نورعلی فرخی
فعالیتها
-
کاربرد و مقایسه مدل چند بعدی راش و تحلیل شبکه در ساخت ، رواسازی و هنجاریابی آزمون آمادگی تحصیلی و تدوین مدل تبیینی
-استاد راهنما
-
هنجاریابی و استاندارد سازی نسخه فارسی مقیاس اعتماد در روابط بین فردی بر روی زوجین شهر کرج
-استاد راهنما
-
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس تاب آوری کانر دیویدسون در پرستاران استان کردستان
-استاد راهنما
-
کاربرد سنجش انطباق کامپیوتر در بهبود برآورد نمرات سطوح آزمون شخصیتی مطالعه موردی پرسشنامه
-استاد راهنما
-
کاربرد روش های همتراسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه
-استاد راهنما
-
تاثیر داده های مفقود بر خطای نوع اول و توان آزمون نسبت درستنمایی برای تشخیص کنش افتراقی سوال دی آی اف
-استاد راهنما
-
امکان سنجی اجرای فعالیت های آموزشی و اجرایی مدیریت مدرسه محور از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهرتهران
-استاد راهنما
-
هنجاریابی پرسشنامه انگیزه های ورزشی (EMI-۲) در تهران فرخی
-استاد راهنما
-
تحلیل معاماتت دانش اموزان و مسئولین اجرایی مدارس ابتدایی شهر قزوین
-استاد راهنما
-
ارزیابی جامع معیارهای پذیرش دانشجوی دوره دکتری بر مبنای تئوری تعمیم پذیری
-استاد راهنما
-
بررسی ویزگی های روانسنجی پرسشنامه اظطراب اجتماعی
-استاد راهنما
-
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه عملکرد اجتماعی ( لکومت و همکاران ، ۲۰۱۴ ) در دانشجویان شهر تهران
-استاد راهنما
-
ساخت و رواسازی آزمون ساختار دانش ریاضی ششم ابتدایی با استفاده از رویکرد سنجش شناختی - تشخیصی و مطالعه بد ساختاری دانش ریاضی در دانش آموزان ششم ابتدایی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی مدل ارزشیابی ارتقاء اعضای هیات علمی علوم انسانی
-استاد راهنما
-
ارزیابی کنش افتراقی سوال در مدل های تشخیصی شناختی : کاربرد آزمون نسبت درستنمایی برای تشخیص کنش افتراقی سوال در مدل دینا
-استاد راهنما
-
تحلیل تعامل بین معلمان و دانش آموزان در آموزش آنلاین دوران کرونا
-استاد راهنما
-
تأثیر جایگاه راهبران آموزشی وکارآیی آنها در پبشبرد اهداف آموزشی و پرورشی مدارس ابتدایی شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه (مورد مطالعه معلمان ابتدایی مدارس روستایی)
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی عملکرد مربیان اکادمی یاسان با رویکرد ۳۶۰ درجه
-استاد راهنما
-
در IRT مقایسه مدل های جبرانی و غیر جبرانی برآورد پارامترهای سوال و فرد در آزمون های فراگیر استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی
-استاد راهنما
-
مقایسه عملکرد مدیران آموزشی دانش آموخته رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با دانش آموخته های سایر رشته ها مطالعه موردی شهرستان نوشهر
-استاد راهنما
-
ارزیابی عملکرد راهبران آموزشی و تربیتی کلاس های چندپایه از دیدگاه معلمان و مدیران استان مرکزی
-استاد راهنما
-
مقایسه توانایی حرفه ای آموزگاران دارای مدرک کارشناسی آموزش ابتدایی با سایر آموزگاران دوره ابتدایی شهر مشهد
-استاد راهنما
-
تدوین مدل شایستگی برای انتصاب فرماندهان و مدیران ارشد فراجا: اعتباریابی و اجرای ابزارهای شبیه سازی شده کانون ارزیابی
-استاد راهنما
-
پیش بینی وابستگی به فضای مجازی براساس باورهای فراشناختی و ویژگیهای شخصیتی در دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر بجنورد
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی آگاه سازی مجرمان مرد و ارزیابی اثربخشی آن برپیامدهای عدم حضور ایشان در خانواده برانگیزه بازگشت به جرم
-استاد راهنما
-
ارزیابی اثربخشی دوره یکساله مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان
-استاد راهنما
-
طراحی مدل سنجش استعداد و علایق در هدایت تحصیلی دانشجویان ترم ۷ دانشگاه علوم پزشکی مشهد
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای کتابهای علوم تجربی ایه های هفتم و هشتم (دوره اول متوسطه ) اهمیت آب و مصرف بهینه آن
-استاد راهنما
-
شناسایی و توسعه ابعاد سواد اطلاعاتی معلمان مقاطع سه گانه منطقه ۱۵ شهر تهران در دوران آموزش آنلاین
-استاد راهنما
-
ساخت و استاندارد سازی آزمون کارکردهای اجرایی در دانشجویان : کاربرد مدل های چندبعدی راش
-استاد راهنما
-
شناسایی و سنجش شاخص های کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر توسعه پایدار در مدارس مقطع متوسطه شهر گرگان
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت با اشتیاق شغلی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان شرکت برق شهرضا
-استاد راهنما
-
ساخت و استاندارد سازی آزمون هوش برای نوجوانان آسیب دیده بینایی
-استاد راهنما
-
اثربخشی تدریس به روش معکوس بر سطح سواد زیست محیطی دانش آموزان دخترپایه سوم ابتدایی شهرستان بهارستان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی برنامه اصلاح رفتار پایدار براساس بازاریابی اجتماعی اجتماع محور و بررسی اثربخشی آن بر میزان مصرف انرژی الکتریکی مشترکان خانگی شهر تهران
-استاد مشاور
-
چالش های همتراز سازی در آزمون های چند بعدی و شناسایی رویکرد بهینه مقابله با آنها
-استاد مشاور
-
شناسایی رویکرد مطلوب تعیین منابع درونی کنش افتراقی سوال در آزمون های سرنوشت ساز
-استاد مشاور
-
کاربرد مدل راش و مقایسه آن با نظریه کلاسیک اندازه گیری در افزایش دقت و روائی پرسشنامه شخصیت چندوجهی مینه سوتا (MMPI) در فرایند استخدام شغلی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی روانشناختی مبتنی بر ادراک زمان و اثربخشی آن بر درک از زمان، مدیریت زمان و اهمالکاری دانشجویان دارای اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد مشاور
-
تدوین و آزمون مدل سازگاری تحصیلی بر اساس سبک های فرزند پروری ادراک شده با میانجی گری سرمایه روان شناختی، کیفیت زندگی و هیجان های تحصیلی
-استاد مشاور
-
تدوین بسته آموزشی خویشتن داری جنسی مبتنی بر آموزه های اسلامی و اثربخشی آن بر تکانشگری، ابراز وجود و اعتماد به نفس افراد درگیر در روابط فرا زناشویی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته درمان شناختی-رفتاریمبتنی بر تصویر ذهنی و تعیین اثربخشی آن بر علائم افسردگی و حافظه اتوبیوگرافیک نوجوانان
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه آموزشی انضباط مثبت و بررسی آن بر تعامل والد- فرزند، علاقه اجتماعی و کارکرد های اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
-استاد مشاور
-
بررسی ویژگی های روان سنجی آزمون شخصیت NEO-PI-R در ارزیابی ویژگی های شخصیتی کارکنان
-استاد مشاور
-
تدوین بسته آموزشی تربیت جنسی برای کودکان دوره ابتدائی
-استاد مشاور
-
فرا تحلیل عوامل موثر بر خودکارآمدی تحصیلی
-استاد مشاور
-
نقش مهارت های ارتباطی در پیش بینی استرس شغلی مربیان پیش از دبستان کردستان
-استاد مشاور
-
ارزیابی لحظه ای بوم شناختی ناپایداری عاطفی، ناپایداری روابط بین فردی وهیجانات تجربه شده ی روزانه درنوجوانان با وبدون ویژگی خود آسیبی غیرخودکشی
-استاد مشاور
-
تدوین وآزمون مدل علی خودزنی های غیرخودکشی براساس ضربه های دوران کودکی بامیانجی گری احساس شرم ودشواری درتنظیم هیجان درنوجوانان وجوانان ساکن تهران
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی برنامه ذهن آگاهی مبتنی بر آموزه های اسلامی- ایرانی و اثربخشی آن بر سلامت روان مادران کودکان با اختلال طیف درخودماندگی
-استاد مشاور
-
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه کارکرد اجرایی برای دانشجویان رشته های علوم انسانی دانشگاه های دولتی شهر تهران
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی محیط یادگیری
-استاد مشاور
-
ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه درمندگی اموخته شده در دانش اموزان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش فرزندپروری مبتنی بر کارکرد های اجرایی و اثربخشی آن بر حافظه کاری، انعطاف پذیری شناختی و کنترل بازداری کودکان پیش دبستان
-استاد مشاور
-
تایید محرک های نشانه ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت ، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش آموزان
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی مفهومی و ساخت ابزاری برای سنجش شایستگی عمومی مدیران حرفه ای آموزش عالی
-استاد مشاور
-
مقایسه همتراز سازی ناپارامتریک بیز و سوال پاسخ با شیوه های پارامتریک کلاسیک و نمره واقعی نظریه سوال - پاسخ به منظور همتراز سازی در آزمون های سرنوشت ساز
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی برنامه بازی درمانی حسی-حرکتی مبتنی بر فلسفه دلوز-گتاری و بررسی اثربخشی آن بر نیمرخ حسی، تنظیم هیجان و توانایی برنامه ریزی و حل مسئله کودکان با اختلال اوتیسم
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی ستاد دانشگاهی شایسته بر مبنای فرهنگ ایرانی- اسلامی
-استاد مشاور
-
تدوین و آزمون مدل علی رفتارهای خودآسیب رسان در دنشجویان، براساس سرشت عاطفی و هیجانی با واسطه گری آسیب های دوران کودکی، تکانشگری و نارسایی تنظیم هیجان
-استاد مشاور
-
طراحی و رواسازی مدل و ساخت ابزارهای سنجش شایستگی های اختصاصی، مورد مطالعه مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران
-استاد مشاور
-
کاربرد مدل های طبقه بندی تشخیصی در تشخیص اختلالات عاطفی - رفتاری : مطالعه موردی چک لیست رفتاری کودک آخنباخ ( سی بی سی ال )
-استاد مشاور
-
مطالعه و مقایسه تاثیر روش های مختلف مقابله با داده های گم شده بر ساختار و بارهای عاملی و شاخص های برازش در تحلیل عاملی ابزارهای اندازه گیری های روان شناختی
-استاد مشاور
-
شناسایی و اعتبار سنجی مدل بهینه نمره گذاری آزمون ( مورد مطالعه : آزمون وکالت )
-استاد مشاور
-
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه خستگی تصمیم در میان کادر درمان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی الگوی جذب اعضای هیئت علمی بر اساس رویکرد کانون ارزیابی
-استاد مشاور
-
تعیین ویژگی های روان سنجی، روایی و پایایی شاخص روابط خانوادگی( IFR )
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی تربیت جنسی بر اساس رویکرد تحولی و تاثیر آن بر خود مراقبتی و پذیرش خود در دانش آموزان دبیرستان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مبتنی بر سلامت معنوی و اثربخشی آن بر استرس ادراک شده، کیفیت زندگی کاری و بهزیستی روانشناختی کارکنان بخش اورژانس اجتماعی بهزیستی شهر تتن
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی براساس تجارب زیسته از وقوع همه گیری بیماری کوید ۱۹ در ایرانیان شاغل به تحصیل در کشورهای اروپایی و تعیین اثربخشی آن بر اسلامت روان
-استاد مشاور
-
تدوین واعتباریابی بسته آموزشی نوجوان -والد براساس تجارب زیسته نوجوانان دختر امیداور و مادرانشان و اثربخشی آن بر امیدواری، بهزیستی روانشناختی و چشم انداز زمان در نوجوانان دختر ۱۸-۱۵ سال
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه درمانی سوگ مبتنی بر نظریه سیستم های خانواده ی درونی ( IFS) و اثربخشی آن بر رشد پس از ضربه، شفقت به خود و بهزیستی معنوی در افراد مبتلا به سوگ طولانی مدت
-استاد مشاور
-
طراحی محیط اجتماع یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی و تاثیر آن بر یادگیری مهارت های زندگی و ارتقای سلامت روان دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی درس قرآن مبتنی بر بازی وارسازی با تاکید بر داستان اجتماعی و اثربخشی آن بر خودکارآمدی تحصیلی، کارکردهای اجرایی و روخوانی قرآن دانش آموزان
-استاد مشاور
-
مقایسه اثربخشی مداخله های مبتنی بر تجسم حرکتی و زنجیره حرکتی بر دستخط، روانی زمانی گفتار و نشانه های حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی تحولی
-استاد مشاور
-
نقش حمایت خانواده و مدرسه در پیش بینی خلاقیت با رویکرد کارآفرینی در بین دانش آموزان مقطع متوسطه شهر دلیجان
-استاد مشاور
-
بررسی عوامل موثر در یادگیری زائد براساس تجربه زیسته مدیران و معلمان مقطع متوسطه شهرستان ساوه
-استاد مشاور
-
شیوه بهینه نمره گذاری آزمون های با قالب ترکیبی در امتحانات نهایی وزارت آموزش و پرورش
-استاد مشاور
-
تدوین و رواسازی مدل سنجش استعداد ورزش های فوتبال و فوتسال کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۴ سال
-استاد مشاور
-
کاربرد روش عمومی ناپارامتری گزینش سوال در سنجش انطباقی کامپیوتری آزمون های چند بعدی تشخیصی - شناختی
-استاد مشاور
-
تحلیل تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از تدریس در فضای مجازی
-استاد مشاور
-
ارزشیابی شیوه های استعدادیابی و پرورش آن در آموزش و پرورش
-استاد مشاور
-
ساخت و اعتباریابی مقیاس زنانگی - مردانگی
-استاد مشاور
-
ارزیابی عملکرد روش های مدیریت داده های گمشده در برآورد پارامترهای توانایی آزمودنی های دارای داده های از دست رفته با استفاده از شبیه سازی
-استاد مشاور
-
مقایسه
-استاد مشاور
-
تدوین یک مدل آموزشی به منظور آموزش مبانی اقتصادی سند بنیادی آموزش و رورش
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی الگوی آموزش روانی اجتماعی مبتنی بر تجارب زیسته زنان مبتلا به ام اس و بررسی آن بر عزت نفس دگر تجربه گران
-استاد مشاور
-
مقایسه اثربخشی تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه همراه با و بدون تحریک فرا جمجمه ای بر ردیابی چشمی و کارکردهای عصب روانشناختی کودکان با اختلال اوتیسم عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی مداخله روانی آموزشی مبتنی بر روان درمانی بین فردی و اثربخشی آن بر افسردگی، اضطراب و استرس دانشجویان
-استاد مشاور
-
ساخت و استاندارد سازی آزمون چرخش ذهنی برای دانش آموزان پایه اول تا سوم ابتدایی در تهران
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی اعتبار بخشی برای دانشگاههای علوم پزشکی کشور
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی برنامه توانبخشی عصب روانشناختی و اثربخشی آن بر زمان واکنش، بازشناسی اشکال و حافظه دیداری-فضایی نوجوانان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته درمانی پویشی- رفتاری و اثربخشی آن بر توانمندی ایگو، اجتناب تجربی و شدت علائم گوارشی در بیماران مبتلا به اختلالات عملکردی گوارشی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی و اثربخشی آن بر مهارتهای ارتباطی و پرخاشگری کودکان با ناتوانی هوشی
-استاد مشاور
-
اثربخشی بازی های مداخله ای رایانه ای بر مهارتهای دیداری- حرکتی ، توجه انتخابی و سرعت پردازش محرکهای دیداری دانش آموزان ناشنوا
-استاد مشاور
-
شناسایی و ارزیابی شاخص های مشارکت پایدار دانش اموزان در بادگیری الکترونیکی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی ارتقای بهزیستی سالمندان بر مبنای تجارب زیسته و بررسی اثربخشی آن بر بهزیستی روانشاختی سالمندان
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه سبک های هویتی با سلامت روان و رضایت زناشویی در معلمان آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی والدگری مبتنی بر واقعیت درمانی و اثربخشی آن بر باورهای غیر منطقی، انعطاف پذیری روانشناختی و مهار خشم در مادران کودکان با اختلال نافرمانی مقابله ای
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته بازی های حرکتی شناختی با محوریت خلاقیت حرکتی و اثربخشی آن بر بازداری شناختی، تنظیم هیجانی و مهار تکانشگری کودکان با اختلال نقص توجه- بیش فعالی
-استاد مشاور
-
واکاوی تجربه زیسته نسل Z از آموزش جنسی غیر رسمی در فضای مجازی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته ی آموزشی مهارت های کارآفرینی اجتماعی و اثربخشی آن بر آسیب های اجتماعی دانش آموزان متوسطه اول
-استاد مشاور
-
طراحی، توسعه و ارزیابی اثربخشی نرم افزار کاربردی جدول مشخصات آزمون علوم :ارائه بسته آموزشی
-استاد داور
-
الگوی کیفیت پژوهش های دانشگاهی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی
-استاد داور
-
تدوین مدل ساختاری امادگی جسمانی در بین نوجوانان و جوانان شهرستان فیروزکوه بر اساس ویژگی های تغذیه ای و تیپ شخصیتی"
-استاد داور
-
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه یادگیری اجتماعی-عاطفی پانوراما (PSELS) در دانش¬آموزان مقطع متوسطه اول شهر کرج: کاربرد تحلیل عاملی و رویکرد اندازه گیری راش
-استاد داور
-
طراحی مدل ساخت و رواسازی ابزار سنجش شایستگی های عمومی و اختصاصی مدیران دانشگاه ها
-استاد داور
-
ساخت و اعتباریابی آزمون قضاوت موقعیتی رغبت شغلی در هدایت تحصیلی
-استاد داور
-
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی آزمون یکپارچه عملکرد پیوسته دیداری شنیداری (IVA-۲ CPT) در کوکان مقطع دبستان
-استاد داور
-
ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشی کارآفرینی ویژه دانشجویان
-استاد داور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی راهبرد شناختی تنظیم هیجان مبتنی بر نظریه ذهن آگاهی و بررسی اثربخشی آن بر رفتار جامعه پسند و شادکامی دانش آموزان پسر روزانه علوم انسانی
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی الگوی ارزشیابی سواد آموزش نوشتاری آموزگاران دوره ابتدایی
-استاد داور
-
تدوین دو بسته آموزشی مبتنی بر مدیریت رفتار والدینی و قصه گویی و مقایسه اثربخشی آن ها بر رفتارهای برون سازی شده در کودکان دارای اختلالات رفتاری
-استاد داور
-
تحلیل تجارب زیسته مادران دارای فرزند با افت تحصیلی در دو سال اخیر
-استاد داور
-
کاربرد روانسنجی شبکه درتعیین ماهیت و همبودی نشانگان اختلال کم توجهی -بیش فعالی و افسردگی
-استاد داور
-
بررسی دیدگاه معلمان دوره ابتدایی درباره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش.
-استاد داور