تشخیص فرصتهای کارآفرینی
شناسایی و بهرهبرداری از فرصتهای سودآور مسئله مهمی است که کارآفرینان در کسب و کار خود همواره به آن توجه دارند. اهمیت تشخیص فرصت باعث شده مهمترین تئوریهای کارآفرینی در این حوزه تمرکز داشته باشند. تئوریهای حوزه تشخیص فرصت، به کارآفرینی از زوایای مختلف پرداخته و به عنوان یک فرایند، آن را مورد بررسی قرار داده است.
نگرش فرایندی به تشخیص فرصت، از شناسایی فرصت آغاز شده و با بررسی نحوه ادراک فرصت، تطابق شناختی فرد کارآفرین و فرصت موجود ادامه یافته، پس از ارزیابی در پایان فرایند بهرهبرداری از فرصت است که مورد توجه قرار میگیرد.
کتاب حاضر با بررسی مطالعات مختلفی که در منابع علمی مورد تأیید در سطح دنیا منتشر شده است و بر اساس سرفصلهای مصوب درس تشخیص فرصتهای کارآفرینی تنظیم شده و برای درک عمیق نسبت به تئوریها با استفاده از نمونه واقعی کمک به شناخت این حوزه کرده است.
نویسندگان: دکتر محسن مطیعی، دکتر منا رزاقزاده بیدگلی
ناشر: انتشارات دانشگاه علامهطباطبائی
تعداد صفحات: 348
نوبت چاپ: اول
تاریخ انتشار: 1402
علاقهمندان میتوانند جهت سفارش کتاب به آدرس https://book.atu.ac.ir/book_852.html مراجعه کنند.
نظر شما :