مدل کاوشگری اجتماعی بر بنیاد فلسفه برای کودکان در درس مطالعات اجتماعی برای دانش آموزان دوم ابتدایی | پرديس دانشگاهي شماره2 | پرديس - روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم و تربيت-تعليم و تربيت اسلامي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | عفت میرزا حسن پور | حسن اسدزاده هرائی, فیروز رازنهان | ایراندخت فیاض | | ۱۴ آبان ۱۴۰۲ |
الگوی ارتقاء کار تیمی در مدارس دوره دوم ابتدایی بر اساس مبانی تربیت اجتماعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش | پرديس دانشگاهي شماره2 | پرديس - روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم و تربيت-تعليم و تربيت اسلامي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | صدیقه عباسعلی نژاد | علی خورسندی طاسکوه, فیروز رازنهان | ایراندخت فیاض | | ۲۵ تیر ۱۴۰۲ |
صورت بندی مفهوم عدالت تربیتی بر اساس دیدگاه ملاصدرا و چگونگی تحقق آن در نظام آموزش و پرورش ایران | پرديس دانشگاهي شماره2 | پرديس - روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم و تربيت-تعليم و تربيت اسلامي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | خدیجه بزرگی | شیرین رشیدی, احمد سلحشوری | سعید بهشتی | | ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ |
بررسی داستان حی بن یقطان بر اساس عناصر داستانی و معیار های برنامه درسی فلسف برای کودکان و اعتبار سنجی الگوی پیشنهادی | پرديس دانشگاهي شماره2 | پرديس - روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم و تربيت-تعليم و تربيت اسلامي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | علی حسن زاده | احمد سلحشوری | سعید بهشتی | | ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ |
بررسی تطبیقی نظام های معرفت شناختی امام محمد غزالی و صدر المتالهین وپیامدهای آن در قلمرو اهداف و روش تربیت عقلانی | پرديس دانشگاهي شماره2 | پرديس - روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم و تربيت-تعليم و تربيت اسلامي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | محمد علایی | | سعید بهشتی | | ۰۶ تیر ۱۴۰۰ |
بررسی تحلیلی بنیان ها ، زمینه ها و پیامدهای عفاف در قرآن کریم به منظور طراحی الگوی مطلوب تعلیم و تربیت اسلامی | پرديس دانشگاهي شماره2 | پرديس - روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم و تربيت-تعليم و تربيت اسلامي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | محمد شکوهی فر | | سعید بهشتی | | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ |
دلالت های نظریه ولایت فقیه برای نظام راهبری و مدیریت تربیتی جمهوری اسلامی ایران | پرديس دانشگاهي شماره2 | پرديس - روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم و تربيت-تعليم و تربيت اسلامي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | محمدصالح مذنبی | | سعید بهشتی | | (تنظیم نشده) |
صورت بندی مفاهیم اجتماعی بر مبنای آموزه های تربیتی امام علی و تدوین الگوی مناسب | پرديس دانشگاهي شماره2 | پرديس - روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم و تربيت-تعليم و تربيت اسلامي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | اسماعیل خارستانی | | ایراندخت فیاض | | (تنظیم نشده) |