شیرین رشیدی
فعالیتها
-
مبانی معرفت شناختی و زوایای تربیتی روش گفتگو در قرآن کریم
-استاد راهنما
-
بررسی کارکرد تربیتی خانواده از منظر قرآن کریم
-استاد راهنما
-
ملزومات و آثار تربیتی انتخاب از منظر اندیشمندان معاصر با تأکید بر آراء امام موسی صدر
-استاد راهنما
-
فلسفه تربیت حقوقی براساس رساله حقوق امام سجاد علیه السلام
-استاد راهنما
-
تبیین مبانی معرفت شناسی ممثبت اندیشی در متون اسلامی و دلالت های تربیتی آن
-استاد راهنما
-
بررسی عوامل تاثیرگذار بر مثبت اندیشی معلمان و دلالت های تربیتی آن در قرآن کریم
-استاد راهنما
-
فلسفه توکل و چگونگی تربیت انسان متوکل از منظر آموزه های اسلامی
-استاد راهنما
-
فلسفه تربیت مدنی در اندیشه فارابی
-استاد مشاور
-
صورت بندی مفهوم عدالت تربیتی بر اساس دیدگاه ملاصدرا و چگونگی تحقق آن در نظام آموزش و پرورش ایران
-استاد مشاور
-
روش مواجهه سازی فرد با خود در تربیت اخلاقی کودکان بر اساس آیات و روایات و دلالت های تربیتی آن
-استاد مشاور
-
تحلیل و نقد زیرساخت های فلسفی و دیدگاه های تربیتی لیبرالیسم براساس آرای شهید مطهری
-استاد مشاور
-
جایگاه مسئولیت بر تربیت اخلاقی از دیدگاه علامه طباطبائی
-استاد مشاور
-
تحلیل رویکرد یاددهی _ یادگیری بازی وارسازی برای هویت بخشی به نوجوانان و نقد آن براساس فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی
-استاد مشاور
-
میزان توجه به ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین اموزش و پرورش در کتاب های ریاضی دوره دوم مقطع ابتدایی
-استاد مشاور
-
تبیین مبانی فلسفی کاوشگری اخلاقی به منظور ارائه راهکارهایی برای پرورش مهارت های اخلاقی دانش آموزان دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
تبیین مبانی فلسفی و روش های تربیتی وسعت بخشی جهان بینی در نوجوانان بر اساس سفرهای اول و سوم حکمت متعالیه
-استاد مشاور
-
چیستی، چرایی و چگونگی تربیت انقلابی مبتنی بر اندیشه مقام معظم رهبری
-استاد مشاور
-
بازخوانی انتقادی فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران و بازشناسی تربیت رسمی به مثابه ی هستی اجتماعی
-استاد داور
-
تبیین مبانی فلسفی رویکرد تکلیف محور مبتنی بر آموزه های قرآنی به منظور ارائه الگوی تربیت تکلیف محور در دوره نوجوانی
-استاد داور
-
تبیین مبانی تربیت دینی بر اساس دیدگاه آیت الله صفایی حائری و دلالت های آن از حیث اصول و روش ها
-استاد داور
-
مبانی معرفت شناختی خودآگاهی نزد ویتگشتاین به منظور ارائه الگوی آموزشی
-استاد داور
-
تبیین پرسشگری در قرآن کریم و ارائه راهکارهایی برای یاددهی - یادگیری در دوره دوم کودکی
-استاد داور
-
تدوین الگوی مفهومی آموزش پیشگیری از هرزه نگاری بر اساس تفسیر آیات قرآن کریم
-استاد داور
-
فلسفه تربیت اجتماعی از دیدگاه ایت الله مصباح یزدی (ه)
-استاد داور
-
تبیین نظام تربیت اخلاقی کودک بر اساس دیدگاه های آیت الله احمد بهشتی به منظور تدوین چارچوب نظری
-استاد داور
-
تبیین نظریه تربیتی بازسازی اجتماعی و نقد آن از دیدگاه علامه محمدتقی مصباح یزدی
-استاد داور
-
تربیت توحیدبنیان براساس دیدگاه های خداشناختی حکمت متعالیه صدرایی
-استاد داور
-
تبیین واقعگرایی بر اساس قرآن کریم و ارائه دلالت های تربیتی آن برای نظام تعلیم و تربیت دوره ابتدایی
-استاد داور
-
تدوین الگوی راهبردی انتقال مفاهیم دینی با تاکید بر قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع)
-استاد داور