSM
-استاد داور
-
الگوی اعتمادالکترونیک دربین مشتریان صنعت بانکداری بابکارگیری روش مدل سازی ساختاری - تفسیری ISM مورد مطالعه : شعبات بانک سپه درشهرتهران
-استاد داور
-
عوامل موثر برقصد خرید مصرف کننده باتوجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت
-استاد داور
-
مدل مهار هم تخریبی ارزش دیجیتال مشتری
-استاد داور
-
الگوی زنجیره تامین ترکیبی در شرکت های تولید کننده ظروف مواد غذایی(مورد مطالعه: شرکت شیشه رازی)
-استاد داور
-
نگاشت شبکه وابستگی های برند آموزشی با استفاده از روش نقشه ی مفهومی برند(BCM)
-استاد داور
-
شناسایی رهبران عقیده صنعت گل و گیاه در شبکه های اجتماعی
-استاد داور