برگزاری مسابقات ملی شبیه‌سازی دادرسی دیوان عدالت اداری دانشگاه علامه طباطبائی

۰۵ آذر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۵۰۷ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۴۹۵
مرکز شبیه‌سازی دادرسی‌های ملی و بین‌المللی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری انجمن علمی حقوق دانشگاه علامه طباطبائی و دیوان عدالت اداری، مسابقات موت کورت دیوان عدالت اداری را 6 و 7 آذرماه جاری در ۴ سالن به طور همزمان، در محل دو دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دانشکده مدیریت و حسابداری، برگزار می‌نمایند.
برگزاری مسابقات ملی شبیه‌سازی دادرسی دیوان عدالت اداری دانشگاه علامه طباطبائی

دکتر وحید آگاه، مجری طرح و مسئول این رقابت های علمی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه، ضمن اعلام این خبر گفت: این مسابقات با حضور 42 تیم دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور و داوری استادان و صاحبنظران حقوق اداری دانشگاه‌های سراسر کشور و قضات دیوان عدالت اداری کشور به مدت دو روز برگزار می‌گردد.

عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی، ضمن بیان استقبال از برگزاری این رقابت از دانشگاه‌های سطح کشور افزود: تعداد 74 تیم دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور در این مسابقه ثبت‌نام کردند که پس از ارزیابی صورت گرفته توسط هیات علمی مسابقات، نهایتا 42 دادخواست/ لایحه مورد پذیرش قرار گرفت و ۴۲ تیم وارد دور شفاهی این رقابت ها شدند.

او با اشاره به تیم‌های پذیرش شده توسط هیات علمی مسابقات از 15 دانشگاه اضافه کرد: تیم‌هایی از دانشگاه‌های: علامه طباطبائی، تهران، شهید بهشتی، الزهرا، علوم قضایی، امام صادق (ع)، خوارزمی، قم، آزاد اسلامی قم، تبریز، کردستان، آیت‌الله بروجردی، آزاد شیراز، آزاد اسلامی شهر قدس و پیام نور همدان طی دو روز به رقابت در این مسابقات می پردازند.

دکتر آگاه در خصوص برنامه این مسابقات بیان داشت: در روز اول این مسابقات پس از رقابت تیم های شرکت‌کننده، 16 تیم برگزیده به دور دوم راه خواهند یافت که صبح تا ظهر چهار شنبه هفتم آذر برگزار می شود و درنهایت، در عصر روز دوم و پایانی، در مرحله نهایی(فینال)، 2 تیم برگزیده نهایی این مسابقات، انتخاب خواهند شد. او به برنامه‌های در نظر گرفته در بخش اختتامیه نیز اشاره کرد و افزود: در بخش اختتامیه علاوه بر تقدیر از دو تیم برگزیده، از بهترین ارائه‌دهنده و بهترین دادخواست/لایحه نیز تقدیر خواهد شد جایزه ویژه مسابقات هم، طبق تشخیص هیات مسابقات، اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است این مسابقات، 6 و 7 آذرماه جاری از ساعت 8 الی 19 در محل دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه به نشانی تقاطع اتوبان همت غرب و بلوار دهکده المپیک، میدان دهکده، دانشگاه علامه طباطبایی، برگزار خواهد شد.


نظر شما :