مبانی معرفت شناختی خودآگاهی نزد ویتگشتاین به منظور ارائه الگوی آموزشی | روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم وتربيت | فلسفه تعليم و تربيت | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | محمد پندآموز | ایراندخت فیاض, فریبرز درتاج | پرویز شریفی درآمدی, احمد سلحشوری | حسین شقاقی, شیرین رشیدی, مریم برهمن | ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ |
مدل کاوشگری اجتماعی بر بنیاد فلسفه برای کودکان در درس مطالعات اجتماعی برای دانش آموزان دوم ابتدایی | پرديس دانشگاهي شماره2 | پرديس - روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم و تربيت-تعليم و تربيت اسلامي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | عفت میرزا حسن پور | حسن اسدزاده هرائی, فیروز رازنهان | ایراندخت فیاض | | ۱۴ آبان ۱۴۰۲ |
تبیین مبانی ولایت در قرآن و سنت به منظور ارائه الگوی تربیت ولایی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی | روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم وتربيت | فلسفه تعليم و تربيت | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | سیدیاسر حکیمی | | ایراندخت فیاض, احمد سلحشوری | حسن ملکی, مریم برهمن | ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ |
تبیین مبانی فلسفی انسان صبور در قرآن کریم و ارائه راهکارهای تقویت صبر در معلمان دوره اول ابتدایی | روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم وتربيت | فلسفه تعليم و تربيت | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | افسانه تندرو خشک نودهانی | ابراهیم نعیمی | احمد سلحشوری | ایراندخت فیاض, محسن ایمانی, سعید بهشتی | ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ |
تبیین مبانی تربیت دینی بر اساس دیدگاه آیت الله صفایی حائری و دلالت های آن از حیث اصول و روش ها | روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم وتربيت | فلسفه تعليم و تربيت | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | جواد آقائی حق حق | مهدی واحدی, احمد سلحشوری | | ایراندخت فیاض, محسن ایمانی, شیرین رشیدی | ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ |
الگوی ارتقاء کار تیمی در مدارس دوره دوم ابتدایی بر اساس مبانی تربیت اجتماعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش | پرديس دانشگاهي شماره2 | پرديس - روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم و تربيت-تعليم و تربيت اسلامي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | صدیقه عباسعلی نژاد | علی خورسندی طاسکوه, فیروز رازنهان | ایراندخت فیاض | | ۲۵ تیر ۱۴۰۲ |
صورت بندی مفهوم عدالت تربیتی بر اساس دیدگاه ملاصدرا و چگونگی تحقق آن در نظام آموزش و پرورش ایران | پرديس دانشگاهي شماره2 | پرديس - روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم و تربيت-تعليم و تربيت اسلامي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | خدیجه بزرگی | شیرین رشیدی, احمد سلحشوری | سعید بهشتی | | ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ |
بررسی خوانش پست مدرن از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و لیوتار و الزامات آن بر عناصر برنامه درسی | روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم وتربيت | فلسفه تعليم و تربيت | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | هادی قادریانی | مصطفی قادری | ایراندخت فیاض | | ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ |
بررسی داستان حی بن یقطان بر اساس عناصر داستانی و معیار های برنامه درسی فلسف برای کودکان و اعتبار سنجی الگوی پیشنهادی | پرديس دانشگاهي شماره2 | پرديس - روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم و تربيت-تعليم و تربيت اسلامي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | علی حسن زاده | احمد سلحشوری | سعید بهشتی | | ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ |
طراحی و اعتبار یابی الگوی تربیت انسان شادکام بر اساس قرآن و روایات | روانشناسي و علوم تربيتي | فلسفه تعليم وتربيت | فلسفه تعليم و تربيت | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | فرشته میرزائی قلعه سیاه | معصومه اسمعیلی, فیروز رازنهان | ایراندخت فیاض | | ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ |