جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۵ مورد از کل ۵ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
تاثیر ارزیابی شناختی و واکنش عاطفی بر نگرش به برند و قصد خرید در تبلیغات داسنان سرایانه با نقش میانجی نگرش به تبلیغات طنز، دراماتیک و الهام بخشسامان صفریکبری بخشی زاده برجمحمدرضا کریمی علویجهمحسن مطیعی۳۱ تیر ۱۴۰۴
تاثیر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی بر رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی تجربه برند و تصویر برند و نقش تعدیل گر سهولت استفاده یاسمن کبیریفاطمه خراسان چی(تنظیم نشده)
تاثیر ابزارهای بازاریابی عملکرد بر میزان تعامل مشتریان در خریدهای آنلاین ، نقش میانجی نوع پلتفرم تجارت الکترونیک و نقش تعدیل گر شهرت برند امیر قربانیشهرام خلیل نژادمحمود محمدیان محمودی تبار(تنظیم نشده)
تاثیر ساختار و سبک زبان روایت در کمیپین های تامین مالی بازی های دیجیتال بر موفقیت جذب سرمایه: تحلیل داده های کیک استارترسارا پاکدل نژادمحمد مهدی پوربصیرسید علیرضا هاشمی نکو(تنظیم نشده)
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی هم آفرینی ارزش، تعامل خریدار بابرند و اعتماد به برند (مورد مطالعه شرکت نیلپر)زهره محمدیمحمود محمدیان محمودی تبارزهره دهدشتی شاهرخ(تنظیم نشده)