وحید ناصحی فر
فعالیتها
-
الگوی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران
-استاد راهنما
-
اثر محرک های منظر خدمات بر رضایت و وفاداری مشتری با توجه به نقش تعدیل کننده انگیزه های خرید و درگیری
-استاد راهنما
-
تاثیر استراتژی های درگیری مصرف کننده با برند بر وفاداری به برند مطالعه موردی مشتریان شرکت بیمه ایران
-استاد راهنما
-
رابطه قصد خرید مجدد و مسئولیت اجتماعی شرکت با توجه به نقش میانجی تصویر شرکت
-استاد راهنما
-
مدل مدیریت تجربه مشتری در بانکداری الکترونیکی
-استاد راهنما
-
مدل رقابت پذیری در بانکهای تجاری
-استاد راهنما
-
مدل لجستیک سبز در تجارت بین المللی شرکت های صادراتی فرش ایران
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر امضای برند با توجه به نقش میانجی نگرش برند، آگاهی برند و اعتبار برند )مورد مطالعه: شرکت کفش ملی(
-استاد راهنما
-
مدل تبلیغات زنانه در صنایع غذایی کشور
-استاد راهنما
-
رابطه مسئولیت اجتماعی شرکتی و توسعه برند با توجه به متغیر میانجی تعهد شرکتی و تعهد درون گروهی و شناسایی مشتری شرکتی
-استاد راهنما
-
مدل مدیریت زنجیره تامین ترکیبی (چابک و ناب) و یکپارچه در خرده فروشی ها (مورد مطالعه فروشگاه زنجیره ای رفاه)
-استاد راهنما
-
الگوی یکپارچه
-استاد راهنما
-
ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در شرکت های بیمه
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر هم آفرینی ارزش و پذیرش تکنولوژی بر رضایت مشتریان در بانکداری الکترونیکی
-استاد راهنما
-
نقش تعدیل کننده تجربه تجارت الکرونیک درتاثیرخریدانلاین بررضایت و وفاداری مشتری مورد مطالعه دیجی کالا
-استاد راهنما
-
الگوی دیجیتال برندینگ در صنعت بانکداری(مورد مطالعه:بانک پارسیان)
-استاد راهنما
-
تاثیر بازاریابی با نقش میانجی مزیت رقابتی بر بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط ( مورد مطالعه: صنعت گردشگری)
-استاد راهنما
-
تاثیرتخفیفات بر قصد خرید مشتریان در فروشگاه های آنلاین با توجه به متغیر های تعدیل گر و میانجی شهرت برند و تصویر برند (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین افق کوروش"اکالا")
-استاد راهنما
-
سطح بندی عوامل موثر بر بازاریابی دیجیتال خدمات بانکداری به بنگاه های کوچک و متوسط(SMEs)
-استاد راهنما
-
رابطه میان کشور مبدا و قصد خرید مصرف کننده با توجه به نقش میانجی ارزیابی محصول، تصویر برند و ارزش ویژه برند در صنعت مواد غذایی
-استاد راهنما
-
تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با توجه به نقش میانجی اثرات اجتماعی
-استاد راهنما
-
الگوی بازاریابی برای کسب و کارهای مبتنی بر مبادلات رمزارز ها در ایران
-استاد راهنما
-
الگوی استراتژی تبلیغات خدمات بانکی(مورد مطالعه: شعب بانک پاسارگاد شهر تهران)
-استاد راهنما
-
الگوی بازاریابی عصبی در فضای دیجیتال در صنعت گردشگری(مورد مطالعه:سایت علی بابا)
-استاد راهنما
-
الگوی مدیریت زنجیره تامین الکترونیک در فروشگاههای زنجیره ای شهروند
-استاد راهنما
-
الگوی ادراک مشتریان در بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه بانک پاسارگاد)
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی بانکداری اختصاصی در بانک پاسارگاد
-استاد راهنما
-
الگوی ادراک مشتریان در بانکداری شرکتی
-استاد راهنما
-
الگوی یادگیری ماشینی در بانکداری شرکتی
-استاد راهنما
-
الگوی مدیریت پیچیدگی در بانکداری شرکتی مورد مطالعه بانک پاسارگاد
-استاد راهنما
-
الگوی اعتمادالکترونیک دربین مشتریان صنعت بانکداری بابکارگیری روش مدل سازی ساختاری - تفسیری ISM مورد مطالعه : شعبات بانک سپه درشهرتهران
-استاد راهنما
-
ارائه الگوی بازاریابی خدمات تجاری دانش محور: مورد مطالعه خدمات آموزش سازمانی مدیریت
-استاد راهنما
-
طراحی مدل مدیریت ارزش در استفاده در بازارهای خدمات آموزش تجاری
-استاد راهنما
-
عوامل موثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان پوشاک از خرید انلاین به خرید افلاین
-استاد راهنما
-
الگوی زنجیره تامین ترکیبی در شرکت های تولید کننده ظروف مواد غذایی(مورد مطالعه: شرکت شیشه رازی)
-استاد راهنما
-
الگوی یکپارچه سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی در بازاریابی
-استاد راهنما
-
الگوی تحلیل احساسات مشتریان خدمات مدیریت دارایی
-استاد راهنما
-
الگوی مدیریت زنجیره تامین الکترونیک در صنعت چاپ و نشر (مورد مطالعه شرکت چاپ و نشر بازرگانی )
-استاد راهنما
-
الگوی استراتژی های تجارت خارجی صنعت فولاد جمهوری اسلامی ایران در دوران تحریم
-استاد راهنما
-
بررسی راهبردهای اعتمادسازی در مشتریان در بستر شبکه های اجتماعی (هنوز در شورا تایید نشده)
-استاد راهنما
-
مدل رقابت همکارانه در صنایع تولیدی (صنعت دارویی)
-استاد راهنما
-
الگوی تاب آوری کسب و کارهای کوچک و متوسط در شرایط سخت،مورد مطالعه کسب و کارهای کوچک و متوسط اصفهان در شرایط پاندمی کرونا
-استاد مشاور
-
تاثیر ادراک از فعالیت برند در رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مشتری محور با نقش میانجی تجربه برند و منافع محیط مجازی برای مصرف کننده (مورد مطالعه صنعت پوشاک)
-استاد مشاور
-
رابطه سبک تصمیم گیری مصرف کننده و قصد خرید با توجه به نقش میانجی رضایت، وضعیت برند و گرایش به برند( مورد مطالعه نایک)
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه میان بازاریابی اینفلوئنسری و رفتار خرید مصرف کنندگان در صنعت بیمه بر بستر پلتفرم شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد مشاور
-
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری( در صنعت فرش دستبافت ایران)
-استاد مشاور
-
تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر روی وفاداری به برند با نقش میانجی حساسیت به برند، حساسیت به ارزش برند و عشق به برند
-استاد مشاور
-
مدل برند سازی شرکتی در صنعت اپراتوری تلفن همراه
-استاد مشاور
-
اولویت بندی عوامل موثر بر استراتژی های توسعه صادارت استان قزوین (مورد مطالعه مواد شوینده)
-استاد مشاور
-
مدل بانکداری شرکتی دیجیتال
-استاد مشاور
-
مدل مدیریت تجربه مشتری در صنعت خودرو ایران
-استاد مشاور
-
ارائه مدلهای همکاری بانک های خصوصی ایران با فین تک ها (فناوری های مالی)
-استاد مشاور
-
طراحی مدل قصد حمایت مصرف کننده بر اساس غنای رسانه درک شده در فروشگاه های آنلاین
-استاد مشاور
-
شناسایی عوامل حیاتی موفقیت صادرکنندگان به حوزه
-استاد مشاور
-
شناسایی و الویت بندی موانع بازرگانی صادرات صنعت پودر و مایع شوینده به فدراسیون روسیه
-استاد مشاور
-
مشاور رساله
-استاد مشاور
-
مدل تجربه هم افرینی مشتری در صنعت میهمان نوازی نظیر به نظیر
-استاد مشاور
-
مدلی برای هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه فرودگاه امام خمینی
-استاد مشاور
-
رابطه تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده با تبلیغات توصیه ای الکترونیکی (مورد مطالعه فروشگاه رفاه)
-استاد مشاور
-
تاثیرکیفیت خدمات الکترونیک بروفاداری مشتری بانقش میانجی تجربه نعامل و رضایت مشتریان بانک
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر نگرش نسبت به توصیه وبلاگ نویسان زیبایی
-استاد مشاور
-
تاثیرویژگی های منوی رستوران های انلاین برقصد خرید مصرف کنندگان درطی بیماری کرونا
-استاد مشاور
-
نقش کیفیت وب سایت بروفاداری مشتریان ازطریق اعتماد و نگرش به وب سایت و رضایت(مورد مطالعه:مشتریان دیجی کالا)
-استاد مشاور
-
تاثیر تجربه برند بروفاداری مشتری مورد مطالعه : لوازم خانگی اسنوا
-استاد مشاور
-
مدل مشارکت مصرف کننده در پلتفرم های مبتنی بر اقتصاد اشتراکی( مورد مطالعه: حمل و نقل درون شهری)
-استاد مشاور
-
شناسایی عوامل موثربر تجربه مشتریان از اقامتگاه های خصوصی و مردمی ( مورد مطالعه: وبسایت رزرواسیون آنلاین جاجیگا
-استاد مشاور
-
مدل مسئولیت اجتماعی در کسب و کارهای پلت فرمی
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر قصد خرید گروهی آنلاین
-استاد مشاور
-
تاثیر نوستالوژی برند بر اعتبار برند ،دلبستگی به برند ،ارزش ویژه برند و قصد خرید برند
-استاد مشاور
-
مدلی برای هم آفرینی اعتماد در صنعت بانکداری
-استاد مشاور
-
الگو توسعه بازار بی تو بی کسب و کارهای کوچک و متوسط در ایران: مورد مطالعه صنعت ساختمان
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر رفتار خرید سبز با توجه به نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتار ادراک شده و نگرش(مورد مطالعه:صنعت پوشاک)
-استاد مشاور
-
تاثیر افشاء تبلیغات بر تمایلات رفتاری مصرف کننده در رسانه های اجتماعی
-استاد مشاور
-
تاثیر سهولت خط مشی های بازگشت کالا در یک فروشگاه آنلاین بر قصد خرید مجدد مشتریان ( با نقش تعدیلگری خوشنامی فروشگاه)
-استاد مشاور
-
تاثیر واقعیت افزوده (AR) بر قصد خرید لوازم خانگی: نقش میانجی کنترل رفتاری و کنترل شناختی
-استاد مشاور
-
طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در شرکت های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد مبتنی بر سفر مشتری
-استاد مشاور
-
مدل بازاریابی براساس ارزش (مطالعه موردی : شرکت بیمه سینا)
-استاد مشاور
-
مدل بازاریابی منابع انسانی در صنعت لوازم خانگی
-استاد مشاور
-
تاثیر قیمت و ظاهر درک شده به واسطه ترجیح برند و تجربه برند بر قصد خرید در شرکت دکوچید
-استاد مشاور
-
رابطه بین ادراک از انحراف مشتری، خستگی عاطفی،رضایت شغلی، بیماری های شغلی برقصد ترک شغل با توجه به تعدیل گر حمایت مدیریت در شرکت های بیمه
-استاد مشاور
-
نقش جو عاطفی مثبت دراثرگذاری ادراک ازبرند کارفرما برالتزام شغلی کارکنان
-استاد مشاور
-
تاثیرکیفیت خدمات تجارت الکترونیک و کیفیت جامعه مجازی از طریق اعتماد برقصد معامله کالای دست دوم مورد مطالعه : سایت دیوار
-استاد مشاور
-
مدل مهار هم تخریبی ارزش دیجیتال مشتری
-استاد مشاور
-
تاثیر رابطه ی پایداری و بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کننده در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی
-استاد مشاور
-
الگوی چند لایه تجاری سازی باشگاه های ورزشی از منظر بازاریابی
-استاد مشاور
-
تاثیر پدیده سبزشویی بر ارزش ویژه برند سبز با نقش تعدیلگری اعتبار برند سبز در بین مصرف کنددگان لوازم ارایشی و بهداشتی (مورد مطالعه شرکت دیجی کالا)
-استاد مشاور
-
بررسی قابلیت های تجارت از طریق موبایل(مورد مطالعه شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در شهر تهران)
-استاد مشاور
-
تأثیر بازاریابی محتوای اینستاگرام هتل بر مشارکت گردشگران متولد دهه ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ شمسی
-استاد مشاور
-
مدل مقاومت مشتری در برابر خرید آنلاین محصولات گردشگری: پیش زمینه ها و پیامدها
-استاد مشاور
-
تاثیر تبلیغات توصیه ای برقصد خرید با توجه به متغییر میانجی تصویر برند(مورد مطالعه مشتریان فروشگاه اسنپ مارکت)
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بررفتار خرید مشتریان برندهای لوکس باتوجه به نقش میانجی قصد خرید و نگرش مورد مطالعه: برند درسا
-استاد مشاور
-
تاثیر ابعاد کلیدی بازاریابی رابطه مند بر توسعه خرید مشتریان تجاری (بی ۲ بی ) در صنعت تولید سیمان ایران
-استاد مشاور
-
تاثیر ابعاد تجربه برند برقصد خرید با میانجی گری ابعاد ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای هایپر استار)
-استاد مشاور
-
تاثیر نیاز های روانشناختی بر قصد خرید مشتریان در شبکه های اجتماعی با نقش میانجیگری درگیری مشتری
-استاد مشاور
-
تاثیر فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی بر تصمیمات خرید کاربران صفحات خرده فروشی پوشاک مردانه ایرانی فعال در اینستاگرام
-استاد مشاور
-
بررسی اثر تناسب لنگر بر قصد خرید مصرف کنندگان با میانجی اعتماد بر محتوا ساز برخط در پلتفرم دیجی کالا
-استاد مشاور
-
بررسی عوامل موثر در ورود موفق شرکت های ایرانی به بازار کشور لبنان
-استاد مشاور
-
تاثیر درگیری مشتری برقصد بازدید مجدد از سایت با توجه به نقش میانجی خلق ارزش مشتری و محرک های ارزش ویژه مشتری(مورد مطالعه دیجی کالا)
-استاد مشاور
-
تاثیر بازی وار سازی بروفاداری مصرف کننده با توجه به نقش میانجی نگرش به برند و قصد درگیری
-استاد مشاور
-
الگوی برندسازی داخلی در کسب و کارهای دیجیتال،مورد مطالعه: شرکت های تجارت الکترونیک
-استاد مشاور
-
الگوی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین در شرکتهای تولید کننده قطعات خودرو (مورد مطالعه شرکت عظام)
-استاد مشاور
-
تاثیر روان شناختی بازاریابی مزاحم بر رفتار مصرف کننده
-استاد مشاور
-
تاثیر ویژگی های مصرف کننده و ارائه محصول بر خرید ناگهانی پوشاک به صورت آنلاین
-استاد مشاور
-
الگوی هم آفرینی ارزش محصول با تامین کنندگان در شبکه زنجیره تامین یک بنگاه خودروسازی (مورد مطالعه: گروه خودروسازی سایپا)
-استاد مشاور
-
تاثیر شخصی سازی ربات های خدماتی و رفتار شهروندی مشتریان: نقش تعدیل گر انسان گونه سازی و آمادگی فناوری
-استاد مشاور
-
طراحی مدل تجربه مشتری فیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای شهروند
-استاد مشاور
-
بررسی عوامل تاثیرگذار بر رفتار خرید آنلاین مصرف کننده ایرانی، بر اساس مدل رفتار برنتمه ریزی شده
-استاد داور
-
تاثیر کیفیت لجستیک خدمات مشتری بر قصد خرید دوباره از خرده فروشی های آنلاین از طریق ایجاد رضایت و وفاداری در مشتری
-استاد داور
-
عوامل کلیدی موفقیت در گردشگری پزشکی بین المللی در ایران
-استاد داور
-
تاثیر امضا و تطابق هویتی مصرف کننده با برند بر عملکرد برند در صنعت هتلداری
-استاد داور
-
مدل تاثیر تفاوت های فرهنگی در درک اصالت بر تمایل سفر بعه مقصد ایران موردی: ملیت آلمانی وچینی
-استاد داور
-
تاثیر ارزش بر نیات رفتاری با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد (مورد مطالعه:گردشگران پزشکی ورودی)
-استاد داور
-
تاثیر درگیری مشتری بر شناسایی برند توسط مشتری با در نظر گرفتن نقش شهرت برند ( مورد مطالعه: مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری اصفهان )
-استاد داور
-
هم آفرینی ارزش مشتری در اقتصاد مشارکتی نقش حمایت اجتماعی، ادراکات اخلاقی مشتریان و کیفیت روابط
-استاد داور
-
بررسی عوامل موثر بر توسعه قابلیت های تجارت الکترونیک در تجارت بنگاه به بنگاه ( مورد مطالعه شرکت های صادر کننده خرمای ایران)
-استاد داور
-
تاثیر سبک تفکر منطقی - تجربی بر اثربخشی تبلیغات فروش BOGOF و Mup
-استاد داور
-
تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک و هم آفرینی ارزش بر رفتار تعاملی مشتری ( مورد مطالعه سامانه ی آنلاین خدمات بیمه ملت
-استاد داور
-
" بررسی جهت گیری بازارصادراتی،قابلیت های بازاریابی و عملکرد صادراتی با توجه به نقش عوامل خارجی و اثربخشی بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی"
-استاد داور
-
نقشه ذهنی خریداران انلاین در دوران پسا کرونا
-استاد داور
-
عوامل موثر بر ایجاد و سرایت دلبستگی نسبت به تاثیرگذاران در رسانه های اجتماعی
-استاد داور
-
تاثیرادراک جهت گیری حفظ مشتری برقصد حمایت بانقش تعدیل گری اگاهی سبز مورد مطلعه برند کشمون
-استاد داور
-
تاثیر عناصر بازی وارسازی در برنامه های کاربردی برند بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق سازه های واسطه ای لذت درک شده،ارزش لذت بخش و تعامل اجتماعی(مورد مطالعه کاربران دیجی کالا)
-استاد داور
-
بررسی تاثیر تبلیغات توصیه ای الکترونیک نوشتاری و غیرنوشتاری بر قصد خرید(مورد مطالعه فروشگاه های کتاب الکترونیک)
-استاد داور
-
بررسی نقش رسانه های اجتماعی در تعامل و فرایند های اطلاعاتی مدیریت ارتباط بامشتری مورد مطالعه شعب بانک سرمایه
-استاد داور
-
پیامدهای برند خودابرازگر درونی و اجتماعی در رسانه های اجتماعی
-استاد داور
-
شناسایی ابعاد تبلیغات توصیه ای الکترونیکی و تاثیر آن بر قصد خرید آنلاین در شبکه های اجتماعی ( مورد مطالعه: اینستاگرام )
-استاد داور
-
تأثیر ارزش های سودمندگرایانه و لذت جویانه بر سودمندی درک شده تبلیغات توصیه ای الکترونیکی و رزرو آنلاین در ایران
-استاد داور
-
ارائه چارچوبی برا ی بررسی نقش جهان وطنی مصرف کننده در شکل دادن به رفتارها ی مصرف در محیط ها ی آنلاین و آفلاین
-استاد داور
-
ارزیابی اهمیت کدهای اخلاقی در تبلیغات تلویزیونی
-استاد داور
-
تاثیر ساختار مالکیت بر فرآیند تصمیم گیری استراتژیک صنایع پتروشیمی ایران
-استاد داور
-
تاثیر بازاریابی دیجیتال برقصد خرید با توجه به نقش میانجی درگیری مصرف کننده و تصویر برند و نقش تعدیلی ارزش ویژه برند
-استاد داور
-
تاثیر ادراک مشتری از ارائه خدمات فعلی بانک و مزایای هوش مصنوعی بر پذیرش خدمات بانکداری همراه مبتنی برهوش مصنوعی
-استاد داور
-
مدلی برای آگاهی استراتژیک استارت آپ های حوزه فن آوری اطلاعات
-استاد داور
-
شناسایی و اولویت بندی مشکلات شرکتهای کوچک و متوسط دراستفاده ازمشاوران حوزه کسب و کار
-استاد داور
-
عوامل موثر بر ارزیابی های برند با توجه به نقش میانجی مشارکت کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی در توفان های آتش انلاین
-استاد داور
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تعامل با برند در فروشگاه های خرده فروشی آنلاین ایرانی
-استاد داور
-
تاثیر تجربه برند و شخصیت برند بر رضایت مشتری و وفاداری به برند مورد مطالعه پوشاک هاکوپیان
-استاد داور
-
الویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری میراث فرهنگی: مورد مطالعه گردشگری میراث فرهنگی شهر تهران
-استاد داور
-
تاثیر نوستالژی بر رضایت گردشگران داخلی: مورد مطالعه اقامتگاه های سنتی اصفهان
-استاد داور
-
تاثیر بازیهای ویدیویی مرتبط با مقصد گردشگری بر تمایل بازیکنان به بازدید از مقصد گردشگری ( مورد مطالعه بازی ویدیویی )
-استاد داور
-
ارائه مدلی برای رقابت پذیری صادرات خدمات فنی و مهندسی )مورد مطالعه: صنعت مخابرات
-استاد داور