فعالیتها
-
مدلی برای انتقال مدیریت منابع انسانی در بانک های خصوصی
-استاد راهنما
-
الگوی معنویت سازمانی در مدیریت منابع انسانی پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص
-استاد راهنما
-
طراحی مدل چند سطحی برند سازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری در جهت تامین نیروی انسانی
-استاد راهنما
-
طراحی مدل بومی عوامل موثر انسانی در مدیریت بحران به منظور افزایش تاب آوری و کاهش استرس در هنگام زلزله (مورد مطالعه کلانشهر تهران)
-استاد راهنما
-
الگویی برای ارزیابی عملکرد چندسطحی مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی
-استاد راهنما
-
مدلی برای رفتارهای رهبری به منظور مدیریت پارادوکس ها جهت دوسوتوانی
-استاد راهنما
-
مدلی جهت تبیین تاثیر تفاوت های فرهنگ سازمانی متاثر از خرده فرهنگ بر سبک رهبری
-استاد راهنما
-
الگوی شایستگی مدیران با رویکرد نظریه پارادوکس
-استاد راهنما
-
رابطه بین بدبینی سازمانی و رفتار رهبری اخلاقی در صنعت بیمه
-استاد راهنما
-
ارائه مدلی برای رفتارهای مسیرشغلی پیشگام در شرکت های بیمه
-استاد راهنما
-
مدل بازاریابی منابع انسانی در صنعت لوازم خانگی
-استاد راهنما
-
الگوی پذیرش بازخور شغلی در شرکت های بیمه
-استاد راهنما
-
مدل شایستگی مربی گری مدیران اجرایی در نظام بانکی با تاکید بر فرهنگ سازمانی
-استاد راهنما
-
رابطه بین ادراک از انحراف مشتری، خستگی عاطفی،رضایت شغلی، بیماری های شغلی برقصد ترک شغل با توجه به تعدیل گر حمایت مدیریت در شرکت های بیمه
-استاد راهنما
-
تاثیر ویژگی های مصرف کننده و ارائه محصول بر خرید ناگهانی پوشاک به صورت آنلاین
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر بهود تجربه مشتری از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی:مطالعه ای بر نسل جوان ایران
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر ذهنیت جهانی بر شناسایی فرصتهای بین المللی با نقش میانجی قابلیتهای بریکولاژ در شرکتهای کوچک و متوسط
-استاد راهنما
-
بررسی تجربه مشتریان شرکت سینا ام دی اف در استفاده از چت بات
-استاد راهنما
-
ابعاد و کیفیت ارتباطات چت بات های هوش مصنوعی بر رضایت مشتری وقصدخرید آنلاین
-استاد راهنما
-
تاثیر بازاریابی دیجیتال و رضایت مشتری بر قصد استفاده مجدد
-استاد راهنما
-
مدل رهبری دیجیتال در صنعت بیمه ایران
-استاد راهنما
-
رابطه قابلیت رسانه اجتماعی وتوسعه محصول با تعدیل گری قابلیت یادگیری سازمانی
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر قابلیت های صادر کننده، مکانیسم های حاکمیتی و عوامل محیطی بر ارزش رابطه و وفاداری مشتری با میانجی گری کیفیت ارتباط با مشتری (ئمورد مطالعه شرکت های فرش ماشینی شهر کاشان )
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی و طرز فکر بین المللی شرکت بر رشد بازار بین المللی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صنایع فلزی
-استاد مشاور
-
تاثیر استراتژی های درگیری مصرف کننده با برند بر وفاداری به برند مطالعه موردی مشتریان شرکت بیمه ایران
-استاد مشاور
-
مدلی برای استراتژی های مسیر شغلی مدیران در صنعت بیمه ایران
-استاد مشاور
-
ارزیابی الگوهای پارامتریک
-استاد مشاور
-
تاثیر قابلیت های کارکردی سازمانی برجهت گیری استراتژیک با نقش میانجی مشارکت سازمانی در شرکت بیمه البرز
-استاد مشاور
-
تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک و هم آفرینی ارزش بر رفتار تعاملی مشتری ( مورد مطالعه سامانه ی آنلاین خدمات بیمه ملت
-استاد مشاور
-
تاثیر مدیریت منابع انسانی حمایتی بر رابطه میان اجرای استراتژی مشتری محوری و قابلیت برقراری ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی
-استاد مشاور
-
الگویی برای واکنش جمعی کارکنان به تغییرات سازمانی در نظام بانکی
-استاد مشاور
-
الگوی فرایندی توسعه شایستگی های رهبران برای رهبری نسل زد در ایران
-استاد مشاور
-
رابطه جامعه پذیری سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی تناسب شخص-محیط
-استاد مشاور
-
ارائه الگویی برای چبکی منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی ایران
-استاد مشاور
-
مدل خودکارآمدی اجتماعی مدیران (مورد مطالعه: بانک های خصوصی ایران)
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر ترویج کمیابی محور بر قصد خرید ناگهانی آنلاین مصرف کنندگان
-استاد مشاور
-
الگوی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران
-استاد داور
-
طراحی مدل منتورینگ بر مسیر پیشرفت شغلی کارکنان زن
-استاد داور
-
تحلیل چندسطحی عوامل موثر بر بیگانگی شغلی منابع انسانی با رویکرد استنتاج فازی سلسله مراتبی (مطالعه موردی: بانک های آینده شهر تهران)
-استاد داور
-
الگوی دیجیتال برندینگ در صنعت بانکداری(مورد مطالعه:بانک پارسیان)
-استاد داور
-
تاثیر واقعیت افزوده (AR) بر قصد خرید لوازم خانگی: نقش میانجی کنترل رفتاری و کنترل شناختی
-استاد داور
-
تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بروفاداری به برند با توجه به نقش میانجی درگیری با برند، تصویر برند،آگاهی از برند و رضایت از برند(مورد مطالعه دیجی کالا)
-استاد داور
-
مدل بازاریابی براساس ارزش (مطالعه موردی : شرکت بیمه سینا)
-استاد داور
-
تاثیر ویژگی های نیروی کار عاطفی بر عملکرد فروش نمایندگان بیمه با توجه به نقش تعدیل کننده ی ادراک از حمایت
-استاد داور
-
تاثیر بازار یابی داخلی بر جو توسعه منابع انسانی از طریق خودکارامدی شغلی
-استاد داور
-
طراحی مدل مربیگری مبتنی بر هوش مصنوعی در توسعه فردی(مورد مطالعه: صنعت بانکداری)
-استاد داور
-
الگوی استراتژی تبلیغات خدمات بانکی(مورد مطالعه: شعب بانک پاسارگاد شهر تهران)
-استاد داور
-
تاثیر قیمت و ظاهر درک شده به واسطه ترجیح برند و تجربه برند بر قصد خرید در شرکت دکوچید
-استاد داور
-
الگوی بازاریابی عصبی در فضای دیجیتال در صنعت گردشگری(مورد مطالعه:سایت علی بابا)
-استاد داور
-
مدلی برای بهزیستی روانشناختی کارکنان خط مقدم بانک ها
-استاد داور
-
مدل تبیین نقش کارکنان کلیدی در معنابخشی به استراتژی های جبران خدمت و پاداش مبتنی بر برابری داخلی
-استاد داور