محمدرضا کریمی علویجه
فعالیتها
-
تاثیر اعتبار پیام بر روی اعتماد مصرف کننده درباره ی محتوای برند در اینستاگرام توسط تاثیرگذاران
-استاد راهنما
-
تاثیر ادراک از فعالیت برند در رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مشتری محور با نقش میانجی تجربه برند و منافع محیط مجازی برای مصرف کننده (مورد مطالعه صنعت پوشاک)
-استاد راهنما
-
رابطه سبک تصمیم گیری مصرف کننده و قصد خرید با توجه به نقش میانجی رضایت، وضعیت برند و گرایش به برند( مورد مطالعه نایک)
-استاد راهنما
-
تاثیر کیفیت لجستیک خدمات مشتری بر قصد خرید دوباره از خرده فروشی های آنلاین از طریق ایجاد رضایت و وفاداری در مشتری
-استاد راهنما
-
تاثیر غنای ویژگی های تجارت اجتماعی بر چسبندگی وبسایت ( مورد مطالعه شرکت دی جی کالا )
-استاد راهنما
-
تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر روی وفاداری به برند با نقش میانجی حساسیت به برند، حساسیت به ارزش برند و عشق به برند
-استاد راهنما
-
تاثیر ویژگی های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی انتظار عملکرد انگیزه دوگانه و نگرش نسبت به تبلیغات رسانه های اجتماعی
-استاد راهنما
-
شناسایی عوامل حیاتی موفقیت صادرکنندگان به حوزه
-استاد راهنما
-
تاثیر تجربه برند بر درگیری مشتری با توجه به اثر تعدیل گری کیفیت خدمات و میانجی گری عشق به برند و اعتماد به برند (مورد مطالعه فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش در شهرتهاهران
-استاد راهنما
-
تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوای دیجیتال بر کیفیت ارتباط با برند با توجه به نقش میانجی گری سطح درگیری عاطفی
-استاد راهنما
-
شناسایی و الویت بندی موانع بازرگانی صادرات صنعت پودر و مایع شوینده به فدراسیون روسیه
-استاد راهنما
-
شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر رفتار خرید آنلاین نوجونان در شهر اصفهان
-استاد راهنما
-
نقش نظریه ی منطق چیرگی خدمات در تاثیر ابعاد فرهنگی فردی در درگیری مصرف کننده در جوامع برخط برند، قصد خرید و وفاداری
-استاد راهنما
-
تاثیر فعالیت های بازایابی رسانه اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد خرید و قصد مشارکت با نقش میانجی کیفیت رابطه و اعتماد مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد راهنما
-
تاثیرکیفیت خدمات الکترونیک بروفاداری مشتری بانقش میانجی تجربه نعامل و رضایت مشتریان بانک
-استاد راهنما
-
نقش کیفیت وب سایت بروفاداری مشتریان ازطریق اعتماد و نگرش به وب سایت و رضایت(مورد مطالعه:مشتریان دیجی کالا)
-استاد راهنما
-
تاثیر تجربه برند بروفاداری مشتری مورد مطالعه : لوازم خانگی اسنوا
-استاد راهنما
-
عوامل روانشناختی تاثیرگذاربرتصمیم خرید مصرف کننده بامیانجی گری قصدخرید و نقش تعدیل گری جنسیت و سن درشرایط همه گیری بیماری کرونا
-استاد راهنما
-
تاثیرادراک جهت گیری حفظ مشتری برقصد حمایت بانقش تعدیل گری اگاهی سبز مورد مطلعه برند کشمون
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر تبلیغات توصیه ای الکترونیک نوشتاری و غیرنوشتاری بر قصد خرید(مورد مطالعه فروشگاه های کتاب الکترونیک)
-استاد راهنما
-
شناسایی ابعاد تبلیغات توصیه ای الکترونیکی و تاثیر آن بر قصد خرید آنلاین در شبکه های اجتماعی ( مورد مطالعه: اینستاگرام )
-استاد راهنما
-
تاثیر ارزیابی شناختی و واکنش عاطفی بر نگرش به برند و قصد خرید در تبلیغات داسنان سرایانه با نقش میانجی نگرش به تبلیغات طنز، دراماتیک و الهام بخش
-استاد راهنما
-
پیامدهای بازاریابی استفاده از رایحه در محیط ارائه خدمات (مورد مطالعه:شرکت بیمه منتخب)
-استاد راهنما
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی فناوری بلاکچین بر عملیات بندری در حوزه حمل و نفل بین المللی
-استاد راهنما
-
عوامل موثر بر رفتار خرید سبز با توجه به نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتار ادراک شده و نگرش(مورد مطالعه:صنعت پوشاک)
-استاد راهنما
-
تأثیر ارزش های سودمندگرایانه و لذت جویانه بر سودمندی درک شده تبلیغات توصیه ای الکترونیکی و رزرو آنلاین در ایران
-استاد راهنما
-
تاثیر سهولت خط مشی های بازگشت کالا در یک فروشگاه آنلاین بر قصد خرید مجدد مشتریان ( با نقش تعدیلگری خوشنامی فروشگاه)
-استاد راهنما
-
ارائه چارچوبی برا ی بررسی نقش جهان وطنی مصرف کننده در شکل دادن به رفتارها ی مصرف در محیط ها ی آنلاین و آفلاین
-استاد راهنما
-
ارزیابی اهمیت کدهای اخلاقی در تبلیغات تلویزیونی
-استاد راهنما
-
تاثیر تناسب میان برند و رویداد و درگیری با رویداد بر قصد خرید مشتریان
-استاد راهنما
-
شناسایی و اولویت بندی عناصر بهینه طراحی وب سایت خرده فروشی های انلاین
-استاد راهنما
-
عوامل موثر بر سودمندی درک شده از تبلیغات توصیه ای الکترونیکی (مورد مطالعه رستوران های سفارش آنلاین)
-استاد راهنما
-
شناسایی فرصت های صادراتی بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا با استفاده از روش DSM
-استاد راهنما
-
ارائه مدلیربرای سرمایه گذاری مستقیم خارجی ایران
-استاد راهنما
-
تاثیرکیفیت خدمات تجارت الکترونیک و کیفیت جامعه مجازی از طریق اعتماد برقصد معامله کالای دست دوم مورد مطالعه : سایت دیوار
-استاد راهنما
-
پدیدار انگاری ذهنیت مدیران نسبت به تحول دیجیتال( مورد مطالعه: صنعت فروشگاه های زنجیره ای در ایران )
-استاد راهنما
-
شناسایی و اولویت بندی مشکلات شرکتهای کوچک و متوسط دراستفاده ازمشاوران حوزه کسب و کار
-استاد راهنما
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تعامل با برند در فروشگاه های خرده فروشی آنلاین ایرانی
-استاد راهنما
-
ماعتغذل
-استاد راهنما
-
تاثیر ابعاد تجربه برند برقصد خرید با میانجی گری ابعاد ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای هایپر استار)
-استاد راهنما
-
عوامل کلیدی موفقیت در تجاری سازی نوآوری های شرکت های دانش بنیان ( مورد مطالعه تجهیزات پیشرفته ی ساخت و تولید تجهیزات آزمایشگاهی شهر تهران
-استاد راهنما
-
تاثیر طراحی انسان انگارانه چت بات ها بر روی قصد استفاده با توجه به نقش میانجی حضور اجتماعی و لذت ادراک شده(مورد مطالعه:خرده فروشی آنلاین jometo.ir
-استاد راهنما
-
بررسی اثر تلنگرهای دیجیتال بر انتخاب مصرف کننده مواد غذایی سالم در خرده فروشی های آنلاین
-استاد راهنما
-
ارائه مدلی برای رقابت پذیری صادرات خدمات فنی و مهندسی )مورد مطالعه: صنعت مخابرات
-استاد راهنما
-
تحلیل استراتژی های بازاریابی دیجیتال در جذب مشتری برای دوره های آموزشی موسیقی
-استاد راهنما
-
رابطه بازی وارسازی،درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان
-استاد مشاور
-
تاثیر فعالیتهای بازاریابی شبکه های اجتماعی بر روی پاسخ مشتریان( مورد مطالعه: شرکت پرداخت الکترونیک سداد)
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه بین سازه های ارتباطی مصرف کننده و وب سایت با نگرش و اثربخشی تبلیغات توصیه ای الکترونیکی (مورد مطالعه وب سایت لست سکند)
-استاد مشاور
-
تاثیر خدمات پس از فروش آنلاین بر قصد خرید مجدد و وفاداری مشتریان ( مورد مطالعه فروش آنلاین بیمه
-استاد مشاور
-
تاثیر ویژگی های توصیه گر و غیرتوصیه گر وبسایت بر رفتار خرید آنلاین مصرف کنندگان از دیدگاه نیاز در ایران
-استاد مشاور
-
تاثیر درک نقشه سفر مشتری آنلاین توسط گوگل آنالیتیکس بر عملکرد فروش ( مطالعه موردی وب سایت موسسه مرتا)
-استاد مشاور
-
تجزیه و تحلیل سفرهای خرید مشتریان بر اساس داده های دیجیتال جهت بهبود تجربه خرید مورد مطالعه فروشگاه اینترنتی موتن رو
-استاد مشاور
-
طراحی مدل چند سطحی برند سازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری در جهت تامین نیروی انسانی
-استاد مشاور
-
مدل شکل دهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرم افزار
-استاد مشاور
-
تاثیر منابع نامشهود و گرایش بین المللی مدیر بر عملکرد صادارتی با نقش میانجی قابلیت های پویا (مورد مطالعه صنعت سنگ های تزئینی)
-استاد مشاور
-
مدل لجستیک سبز در تجارت بین المللی شرکت های صادراتی فرش ایران
-استاد مشاور
-
تاثیر قابلیت های بااریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت ها (مورد مطالعه شرکت های صادر کننده صنعت مواد غذایی در تهران
-استاد مشاور
-
تاثیر هم آفرینی ارزش بر تعهد مشتری با میانجی گری ارزش برند ادراک شده و امید مشتری (مورد مطالعه: برند هاکوپیان )
-استاد مشاور
-
مدل مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتلداری
-استاد مشاور
-
تاثیر ویژگی های فرد اینفلوئنسر برقصد خرید با توجه به نقش تعدیلگر روابط فرا اجتماعی
-استاد مشاور
-
هم آفرینی ارزش مشتری در اقتصاد مشارکتی نقش حمایت اجتماعی، ادراکات اخلاقی مشتریان و کیفیت روابط
-استاد مشاور
-
بررسی عوامل موثر بر توسعه قابلیت های تجارت الکترونیک در تجارت بنگاه به بنگاه ( مورد مطالعه شرکت های صادر کننده خرمای ایران)
-استاد مشاور
-
تاثیر سبک تفکر منطقی - تجربی بر اثربخشی تبلیغات فروش BOGOF و Mup
-استاد مشاور
-
تاکتیک های نفوذ فروشنده و تصمیم خرید نماینده خرید با بررسی نقش اعتماد و جهت گیری تمرکز تنظیمی
-استاد مشاور
-
" بررسی جهت گیری بازارصادراتی،قابلیت های بازاریابی و عملکرد صادراتی با توجه به نقش عوامل خارجی و اثربخشی بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی"
-استاد مشاور
-
نقشه ذهنی خریداران انلاین در دوران پسا کرونا
-استاد مشاور
-
تاثیربازاریابی رسانه های اجتماعی برنگرش مشتریان رستورانهای زنجیره ای
-استاد مشاور
-
مدل موفقیت بومگردی: پیشایندها و پسایندها
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر ایجاد و سرایت دلبستگی نسبت به تاثیرگذاران در رسانه های اجتماعی
-استاد مشاور
-
شناسایی و بررسی عوامل موثر برپذیرش فناوری بلاک چین "
-استاد مشاور
-
تاثیر عناصر بازی وارسازی در برنامه های کاربردی برند بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق سازه های واسطه ای لذت درک شده،ارزش لذت بخش و تعامل اجتماعی(مورد مطالعه کاربران دیجی کالا)
-استاد مشاور
-
تاثیر میراث برند بر قدرت برند با توجه به نقش میانجی ارزش های برند و ادراک کلی از برند لوکس (مورد مطالعه: شرکت نوین چرم)
-استاد مشاور
-
بررسی نقش رسانه های اجتماعی در تعامل و فرایند های اطلاعاتی مدیریت ارتباط بامشتری مورد مطالعه شعب بانک سرمایه
-استاد مشاور
-
تاثیر درگیری ذهنی مشتری با مد برقصدخرید با در نظر گرفتن نقش میانجی قابل اعتماد بودن پیام، ریسک درک شده و نگرش نسبت به محصول توصیه شده توسط اینفلوئنسر
-استاد مشاور
-
پیامدهای برند خودابرازگر درونی و اجتماعی در رسانه های اجتماعی
-استاد مشاور
-
تاثیر مزایای جستجوی آنلاین و خرید آفلاین بر رفتار وب رومینگ با توجه به متغییرهای ارزش درک شده و ریسک درک شده آنلاین
-استاد مشاور
-
اثر ویژگی های مصرف کننده بر خرید تکانشی پوشاک آنلاین و پیامد آن بر ارزش ادراک شده
-استاد مشاور
-
رابطه عوامل بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان کالای خواب از منظر خرده فروشان
-استاد مشاور
-
تاثیر بازاریابی دیجیتال و قیمت ادراک شده بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی درگیری مشتری،آگاهی از برند، تصویر برند و نقش تعدیلگر ارزش ویژه برند
-استاد مشاور
-
تاثیر عوامل مرتبط با اینفلوئنسرها ی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید دنبال کنندگان با توجه به نقش تعدیل گر تطابق بین اینفلوئنسر و محصول
-استاد مشاور
-
عوامل موثر برقصد خرید مصرف کننده باتوجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت
-استاد مشاور
-
مدل مهار هم تخریبی ارزش دیجیتال مشتری
-استاد مشاور
-
الگوی چند لایه تجاری سازی باشگاه های ورزشی از منظر بازاریابی
-استاد مشاور
-
الگوی زنجیره تامین ترکیبی در شرکت های تولید کننده ظروف مواد غذایی(مورد مطالعه: شرکت شیشه رازی)
-استاد مشاور
-
الگوی مدیریت زنجیره تامین الکترونیک در صنعت چاپ و نشر (مورد مطالعه شرکت چاپ و نشر بازرگانی )
-استاد مشاور
-
تاثیر تجربه برند و شخصیت برند بر رضایت مشتری و وفاداری به برند مورد مطالعه پوشاک هاکوپیان
-استاد مشاور
-
تاثیر حساسیت فرهنگی و کلیشه های برند بر قصد خرید محصولات داخلی با نقش میانجی قوم گرایی
-استاد مشاور
-
تاثیر عوامل مربوط به ویژگی اینفلوئنسر بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نگرش نسبت به محصول
-استاد مشاور
-
نگاشت شبکه وابستگی های برند آموزشی با استفاده از روش نقشه ی مفهومی برند(BCM)
-استاد مشاور
-
الگوی مبنایی چالش های رفع تعهد ارزی در بازرگانی بین الملل برای صادر کنندگان ایرانی
-استاد مشاور
-
تاثیر جهانشهرگرایی و قوم مداری بر قصد خرید از برند های خارجی خودرو : نقش میانجی قضاوت محصول وارداتی (مطالعه موردی: خودروهای کره ای)
-استاد مشاور
-
تاثیر اعتبار تاثیر گذاران، پیام و رسانه بر تمایل به خرید تکانشی با بررسی نقش تعدیل گر دانش اقناعی و نقش سواد تبلیغاتی در صنعت نشر
-استاد مشاور
-
تاثیر کشور مبدا و تبلیغات توصیه ای بر قصد خرید مشتری در صنعت تجهیزات پزشکی با توجه به نقش میانجی تصویر برند و نگرش به برند
-استاد مشاور
-
بررسی تأثیر مولفه های قرارداد فرانچایز بر حفظ رهبری فروش
-استاد مشاور
-
الگوی هم آفرینی ارزش محصول با تامین کنندگان در شبکه زنجیره تامین یک بنگاه خودروسازی (مورد مطالعه: گروه خودروسازی سایپا)
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر پذیرش هوش مصنوعی توسط مشتریان درخرید الکترونیک
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه بین انتظارات رضایت و قصد تکرار استفاده مشتریان از خدمات الکترونیک بانک سپه
-استاد داور
-
چارچوب انتخاب سبک های مخاطب قراردادن مشتری ها در ابزارهای ارتباطی با توجه به کهن الگوهاو جنسیت برند
-استاد داور
-
تاثیر استراتژی های درگیری مصرف کننده با برند بر وفاداری به برند مطالعه موردی مشتریان شرکت بیمه ایران
-استاد داور
-
بررسی تاثیر امضای برند با توجه به نقش میانجی نگرش برند، آگاهی برند و اعتبار برند )مورد مطالعه: شرکت کفش ملی(
-استاد داور
-
آینده نگاری کسب و کارهای پلتفرمی مبادلاتی در ایران
-استاد داور
-
مدلی برای استراتژی سازی شهودی
-استاد داور
-
تاثیریکپارچگی خدمات در خرده فروشی همه کاناله برتجربه، توانمندسازی و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
-استاد داور
-
عوامل موثر بر نگرش نسبت به توصیه وبلاگ نویسان زیبایی
-استاد داور
-
نقش تعدیل کننده تجربه تجارت الکرونیک درتاثیرخریدانلاین بررضایت و وفاداری مشتری مورد مطالعه دیجی کالا
-استاد داور
-
تاثیرارزش های کارکردی و لذت جویانه خرید بردرگیر ی مشتری در فروشگاه های زنجیره ای رفاه شهر تهران باتوجه به نقش میانجی عشق به برند
-استاد داور
-
مدل مسئولیت اجتماعی در کسب و کارهای پلت فرمی
-استاد داور
-
مدلی برای هم آفرینی اعتماد در صنعت بانکداری
-استاد داور
-
سطح بندی عوامل موثر بر بازاریابی دیجیتال خدمات بانکداری به بنگاه های کوچک و متوسط(SMEs)
-استاد داور
-
تاثیر افشاء تبلیغات بر تمایلات رفتاری مصرف کننده در رسانه های اجتماعی
-استاد داور
-
الگوی بازاریابی برای کسب و کارهای مبتنی بر مبادلات رمزارز ها در ایران
-استاد داور
-
دسته بندی برندها بر مبنای کهن الگوها از دیدگاه مصرف کنندگان ایرانی
-استاد داور
-
تاثیر اعتبار و سازگاری هویتی اینفلوئنسرها برقصد خرید و تمایل به پرداخت مبالغ بیشتر در مصرف کنندگان
-استاد داور
-
ارائه الگوی بازاریابی خدمات تجاری دانش محور: مورد مطالعه خدمات آموزش سازمانی مدیریت
-استاد داور
-
طراحی مدل مدیریت ارزش در استفاده در بازارهای خدمات آموزش تجاری
-استاد داور
-
بررسی قابلیت های تجارت از طریق موبایل(مورد مطالعه شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در شهر تهران)
-استاد داور
-
تاثیر تبلیغات توصیه ای برقصد خرید با توجه به متغییر میانجی تصویر برند(مورد مطالعه مشتریان فروشگاه اسنپ مارکت)
-استاد داور
-
عوامل موثر بررفتار خرید مشتریان برندهای لوکس باتوجه به نقش میانجی قصد خرید و نگرش مورد مطالعه: برند درسا
-استاد داور
-
تاثیر ابعاد کلیدی بازاریابی رابطه مند بر توسعه خرید مشتریان تجاری (بی ۲ بی ) در صنعت تولید سیمان ایران
-استاد داور
-
تاثیر بازاریابی آنلاین بر آمیزه ارتباطات در صنعت گردشگری (مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی)
-استاد داور
-
مدل رقابت همکارانه در صنایع تولیدی (صنعت دارویی)
-استاد داور