«فرهنگ اصطلاحات حسابداری بخش عمومی»

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۹ کد : ۲۴۹۷۹ معرفی کتاب
تعداد بازدید:۴۸۹
کتاب «فرهنگ اصطلاحات حسابداری بخش عمومی» نوشته دکتر جعفر باباجانی و دکتر بهروز خدارحمی به کوشش مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی به چاپ رسید.
«فرهنگ اصطلاحات حسابداری بخش عمومی»

کتاب حاضر با هدف کمک به فهم و درک صحیح واژگان و اصطلاحات بکار رفته در حوزه حسابداری و گزارشگری مالی به ویژه در بخش عمومی تدوین شده است. اصطلاحات انگلیسی در اغلب موارد به شیوه و یا معانی متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این امر می‌تواند فهم و درک دانشجویان و دانش‌پژوهان را که به زبان انگلیسی آشنایی کافی ندارند با مشکل مواجه کند. از این رو تدوین مجموعه‌ای از اصطلاحات انگلیسی متدوال در حوزه بخش عمومی به دانشجویان رشته حسابداری کمک می‌کند تا این اصطلاحات را به درستی مورد استفاده قرار دهند.
برای این منظور، سعی شده است تا آنجا که امکان داشته است معانی و مفاهیم اصطلاحات مرسوم در حوزه بخش عمومی تشریح شود تا زمینه‌ای برای درک صحیح این مفاهیم فراهم شود. واژگان و اصطلاحاتی که در این کتاب بکار رفته به طور عمده در حوزه حسابداری و گزارشگری مالی بخش عمومی، مرسوم و متدوال است. 

ناشر: انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی
تعداد صفحات: 238
نوبت چاپ: اول
تاریخ انتشار: 1402
نوع جلد: شومیز
اندازه: وزیری

علاقه‌مندان می‌توانند جهت سفارش کتاب به آدرس https://book.atu.ac.ir/book_836.html مراجعه کنند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معرفی کتاب مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه فرهنگ اصطلاحات حسابداری بخش عمومی دکتر جعفر باباجانی دکتر بهروز خدارحمی معاونت پژوهشی


نظر شما :