«هوشمندی کسب و کار رویکردی جامع و کار بردی»

۳۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۰ کد : ۲۳۱۴۱ معرفی کتاب
تعداد بازدید:۸۶۸
کتاب «هوشمندی کسب و کار رویکردی جامع و کار بردی» نوشته دکتر محمدرضا تقوا و الهه نوری، به همت مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی به چاپ رسیده است.
«هوشمندی کسب و کار رویکردی جامع و کار بردی»

تصمیمات، سازمان را به پیش می‌برند. اتخاذ یک تصمیم خوب در یک لحظه حساس می‌تواند منجر به عملکرد بهتر، سودآوری بالاتر و رضایت بیشتر مشتری شود. بنابراین منطقی است شرکت‌هایی که تصمیمات به موقع‌ و بهتری می‌گیرند در درازمدت موفق‌تر باشند. اینجاست که هوشمندی کسب و کار مطرح می‌شود اما به راستی هوشمندی کسب و کار چیست؟ اجزای آن چیست؟ چه اثراتی بر سازمان دارد؟ چرخه توسعه آن در سازمان چگونه است؟ از چه ابزارهایی در طراحی آن استفاده کنیم؟
کتاب حاضر در 5 بخش و 10 فصل، بر آن است تا با شناخت مفاهیم و مبانی هوشمندی کسب و کار، وجه تمایز آن با دیگر سیستم‌های اطلاعاتی را مشخص سازد. از این رو، ضمن بیان تاریخچه و فلسفه شکل‌گیری هوشمندی کسب و کار، تلاش می‌شود تا مخاطب با اهمیت و جایگاه راهبردی آن آشنا شده و اهداف پیاده‌سازی هوشمندی کسب و کار در سازمان را درک کند. سپس گام به گام با توسعه و پیاده‌سازی آن در سازمان، در قالب سه مرحله «پیش آماده‌سازی»، «پیاده‌سازی» و «فعالیت‌های پس از اجرا» آشنا شود.
در انتها در این نسخه برای کاربردی شدن بیشتر این کتاب، فصلی تحت عنوان «معرفی نرم افزارهای هوشمندی کسب و کار در ایران» اضافه شد که کاربران با استفاده از آن بتوانند خود به طراحی این سیستم‌ها اقدام کنند.

نویسندگان: محمدرضا تقوا و الهه نوری
ناشر: انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی
تعداد صفحات: 291
نوبت چاپ: اول
تاریخ انتشار: 1402
نوع جلد: شومیز
اندازه: وزیری

جهت سفارش کتاب به آدرس https://book.atu.ac.ir/book_817.html مراجعه کنید.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معرفی کتاب محمدرضا تقوا الهه نوری هوشمندی کسب و کار


نظر شما :