«استراتژی باز؛ (محتوا، زمینه، فرایند)»

۲۴ آذر ۱۴۰۳ | ۰۰:۴۰ کد : ۲۷۷۷۳ معرفی کتاب
تعداد بازدید:۴۳
کتاب «استراتژی باز؛ (محتوا، زمینه، فرایند)» نوشته وحید خاشعی ورنامخواستی و سید امیرحسین طیبی ابوالحسنی، از سوی مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی به چاپ رسید.
«استراتژی باز؛ (محتوا، زمینه، فرایند)»

فلسفه استراتژی باز، مبنای نوین در نظام‌های سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی استراتژیک است که بر مبنای نقد نظام‌های سنتی مدیریت استراتژیک بنا نهاده شده است و با استفاده از آن می‌توان، افزایش بهره‌وری سازمان‌های خصوصی و دولتی را از طریق ابزار دموکراسی سازمان محقق کرد.
استراتژی باز، یک چارچوب قدرتمند برای سازمان ‌ایی است که به دنبال پیشرفت در عصر دیجیتال هستند. با درگیر کردن طیف متنوعی از ذینفعان، تقویت شفافیت و پذیرش سازگاری مداوم، سازمان‌ها می‌توانند از هوش جمعی کارکنان، مشتریان و شرکای خود استفاده کنند. این رویکرد مشارکتی نه‌تنها منجر به استراتژی‌های نوآورانه تر و مشتری‌محور می‌شود، بلکه فرهنگ مشارکت و مالکیت را تقویت می‌کند که سازمان‌ها را برای موفقیت بلندمدت در یک چشم‌انداز کسب و کار در حال تغییر کمک می‌کند. 
 

ناشر: انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی
تعداد صفحات: 488
نوبت چاپ: اول
تاریخ انتشار: 1403

علاقه‌مندان می‌توانند جهت سفارش کتاب به آدرس https://book.atu.ac.ir/book_883.html مراجعه کنند.
 

کلیدواژه‌ها: دانشگاه علامه طباطبائی معرفی کتاب استراتژی باز مرکز چاپ و انتشارات وحید خاشعی ورنامخواستی سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی


نظر شما :