درخشش تیم موت کورت مدیای دانشگاه علامه طباطبائی در المپیاد منطقه ای دهلی نو

۰۶ آذر ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۸۶۹ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۷۴۰۱
تیم موت کورت مدیای دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان اولین تیم نماینده کشور با درخشش در المپیاد منطقه‌ای هند با کسب جایزه معنوی مسابقات، توانست جایگاه خوبی در این دوره به دست آورده و خود را برای مسابقات بین‌المللی آکسفورد لندن آماده کند.
درخشش تیم موت کورت مدیای دانشگاه علامه طباطبائی در المپیاد منطقه ای دهلی نو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،به نقل از عطنا تیم موت کورت مدیای دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان نماینده ایران در اولین دوره حضور خود در المپیاد حقوقی موت کورت مدیا و در دور منطقه‌ای این مسابقات که در کشور هند انجام گرفت، موفق به کسب جایزه معنوی مسابقات با عنوان «روح مسابقات» شد.

به گفته مسعود محبوب، مدیر اجرایی موت آکادمی، اعضای این گروه متشکل از فروغ قاسم‌زاده، فاطمه سرخیل، یاسمن میرافشاریه، بهار قلی‌زاده و امیرمحمد ارجمند بودند. این دانشجویان با درخشش در مسابقات، توانستند به رقابت‌های بین‌المللی این مسابقات که تا چند ماه آینده در دانشگاه اکسفورد لندن برگزار می‌شود، صعود می‌کنند.

گفتنی است در این مسابقات، دانش و معلومات حقوقی در کنار نحوه ارائه و نیز نوآوری‌ها و مسائل روان‌شناختی چون اعتماد به نفس و نیز داشتن مهارت و تسلط لازم در زبان انگلیسی برای موفقیت در رقابت ضروری است و هر کدام از این موارد دارای نمره هستند.

نکته جالب مسابقات سال‌های اخیر، این است که اکثر تیم‌ها تلاش کردند با لباس‌هایی یک‌دست که اغلب شبیه دادستان‌ها و وکلای دیوان بین‌المللی کیفری است در این مسابقه حاضر شوند. معمولا هر یک از تیم‌های شرکت‌کننده متشکل از دانشجویان رشته‌های مختلف از جمله حقوق، علوم سیاسی یا روابط بین‌الملل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترا هستند.

همچنین لزومی ندارد که تیم‌های شرکت کننده از نظر جنسیت همسان باشند اما ترجیح این است که دانشجویان از یک دانشگاه یکسان باشند.


نظر شما :