دسترسی به فرم های خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی از طریق اتوماسین اداری فراهم شد

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۱۷۳۹ خبر روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۱۵۹
معاونت آموزشی دانشگاه با هدف تسهیل در فرایند امور آموزشی دانشجویان و امکان طرح سئوالات و برطرف نمودن ابهامات احتمالی دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی، امکان ارتباط با مسئولان آموزشی دانشکده ها را فراهم نمود.
دسترسی به فرم های خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی از طریق اتوماسین اداری فراهم شد

بر این اساس دانشجویان می توانند با مطالعه اطلاعیه صادر شده معاونت آموزشی در این خصوص، با دسترسی به اتوماسیون اداری به صورت الکترونیکی برای درخواست های آموزشی خود اقدام و در صورت داشتن هرگونه سئوال و ابهامی با کارشناسان تعیین شده در هر بخش تماس تلفنی برقرار نمایند.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

به اطلاع دانشجویان عزیز در کلیه مقاطع تحصیلی می رساند که برای ارتباط با معاونان آموزشی دانشکده ها، مدیریت خدمات آموزشی و مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه می‌توانید از طریق ورود به صفحه اصلی دانشگاه، بخش خدمات آموزش الکترونیکی، قسمت اتوماسیون اداری، گزینه ورود با احراز هویت مرکزی را انتخاب کرده و با وارد کردن ایمیل و گذر واژه خود، ابتدا به قسمت فرم های درخواست و سپس سایر درخواست ها وارد شده و درخواست های خود را به صورت الکترونیکی ایجاد و ارسال نمایید.

در صورت نداشتن ایمیل دانشگاهی می توانید در همان صفحه ورود با احراز هویت مرکزی نسبت به ثبت نام و دریافت ایمیل اقدام کنید.

لازم به ذکر است توضیحات هر فرم الصاق گردیده و سایر فرم ها نیز به محض الکترونیکی شدن در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه همکاران این معاونت با شماره تماس های ذیل معرفی می شوند.

 

فرم‌های کارشناسی

فرم‌های کارشناسی ارشد و دکتری

فرم‌های فارغ‌التحصیلان

 

 مقطع کارشناسی ارشد و دکتری:

 آقای بیگی :  02148392237 و 09921588350

 خانم صادقی :  09028126588

خانم فتحی: 09379925859 

 مقطع کارشناسی:

خانم حیدری:09300195125  

اداره فارغ التحصیلان:

خانم سرداشتانی: 09389332091  

 


نظر شما :