«استراتژی باز؛ (محتوا، زمینه، فرایند)»
فلسفه استراتژی باز، مبنای نوین در نظامهای سیاستگذاری و برنامهریزی استراتژیک است که بر مبنای نقد نظامهای سنتی مدیریت استراتژیک بنا نهاده شده است و با استفاده از آن میتوان، افزایش بهرهوری سازمانهای خصوصی و دولتی را از طریق ابزار دموکراسی سازمان محقق کرد.
استراتژی باز، یک چارچوب قدرتمند برای سازمان ایی است که به دنبال پیشرفت در عصر دیجیتال هستند. با درگیر کردن طیف متنوعی از ذینفعان، تقویت شفافیت و پذیرش سازگاری مداوم، سازمانها میتوانند از هوش جمعی کارکنان، مشتریان و شرکای خود استفاده کنند. این رویکرد مشارکتی نهتنها منجر به استراتژیهای نوآورانه تر و مشتریمحور میشود، بلکه فرهنگ مشارکت و مالکیت را تقویت میکند که سازمانها را برای موفقیت بلندمدت در یک چشمانداز کسب و کار در حال تغییر کمک میکند.
ناشر: انتشارات دانشگاه علامهطباطبائی
تعداد صفحات: 488
نوبت چاپ: اول
تاریخ انتشار: 1403
علاقهمندان میتوانند جهت سفارش کتاب به آدرس https://book.atu.ac.ir/book_883.html مراجعه کنند.
نظر شما :