ارزشیابی انگیزشی کیفیت در آموزش عالی ایران | روانشناسي و علوم تربيتي | مديريت آموزشي | آموزش عالي-گرايش مديريت آموزش عالي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | مهسا توان | علی خورسندی طاسکوه, غلامرضا ذاکرصالحی | سعید غیاثی ندوشن, عباس عباس پور | | ۳۰ دی ۱۴۰۳ |
آینده #ژوهی حکمرانی آکادمیک در آموزش عالی ایران بر مبنای زیست بوم نوآوری با رویکرد سناریونگاری | روانشناسي و علوم تربيتي | مديريت آموزشي | آموزش عالي-گرايش مديريت آموزش عالي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | فهیمه ربانی خواه | سعید غیاثی ندوشن, مهدی الیاسی | علی خورسندی طاسکوه | کوروش فتحی واجارگاه, عباس عباس پور, صمد برزویان | ۱۹ آذر ۱۴۰۳ |
مدل کنترل اجتماعی فراروی از درستکاری دانشگاهی در میان اعضای هیات علمی | روانشناسي و علوم تربيتي | مديريت آموزشي | آموزش عالي-گرايش مديريت آموزش عالي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | شلاله معراجی اسکوئی | علی دلاور | عباس عباس پور | حسین عبدالهی, علی خورسندی طاسکوه | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |
طراحی الگوی جانشین پروری با رویکرد جذب و توسعه استعدادهای دانشگاهی ، مطالعه موردی: شرکت مشانیز | روانشناسي و علوم تربيتي | مديريت آموزشي | آموزش عالي-گرايش مديريت آموزش عالي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | ودود قاسم طالبی | سعید غیاثی ندوشن, حمید رحیمیان | عباس عباس پور, مرتضی طاهری | صمد برزویان, علی خورسندی طاسکوه, محمدحسن پرداختچی | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |
طراحی و اعتباریابی الگوی دانشگاه پژوهی در دانشگاههای وابسته به جهاد دانشگاهی | روانشناسي و علوم تربيتي | مديريت آموزشي | آموزش عالي-گرايش مديريت آموزش عالي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | لاله شکورشهابی | عباس عباس پور | سعید غیاثی ندوشن, علی خورسندی طاسکوه | حسین عبدالهی, حمید رحیمیان | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |
مطالعه نقش فرصت مطالعاتی در شبکه سازی ارتباطات میان دانشگاهی برای ارتقای کیفیت دانشگاههای علوم پزشکی | روانشناسي و علوم تربيتي | مديريت آموزشي | آموزش عالي-گرايش مديريت آموزش عالي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | ام البنین همتی پور | سعید غیاثی ندوشن, غلامرضا یادگارزاده | مرتضی طاهری | علی خورسندی طاسکوه, حمید رحیمیان, غلامرضا ذاکرصالحی | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |
طراحی و اعتباریابی الگوی اعتبار بخشی برای دانشگاههای علوم پزشکی کشور | روانشناسي و علوم تربيتي | مديريت آموزشي | آموزش عالي-گرايش مديريت آموزش عالي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | رضا شجاعی پور | نورعلی فرخی, سمیه نوری حکمت | عباس عباس پور, حمید رحیمیان | صمد برزویان, علی خورسندی طاسکوه, عظیم میرزازاده | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |
طراحی الگو برای مرکز یادگیری اعضای هیات علمی دانشگاه علامه در راستای توانمند سازی آنان | روانشناسي و علوم تربيتي | مديريت آموزشي | آموزش عالي-گرايش مديريت آموزش عالي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | مرضیه قاسمی راد | حسین عبدالهی, مرتضی طاهری | عباس عباس پور, حمید رحیمیان | سعید غیاثی ندوشن, علی خورسندی طاسکوه, حسن رضا زین آبادی | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |
طراحی الگوی ارزیابی اثر نهایی سیاست در آموزش عالی ایران | روانشناسي و علوم تربيتي | مديريت آموزشي | آموزش عالي-گرايش مديريت آموزش عالي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | اشرف نصیریان | مرتضی طاهری | سعید غیاثی ندوشن, علی خورسندی طاسکوه | عباس عباس پور, حسین عبدالهی, غلامرضا ذاکرصالحی | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |
طراحی و اعتباریابی الگوی ستاد دانشگاهی شایسته بر مبنای فرهنگ ایرانی- اسلامی | روانشناسي و علوم تربيتي | مديريت آموزشي | آموزش عالي-گرايش مديريت آموزش عالي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | مهدی جمشیدی خسرو | نورعلی فرخی | عباس عباس پور, علی خورسندی طاسکوه | سعید غیاثی ندوشن, حمید رحیمیان | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |