جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۶ مورد از کل ۶ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
تاثیر بازاریابی دیجیتال بر برند سازی مجموعه های ورزشیزهرا دارابیسارا کشکرحبیب هنری(تنظیم نشده)
ترویج فعالیت بدنی بر اساس فرهنگ محلی در بین سالمندان مبتنی بر نظریه رفتار برنامه ریزی شدهستایش حسنوندجواد شهلایی باقریفرزاد غفوری(تنظیم نشده)
نقش دانشجویان علوم ورزشی در ترویج رفتار حفاظت از محیط زیست در زیمان دانشگاه های ایرانزهرا زارعغلامعلی کارگرسارا کشکر(تنظیم نشده)
استراتژی بازاریابی مطلوب در فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران.زینب سعیدیسارا کشکرحبیب هنری(تنظیم نشده)
نقش پایگاه های بسیج در بازاریابی ورزش ایرانمحمدرضا کریمی رشت ابادیغلامعلی کارگرسارا کشکر(تنظیم نشده)
نقش سیاست های زیست محیطی بر برندسازی اماکن ورزشیفروزان نادری دره کتیغلامعلی کارگرسارا کشکر(تنظیم نشده)